eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyślibórzZakup paliwa do pojazdów służbowych Starostwa Powiatowego w Myśliborzu, Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego oraz Regionalnej Placówki OpiekuńczoŹ Terapeutycznej w Dębnie na rok 2019



Ogłoszenie z dnia 2019-02-04

Ogłoszenie nr 510022303-N-2019 z dnia 04-02-2019 r.

Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego: Zakup paliwa do pojazdów służbowych Starostwa Powiatowego w Myśliborzu, Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego oraz Regionalnej Placówki Opiekuńczo¬ Terapeutycznej w Dębnie na rok 2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 662558-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego, ul. Północna 15; 74-300 Myślibórz teł. 957467700, e-mail: sekretariat@cuwmysliborz.pl. www.bip.powiatmysliborski.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego, Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957470204, e-mail sekretariat@cuwmysliborz.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatmysliborski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup paliwa do pojazdów służbowych Starostwa Powiatowego w Myśliborzu, Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego oraz Regionalnej Placówki Opiekuńczo¬ Terapeutycznej w Dębnie na rok 2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część nr l: Zakup paliwa do pojazdów służbowych na terenie gminy Barlinek. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych, tj. oleju napędowego do silników diesla w transakcjach bezgotówkowych. Tankowanie będzie odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa wielkość zamówienia wynosi ok. 714 l oleju napędowego. Wykonawca będzie miał obowiązek zapewnienia możliwości korzystania z co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się na terenie miasta Barlinek (woj. zachodniopomorskie). Cześć nr 2: Zakup paliwa do pojazdów służbowych na terenie gminy Dębno Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych, tj. benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 oraz oleju napędowego do silników diesla w transakcjach bezgotówkowych. Tankowanie będzie odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa wielkość zamówienia wynosi ok. 1200 l benzyny oraz 17224 l oleju napędowego. Wykonawca będzie miał obowiązek zapewnienia możliwości korzystania z co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się na terenie miasta Dębno (woj. zachodniopolskie). Cześć nr 3: Zakup paliwa do pojazdów służbowych na terenie gminy Myślibórz Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych, tj. benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 oraz oleju napędowego do silników diesla w transakcjach bezgotówkowych. Tankowanie będzie odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa wielkość zamówienia wynosi ok. 7100 l benzyny oraz 17000 l oleju napędowego. Wykonawca będzie miał obowiązek zapewnienia możliwości korzystania z co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się na terenie miasta Myślibórz (woj. zachodniopomorskie). Sprzedaż paliwa dokonywana będzie według cennika cen detalicznych stacji paliw obowiązującego w dniu tankowania paliwa w stacji z każdorazowym uwzględnieniem przyznanego Zamawiającemu upustu (rabatu), jeśli taki został wskazany w formularzu oferty. Paliwo będące przedmiotem zamówienia powinno spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r poz. 1680) a także być zgodne ze Świadectwem jakości wystawionym przez producenta paliw. Dostawy będą realizowane na zasadach doraźnych w formie tankowań bezgotówkowych. Wykonawca obowiązany jest do stałego posiadania paliwa. Za brak możliwości zatankowania pałiwa na stacji Wykonawcy z przyczyn leżących po jego stronie, z wyjątkiem awarii systemu obsługi stacji naliczane będą kary umowne zgodnie z §6 wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09132100-4


Dodatkowe kody CPV: 09134100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 77486.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Myśliborzu Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy: 74-300
Miejscowość: Myślibórz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95308.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95308.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95308.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: część 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 74140.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe "HL" - Leszek Hasiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Michała Kmiecika 9
Kod pocztowy: 70-809
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 91193.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 91193.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 91193.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.