eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńUbezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Sieradz. W imieniu Gminy Sieradz, która jest Zamawiającym, działa na podstawie art. 15 ust. 2, 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Pełnomocnik - Inter-Broker sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2020-02-03

Ogłoszenie nr 510019535-N-2020 z dnia 03-02-2020 r.

Inter Broker sp z o.o.: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Sieradz. W imieniu Gminy Sieradz, która jest Zamawiającym, działa na podstawie art. 15 ust. 2, 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Pełnomocnik - Inter-Broker sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636701-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 15 ust. 2, 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, powierzył przygotowanie i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia brokerowi ubezpieczeniowemu, Inter-Broker sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, działającemu jako pełnomocnik zamawiającego. Zamawiający udzielił pełnomocnikowi delegacji uprawnień zamawiającego związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania, w tym czynności zastrzeżonych dla kierownika zamawiającego. Dane pełnomocnika: Inter-Broker spółka z o.o., ul. Żeglarska 31, 87-100 Toruń NIP: 8791013031, REGON: 870315750 Zezwolenie na prowadzenie działalności brokerskiej: nr 404/98 z dnia 02 lipca 1998 r., wydane przez Państwowy Urząd Nadzoru Ubezpieczeń tel.: 56 658 42 60, faks: 56 658 42 61 e-mail: interbroker@interbroker.pl adres strony internetowej: www.interbroker.pl adres platformy zakupowej pełnomocnika zamawiającego: https://interbroker.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz https://interbroker.pl/art/9/ogloszenia-o-zamowieniach.html


I. 1) NAZWA I ADRES:

Inter Broker sp z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 87031575000000, ul. ul. Żeglarska 31, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 584 260, e-mail r.kozuchowski@interbroker.pl, faks 566 584 261.
Adres strony internetowej (url): www.interbroker.pl oraz https://interbroker.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Sieradz. W imieniu Gminy Sieradz, która jest Zamawiającym, działa na podstawie art. 15 ust. 2, 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Pełnomocnik - Inter-Broker sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

427C/12/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia było Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Sieradz. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy następujące części: Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sieradz. Zakres ubezpieczenia obejmował: 1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, 2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Sieradz. Zakres ubezpieczenia obejmował: 1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta - ubezpieczenie bezskładkowe), 3) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco, 4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 5) ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli wykonawca takie posiada). Część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Sieradz. Zakres ubezpieczenia obejmował: 1) ubezpieczenie imienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych w nawiązaniu do art. 26 i 26a ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej, 2) ubezpieczenie bezimienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych w nawiązaniu do art. 32 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sieradz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 76720
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW"
Email wykonawcy: anna.bieniawska@tuw.pl
Adres pocztowy: ul. H. Raabego 13
Kod pocztowy: 02-793
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66880
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66880
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66880
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Sieradz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132800
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Balcia Insurance SE Spółka europejska Oddział w Polsce
Email wykonawcy: mienie@reso.com.pl
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 136
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: LVA

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128582
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128582
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129948
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podwykonawca: RESO Europa Service Spółka z o.o. z siedzibą w Suwałkach, ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000243724, o kapitale zakładowym w wysokości 510 000,00 zł, posiadająca NIP: 844-219-13-72 oraz REGON: 200040559 Podwykonawca stanowi jednostkę terenową wykonawcy, działającą jako jego agent ubezpieczeniowy. Zakres czynności: wykonanie zamówienia publicznego zgodnie z zawartą z zamawiającym umową, w szczególności w zakresie:a) zawierania umowy ubezpieczenia w imieniu Wykonawcy oraz udzielaniu pomocy Wykonawcy przez RESO w administrowaniu umowami ubezpieczenia i ich wykonywaniu, także w sprawach o odszkodowanie lub świadczenie, b) obsługi posprzedażowej (aneksy, zwroty, wypowiedzenia, itp.), c) przyjmowania zgłoszenia szkody, d) likwidacji szkód, e) ustalania przyczyn i okoliczności zdarzeń losowych, f) ustalania wartości przedmiotu ubezpieczenia, g) księgowania składki.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Sieradz

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w III części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W części III zamówienia złożona została tylko jedna oferta, z ceną 30 612,00 zł. Cena tej oferty była wyższa od kwoty, jaką zamawiający przeznaczył na realizację tej części zamówienia (13 900,00 zł) i zamawiający nie mógł kwoty tej podwyższyć.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.