eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sączzamówienie na świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i mienia Powiatu Nowosądeckiego oraz Jednostek Powiatu



Ogłoszenie z dnia 2020-01-23

Ogłoszenie nr 510013602-N-2020 z dnia 23-01-2020 r.

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: zamówienie na świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i mienia Powiatu Nowosądeckiego oraz Jednostek Powiatu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629041-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540267184-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 49189318000000, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 41 41 600, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks +48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowosadecki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zamówienie na świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i mienia Powiatu Nowosądeckiego oraz Jednostek Powiatu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPI.272.30.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie na świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i mienia Powiatu Nowosądeckiego oraz Jednostek Powiatu . 2) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2022r. usług ubezpieczenia, w zakresie: o ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, o obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorców wykonujących działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych o ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, o ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. o ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym "Zielona Karta", o ubezpieczenie Auto-casco, o ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, o ubezpieczenie Assistance. 3) W zakresie realizacji zamówienia występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy /tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, ze zmianami/. W związku z powyższym ma zastosowanie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie. 3.1.) Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę osobę/osoby wykonującą/wykonujące czynności w zakresie bieżącej obsługi zawartych umów ubezpieczenia. 3.2.) Na każde żądanie Zamawiającego przekazane w okresie realizacji niniejszej Umowy, Wykonawca obowiązany jest, terminie 14 dni kalendarzowych od daty wystąpienia z takim żądaniem przez Zamawiającego, udostępnić do wglądu Zamawiającemu: Poświadczone za zgodność w z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę zawartych z osobami wykonującymi czynności, o których mowa w ppkt 3.1. 3.3.) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę dokumentów, o których mowa w ppkt 3.2, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niedopełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt 3.1, których te dokumenty dotyczą i skutkuje naliczeniem kary umownej na zasadach określonych w § 12 ust. 7 umowy. 3.4.) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę lub podwykonawcę zobowiązań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt 3.1, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego lub kontroli. 3.5.) W przypadku, gdy część zamówienia, w zakres której wchodzą czynności, o których mowa w ppkt 3.1, powierzono podwykonawcy, przepisy ppkt 3.1 do 3.5 w zakresie w jakim odnoszą się do Wykonawcy dotyczą także podwykonawcy, z tym że za niedopełnienie zobowiązań wynikających z niniejszego paragrafu przez podwykonawcę odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca oświadcza i gwarantuje, że podwykonawca będzie przestrzegał powyższych zobowiązań, a umowa zawarta pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą będzie zawierać postanowienia analogiczne do opisanych w niniejszym paragrafie. 3.6.) W przypadku gdy Wykonawca nie dochowa terminu wskazanego w ppkt 3.2, Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 500 zł za każde stwierdzone naruszenie; zastrzeżenie kary umownej nie wyłącza uprawnienia do dochodzenia odszkodowania do wysokości poniesionej szkody. 4) Zamówienie nie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. 5) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 6) Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, postępowanie zostało podzielone na dwie wyszczególnione poniżej części. Część 1: o ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, o obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorców wykonujących działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych o ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, o ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. Część 2: o ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym "Zielona Karta", o ubezpieczenie Auto-casco, o ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, o ubezpieczenie Assistance. 7) Termin wykonania zamówienia: ubezpieczenie ma obejmować okres od 01.01.2020 do 31.12.2022 r., tj. 36 miesięcy. w tym: o pierwszy okres: od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. o drugi okres: od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. o trzeci okres: od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. z zastrzeżeniem odrębnych terminów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych określonych w załączniku nr 1B do SIWZ odrębnie dla każdego pojazdu. W odniesieniu do ubezpieczeń komunikacyjnych przez pojęcie "termin realizacji zamówienia" rozumie się przedział czasowy, w którym przypada początek okresu ubezpieczenia dla umów ubezpieczenia poszczególnych pojazdów. Termin realizacji zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego może wykraczać poza termin realizacji Umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8


Dodatkowe kody CPV: 66515411-7, 66516400-4, 66515400-7, 66515000-3, 66516100-1, 66514110-0, 66512100-3, 66516500-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorców wykonujących działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 221637
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 162
Kod pocztowy: 02-342
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221637
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221637
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 331961.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym "Zielona Karta", ubezpieczenie Auto-casco, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie Assistance.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 137164.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Noakowskiego 22
Kod pocztowy: 00-668
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 137164.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 137164.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159736.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.