eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka"Utrzymanie porządku i czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz terenów zewnętrznych stanowiących własność Spółki i własność Miasta Ostrołęki"



Ogłoszenie z dnia 2020-01-13

Ogłoszenie nr 510006465-N-2020 z dnia 13-01-2020 r.

Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.: "Utrzymanie porządku i czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz terenów zewnętrznych stanowiących własność Spółki i własność Miasta Ostrołęki"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 55005581900000, ul. ul. Berka Joselewicza 1, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 29 765 05 00, e-mail poczta@otbs.com.pl, faks 29 765 05 04.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Podmiot ze 100% udziałem samorzadu terytorialnego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Utrzymanie porządku i czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz terenów zewnętrznych stanowiących własność Spółki i własność Miasta Ostrołęki"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Utrzymanie porządku i czystości: nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 119, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 128, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 130, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 132, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 134, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 136 i 138, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 138 A, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy ulicy Bohaterów Warszawy 35 i 37, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy ulicy Księcia Mieszka I 1, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy ulicy Żeromskiego 29 B, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy Placu Dworcowym 5. 1. Obowiązki w zakresie zimowego utrzymania ulic wewnętrznych, parkingów i chodników we wszystkie dni tygodni, także soboty, niedziele i święta - dotyczy al. Jana Pawła II 119, 128, 130, 132, 134, 136 i 138, 138 A; ul. Bohaterów Warszawy 35 i 37; ul. Księcia Mieszka I 1; Żeromskiego 29 B. 1) ulica wewnętrzna wraz ze zjazdem - odśnieżenie po opadach nocnych nie później niż do godziny 700. Likwidacja gołoledzi, poprzez zastosowanie środków rozpuszczających śnieg i lód. Pokrywa śniegu przy opadach ciągłych nie może przekraczać 10 cm. 2) ciągi piesze, chodniki - odśnieżenie po opadach nocnych nie później niż do godz. 700 (bez względu na grubość pokrywy śniegu). Pokrywa śniegu na ciągach przy opadach ciągłych, nie może przekraczać 5 cm. Bieżące usuwanie gołoledzi, posypywanie środkami zwiększającymi przyczepność, zapobiegającymi niebezpieczeństwu poślizgu z powodu gołoledzi. 3) parkingi - odśnieżanie miejsc ogólnie dostępnych do godz. 700, pozostałe w ciągu dnia. 4) uprzątanie błota i lodu z wejść do klatek schodowych, chodników, jezdni, oczyszczanie kratek metalowych w wejściach do budynku. 5) chodniki miejskie przylegające do nieruchomości odśnieżenie po opadach nocnych nie później niż do godz. 700 (bez względu na grubość pokrywy śniegu). Pokrywa śniegu na chodnikach przy opadach ciągłych, nie może przekraczać 5 cm. Bieżące usuwanie gołoledzi, posypywanie środkami zwiększającymi przyczepność, zapobiegającymi niebezpieczeństwu poślizgu z powodu gołoledzi. 2. Obowiązki w zakresie utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych - dotyczy al. Jana Pawła II 119, 128, 130, 132, 134, 136 i 138, 138 A; ul. Bohaterów Warszawy 35 i 37; ul. Księcia Mieszka I 1; Żeromskiego 29 B. 1) koszenie traw - według potrzeb. Wysokość trawy nie może przekraczać 10 cm, 2) zgrabianie skoszonych traw - nie później niż w dniu następnym po skoszeniu, gromadzenie skoszonej trawy i innych odpadów zielonych w workach oznaczonych zgodnie ze sposobem segregacji odpadów i ustawianie przy pojemnikach na odpady komunalne, 3) nawożenie trawników - raz w roku w okresie wiosennym, 4) napowietrzanie - aeracja - raz w roku w kwietniu, 5) podlewanie drzew, krzewów i trawy w okresie suszy co drugi dzień, 6) codzienne podlewanie nowych nasadzeń i posianej trawy przez dwa miesiące od daty nasadzenia, 7) wykonywanie oprysków chwastobójczych i owadobójczych - wg potrzeb, 8) uzupełnianie ubytków trawników - według potrzeb, 9) podcinanie żywopłotów - według potrzeb, 10) usuwanie odrostów drzew, okresowe przekopanie i pielęgnacja misek przy drzewach i krzewach, iglakach - obłożenie korą - na bieżąco, 11) usuwanie chwastów z trawników, żywopłotów, krzewów oraz wokół drzew - na bieżąco, 12) nasadzenia drzew i krzewów przekazanych przez Zamawiającego, 13) palikowanie drzew o średnicy pnia do 12 cm, 14) w okresie jesiennym systematyczne grabienie liści, gromadzenie ich w workach oznaczonych zgodnie ze sposobem segregacji odpadów i ustawianie przy pojemnikach na odpady komunalne, 15) zbieranie papierów i innych nieczystości z nieruchomości - na bieżąco, 16) zamiatanie i usuwanie zanieczyszczeń z drogi wewnętrznej, parkingów, chodników - na bieżąco, 17) usuwanie traw i chwastów z chodników, jezdni i parkingów - na bieżąco, 18) usuwanie miejscowych plam na parkingach i chodnikach, 19) zamiatanie, zbieranie papierów i innych nieczystości z chodników miejskich przylegających do nieruchomości - codziennie, 20) opróżnianie z odpadów miejsc pod kratkami wycieraczek i koszy na śmieci - na bieżąco, 21) utrzymanie w należytym stanie opasek wokół budynku poprzez usuwanie chwastów - na bieżąco, 22) w okresie wiosenno - jesiennym codzienne wyrównywanie nawierzchni placów zabaw oraz piaskownic, 23) mycie i oczyszczenie z nalotów ławek ustawionych na terenie nieruchomości raz w roku na wiosnę do końca kwietnia. Usuwanie miejscowych zabrudzeń ławek na bieżąco. 24) mycie wskazanych przez Zamawiającego urządzeń zabawowych - raz do roku w miesiącu kwietniu oraz bieżące usuwanie zanieczyszczeń na zabawkach tego wymagających, 25) codzienne sprzątanie miejsca na którym ustawione są pojemniki do składowania odpadów/osłony śmietnikowej, 26) przekazywanie Zamawiającemu informacji o: występowaniu nieczystości zawierających składniki niebezpieczne dla zdrowia i życia ludzi i zwierząt, przepełnieniu pojemników, nie wykonanych odbiorach odpadów, zniszczeniu pojemników na odpady, 27) w przypadku świąt przekraczających dwa kolejne dni, obowiązkiem Wykonawcy jest sprzątnięcie budynku i otoczenia w dniu poprzedzającym święta. 3. Obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach - dotyczy al. Jana Pawła II 119, 128, 130, 132, 134, 136 i 138, 138 A; ul. Bohaterów Warszawy 35 i 37; ul. Księcia Mieszka I 1; Żeromskiego 29 B. 1) zamiatanie klatek schodowych oraz usuwanie miejscowych zanieczyszczeń - na bieżąco, 2) zmywanie parapetów i skrzynek listowych - na bieżąco, 3) sprzątanie korytarzy piwnicznych w budynku - na bieżąco, 4) sprzątanie pomieszczeń ogólnego użytku (wózkownie, suszarnie, pomieszczenia na rowery) - na bieżąco, 5) mycie biegów stopni klatek schodowych, poręczy, balustrad - co 2 tygodnie, miejscowe zabrudzenia - na bieżąco, 6) mycie posadzek w przedsionkach - raz w tygodniu, 7) mycie podestów przed wejściami do klatek - przy dodatniej temperaturze powietrza na zewnątrz - raz w tygodniu, 8) mycie lamperii, kloszy lamp oświetleniowych, plafonów - 1 raz na kwartał, miejscowe zabrudzenia - na bieżąco, 9) oczyszczenie i odkurzanie grzejników - na bieżąco, 10) mycie okien od wewnątrz i zewnątrz na klatkach schodowych - 1 raz na kwartał, miejscowe zabrudzenia - na bieżąco, 11) mycie drzwi wejściowych do budynku oraz drzwi do korytarzy, drzwi do zejść do piwnic, drzwi do pomieszczeń ogólnego użytku - na bieżąco, 12) usuwanie pajęczyn w wewnątrz i na zewnątrz budynku - na bieżąco, 13) usuwanie nieczystości z kratek odwodnieniowych, a w okresie zimowym również śniegu i lodu - na bieżąco, 14) w przypadku świąt przekraczających dwa kolejne dni, obowiązkiem Wykonawcy jest sprzątnięcie budynku i otoczenia w dniu poprzedzającym święta. 4. Obowiązki w zakresie utrzymania garażu, zjazdu i schodów - dotyczy al. Jana Pawła II 136 i 138: 1) sprzątanie garażu - na bieżąco, 2) mycie okien od wewnątrz i zewnątrz garażu, opraw oświetleniowych - 1 raz na kwartał, miejscowe zabrudzenia - na bieżąco, 3) mycie drzwi garażowych - 1 raz na miesiąc, 4) usuwanie pajęczyn - na bieżąco, 5) usuwanie miejscowych plam w garażu i w zjeździe - na bieżąco, 6) sprzątanie zjazdu do garażu i schodów - na bieżąco, 7) usuwanie traw i chwastów ze zjazdu do garażu - na bieżąco, 8) odśnieżanie zjazdu do garażu, usuwanie śniegu i stosowanie środków rozpuszczających śnieg i lód, bieżące usuwanie gołoledzi. Odśnieżanie po opadach nocnych nie później niż do godziny 700(również w dni wolne: soboty, niedziele i święta). 5. Obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania zjazdu go garaży i placu manewrowego - dotyczy ul. Bohaterów Warszawy 35: 1) sprzątanie zjazdu i placu manewrowego - na bieżąco, 2) mycie okien od wewnątrz i zewnątrz garażu, opraw oświetleniowych - 1 raz na kwartał, miejscowe zabrudzenia - na bieżąco, 3) mycie drzwi garażowych - 1 raz na miesiąc, 4) usuwanie pajęczyn - na bieżąco, 5) usuwanie miejscowych plam w zjeździe i na placu manewrowym - na bieżąco, 6) sprzątanie zjazdu do garaży - na bieżąco, 7) usuwanie traw i chwastów ze zjazdu do garaży - na bieżąco, 8) odśnieżenie zjazdu do garażu usuwanie śniegu i stosowanie środków rozpuszczających śnieg i lód, bieżące usuwanie gołoledzi. Odśnieżanie po opadach nocnych nie później niż do godziny 700 (również w dni wolne soboty, niedziele i święta). 6. Dostarczanie mieszkańcom korespondencji dotyczącej umów i opłat nie później niż w następnym dniu roboczym po odebraniu korespondencji od zamawiającego - dotyczy al. Jana Pawła II 119, 128, 130, 132, 134, 136 i 138, 138 A; ul. Bohaterów Warszawy 35 i 37; ul. Księcia Mieszka I 1; Żeromskiego 29 B. Wykonawca, w związku z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia jest obowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych obowiązującymi w Spółce. 7. Obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania czystości i porządku poczekalni w budynku Dworca PKP oraz terenów zewnętrznych (nieruchomość położona przy Placu Dworcowym 5): 1) Tereny zewnętrzne oraz tereny zielone: a) koszenie traw przed budynkiem dworca PKP od strony ul. Żeromskiego - według potrzeb. Wysokość trawy nie może przekraczać 10 cm, b) zgrabianie skoszonych traw - nie później niż w dniu następnym po skoszeniu, gromadzenie skoszonej trawy i innych odpadów zielonych w workach oznaczonych zgodnie ze sposobem segregacji odpadów i ustawianie przy pojemnikach na odpady komunalne, c) nawożenie trawników - raz w roku w okresie wiosennym, d) codzienne podlewanie nowych nasadzeń i posianej trawy przez dwa miesiące od daty nasadzenia, e) uzupełnianie ubytków trawników - według potrzeb, f) usuwanie chwastów z trawników - na bieżąco, g) nasadzenia drzew i krzewów przekazanych przez Zamawiającego, h) w okresie jesiennym systematyczne grabienie liści, gromadzenie ich w workach oznaczonych zgodnie ze sposobem segregacji odpadów i ustawianie przy pojemniku na odpady, i) zbieranie papierów i innych nieczystości z nieruchomości - na bieżąco, j) zamiatanie i usuwanie traw i chwastów oraz zanieczyszczeń z chodników i schodów do budynku - na bieżąco, k) utrzymanie w należytym stanie opasek wokół budynku poprzez usuwanie chwastów - na bieżąco, l) w okresie zimowym odśnieżanie ciągów pieszych i chodników - po opadach nocnych nie później niż do godz. 800 ( bez względu na grubość pokrywy śniegu ). Pokrywa śniegu na ciągach przy opadach ciągłych, nie może przekraczać 5 cm. Bieżące usuwanie gołoledzi, posypywanie środkami zwiększającymi przyczepność, zapobiegającymi niebezpieczeństwu poślizgu z powodu gołoledzi. Uprzątanie błota i lodu z wejść do pomieszczenia poczekalni Dworca PKP i chodników. 2) Pomieszczenie poczekalni w budynku Dworca PKP: a) wycieranie z kurzu i mycie: ławek, parapetów okiennych, ścian do wysokości 2 m, tablic ogłoszeń, grzejników i ich osłon metalowych oraz drzwi - codziennie, b) codzienne opróżnianie koszy na śmieci wraz ze składowaniem ich w pojemnikach na odpady, c) usuwanie pajęczyn w pomieszczeniu poczekalni i na zewnątrz budynku - na bieżąco, d) codziennie rano do godz. 700 (również w dni wolne soboty, niedziele i święta) zamiatanie i mycie posadzki w pomieszczeniu poczekalni oraz miejscowe usuwanie zabrudzeń w ciągu dnia, e) mycie szyb i ram okiennych - 3 razy w roku oraz miejscowych zabrudzeń - na bieżąco. 3) Codzienne sprzątanie miejsca, na którym ustawione są pojemniki do składowania odpadów. Przekazywanie Zamawiającemu informacji o: występowaniu nieczystości zawierających składniki niebezpieczne dla zdrowia i życia ludzi i zwierząt, przepełnieniu pojemników, nie wykonanych wywozach odpadów, zniszczeniu pojemników na odpady. 8. Wykonywanie innych czynności nie wymienionych wyżej, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia - dotyczy wszystkich nieruchomości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 119

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228060.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: biuro@tettsui.pl
Adres pocztowy: 07-410 Ostrołęka, ul. Goworowska 2B/4
Kod pocztowy: 07-410
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23652.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20831.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23652.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 128

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228060.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: biuro@tettsui.pl
Adres pocztowy: 07-410 Ostrołęka, ul. Goworowska 2B/4
Kod pocztowy: 07-410
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15768.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12148.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15768.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 130

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228060.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: biuro@tettsui.pl
Adres pocztowy: 07-410 Ostrołęka, ul. Goworowska 2B/4
Kod pocztowy: 07-410
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15768.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12925.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15768.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 132

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228060.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: biuro@tettsui.pl
Adres pocztowy: 07-410 Ostrołęka, ul. Goworowska 2B/4
Kod pocztowy: 07-410
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15768.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12925.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15768.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 134

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228060.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: biuro@tettsui.pl
Adres pocztowy: 07-410 Ostrołęka, ul. Goworowska 2B/4
Kod pocztowy: 07-410
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18396.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15157.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18396.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 136 i 138

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228060.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: biuro@tettsui.pl
Adres pocztowy: 07-410 Ostrołęka, ul. Goworowska 2B/4
Kod pocztowy: 07-410
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18396.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15697.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18396.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 138 A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228060.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: biuro@tettsui.pl
Adres pocztowy: 07-410 Ostrołęka, ul. Goworowska 2B/4
Kod pocztowy: 07-410
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18396.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14164.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18396.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy ulicy Bohaterów Warszawy 35 i 37

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228060.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: biuro@tettsui.pl
Adres pocztowy: 07-410 Ostrołęka, ul. Goworowska 2B/4
Kod pocztowy: 07-410
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23652.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18610.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23652.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy ulicy Księcia Mieszka I 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228060.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: biuro@tettsui.pl
Adres pocztowy: 07-410 Ostrołęka, ul. Goworowska 2B/4
Kod pocztowy: 07-410
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15768.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14344.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15768.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy ulicy Żeromskiego 29 B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228060.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Sprzątająco -Porządkowe TOUDI Katarzyna Kubiczek
Email wykonawcy: kasienka2992@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 90/33, 07-417 Ostrołęka
Kod pocztowy: 07-417
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8160.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10411.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy Placu Dworcowym 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 228060.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Sprzątająco -Porządkowe TOUDI Katarzyna Kubiczek
Email wykonawcy: kasienka2992@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 90/33, 07-417 Ostrołęka
Kod pocztowy: 07-417
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19560.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14740.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23425.20
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.