Ogłoszenie z dnia 2020-01-13
Ogłoszenie nr 510006465-N-2020 z dnia 13-01-2020 r.
Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.: "Utrzymanie porządku i czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz terenów zewnętrznych stanowiących własność Spółki i własność Miasta Ostrołęki"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 55005581900000,
ul. ul. Berka Joselewicza
1,
07-410
Ostrołęka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
29 765 05 00, e-mail
poczta@otbs.com.pl, faks
29 765 05 04.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Podmiot ze 100% udziałem samorzadu terytorialnego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Utrzymanie porządku i czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz terenów zewnętrznych stanowiących własność Spółki i własność Miasta Ostrołęki"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie porządku i czystości: nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 119, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 128, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 130, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 132, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 134, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 136 i 138, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 138 A, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy ulicy Bohaterów Warszawy 35 i 37, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy ulicy Księcia Mieszka I 1, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy ulicy Żeromskiego 29 B, nieruchomości położonej w Ostrołęce przy Placu Dworcowym 5. 1. Obowiązki w zakresie zimowego utrzymania ulic wewnętrznych, parkingów i chodników we wszystkie dni tygodni, także soboty, niedziele i święta - dotyczy al. Jana Pawła II 119, 128, 130, 132, 134, 136 i 138, 138 A; ul. Bohaterów Warszawy 35 i 37; ul. Księcia Mieszka I 1; Żeromskiego 29 B. 1) ulica wewnętrzna wraz ze zjazdem - odśnieżenie po opadach nocnych nie później niż do godziny 700. Likwidacja gołoledzi, poprzez zastosowanie środków rozpuszczających śnieg i lód. Pokrywa śniegu przy opadach ciągłych nie może przekraczać 10 cm. 2) ciągi piesze, chodniki - odśnieżenie po opadach nocnych nie później niż do godz. 700 (bez względu na grubość pokrywy śniegu). Pokrywa śniegu na ciągach przy opadach ciągłych, nie może przekraczać 5 cm. Bieżące usuwanie gołoledzi, posypywanie środkami zwiększającymi przyczepność, zapobiegającymi niebezpieczeństwu poślizgu z powodu gołoledzi. 3) parkingi - odśnieżanie miejsc ogólnie dostępnych do godz. 700, pozostałe w ciągu dnia. 4) uprzątanie błota i lodu z wejść do klatek schodowych, chodników, jezdni, oczyszczanie kratek metalowych w wejściach do budynku. 5) chodniki miejskie przylegające do nieruchomości odśnieżenie po opadach nocnych nie później niż do godz. 700 (bez względu na grubość pokrywy śniegu). Pokrywa śniegu na chodnikach przy opadach ciągłych, nie może przekraczać 5 cm. Bieżące usuwanie gołoledzi, posypywanie środkami zwiększającymi przyczepność, zapobiegającymi niebezpieczeństwu poślizgu z powodu gołoledzi. 2. Obowiązki w zakresie utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych - dotyczy al. Jana Pawła II 119, 128, 130, 132, 134, 136 i 138, 138 A; ul. Bohaterów Warszawy 35 i 37; ul. Księcia Mieszka I 1; Żeromskiego 29 B. 1) koszenie traw - według potrzeb. Wysokość trawy nie może przekraczać 10 cm, 2) zgrabianie skoszonych traw - nie później niż w dniu następnym po skoszeniu, gromadzenie skoszonej trawy i innych odpadów zielonych w workach oznaczonych zgodnie ze sposobem segregacji odpadów i ustawianie przy pojemnikach na odpady komunalne, 3) nawożenie trawników - raz w roku w okresie wiosennym, 4) napowietrzanie - aeracja - raz w roku w kwietniu, 5) podlewanie drzew, krzewów i trawy w okresie suszy co drugi dzień, 6) codzienne podlewanie nowych nasadzeń i posianej trawy przez dwa miesiące od daty nasadzenia, 7) wykonywanie oprysków chwastobójczych i owadobójczych - wg potrzeb, 8) uzupełnianie ubytków trawników - według potrzeb, 9) podcinanie żywopłotów - według potrzeb, 10) usuwanie odrostów drzew, okresowe przekopanie i pielęgnacja misek przy drzewach i krzewach, iglakach - obłożenie korą - na bieżąco, 11) usuwanie chwastów z trawników, żywopłotów, krzewów oraz wokół drzew - na bieżąco, 12) nasadzenia drzew i krzewów przekazanych przez Zamawiającego, 13) palikowanie drzew o średnicy pnia do 12 cm, 14) w okresie jesiennym systematyczne grabienie liści, gromadzenie ich w workach oznaczonych zgodnie ze sposobem segregacji odpadów i ustawianie przy pojemnikach na odpady komunalne, 15) zbieranie papierów i innych nieczystości z nieruchomości - na bieżąco, 16) zamiatanie i usuwanie zanieczyszczeń z drogi wewnętrznej, parkingów, chodników - na bieżąco, 17) usuwanie traw i chwastów z chodników, jezdni i parkingów - na bieżąco, 18) usuwanie miejscowych plam na parkingach i chodnikach, 19) zamiatanie, zbieranie papierów i innych nieczystości z chodników miejskich przylegających do nieruchomości - codziennie, 20) opróżnianie z odpadów miejsc pod kratkami wycieraczek i koszy na śmieci - na bieżąco, 21) utrzymanie w należytym stanie opasek wokół budynku poprzez usuwanie chwastów - na bieżąco, 22) w okresie wiosenno - jesiennym codzienne wyrównywanie nawierzchni placów zabaw oraz piaskownic, 23) mycie i oczyszczenie z nalotów ławek ustawionych na terenie nieruchomości raz w roku na wiosnę do końca kwietnia. Usuwanie miejscowych zabrudzeń ławek na bieżąco. 24) mycie wskazanych przez Zamawiającego urządzeń zabawowych - raz do roku w miesiącu kwietniu oraz bieżące usuwanie zanieczyszczeń na zabawkach tego wymagających, 25) codzienne sprzątanie miejsca na którym ustawione są pojemniki do składowania odpadów/osłony śmietnikowej, 26) przekazywanie Zamawiającemu informacji o: występowaniu nieczystości zawierających składniki niebezpieczne dla zdrowia i życia ludzi i zwierząt, przepełnieniu pojemników, nie wykonanych odbiorach odpadów, zniszczeniu pojemników na odpady, 27) w przypadku świąt przekraczających dwa kolejne dni, obowiązkiem Wykonawcy jest sprzątnięcie budynku i otoczenia w dniu poprzedzającym święta. 3. Obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach - dotyczy al. Jana Pawła II 119, 128, 130, 132, 134, 136 i 138, 138 A; ul. Bohaterów Warszawy 35 i 37; ul. Księcia Mieszka I 1; Żeromskiego 29 B. 1) zamiatanie klatek schodowych oraz usuwanie miejscowych zanieczyszczeń - na bieżąco, 2) zmywanie parapetów i skrzynek listowych - na bieżąco, 3) sprzątanie korytarzy piwnicznych w budynku - na bieżąco, 4) sprzątanie pomieszczeń ogólnego użytku (wózkownie, suszarnie, pomieszczenia na rowery) - na bieżąco, 5) mycie biegów stopni klatek schodowych, poręczy, balustrad - co 2 tygodnie, miejscowe zabrudzenia - na bieżąco, 6) mycie posadzek w przedsionkach - raz w tygodniu, 7) mycie podestów przed wejściami do klatek - przy dodatniej temperaturze powietrza na zewnątrz - raz w tygodniu, 8) mycie lamperii, kloszy lamp oświetleniowych, plafonów - 1 raz na kwartał, miejscowe zabrudzenia - na bieżąco, 9) oczyszczenie i odkurzanie grzejników - na bieżąco, 10) mycie okien od wewnątrz i zewnątrz na klatkach schodowych - 1 raz na kwartał, miejscowe zabrudzenia - na bieżąco, 11) mycie drzwi wejściowych do budynku oraz drzwi do korytarzy, drzwi do zejść do piwnic, drzwi do pomieszczeń ogólnego użytku - na bieżąco, 12) usuwanie pajęczyn w wewnątrz i na zewnątrz budynku - na bieżąco, 13) usuwanie nieczystości z kratek odwodnieniowych, a w okresie zimowym również śniegu i lodu - na bieżąco, 14) w przypadku świąt przekraczających dwa kolejne dni, obowiązkiem Wykonawcy jest sprzątnięcie budynku i otoczenia w dniu poprzedzającym święta. 4. Obowiązki w zakresie utrzymania garażu, zjazdu i schodów - dotyczy al. Jana Pawła II 136 i 138: 1) sprzątanie garażu - na bieżąco, 2) mycie okien od wewnątrz i zewnątrz garażu, opraw oświetleniowych - 1 raz na kwartał, miejscowe zabrudzenia - na bieżąco, 3) mycie drzwi garażowych - 1 raz na miesiąc, 4) usuwanie pajęczyn - na bieżąco, 5) usuwanie miejscowych plam w garażu i w zjeździe - na bieżąco, 6) sprzątanie zjazdu do garażu i schodów - na bieżąco, 7) usuwanie traw i chwastów ze zjazdu do garażu - na bieżąco, 8) odśnieżanie zjazdu do garażu, usuwanie śniegu i stosowanie środków rozpuszczających śnieg i lód, bieżące usuwanie gołoledzi. Odśnieżanie po opadach nocnych nie później niż do godziny 700(również w dni wolne: soboty, niedziele i święta). 5. Obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania zjazdu go garaży i placu manewrowego - dotyczy ul. Bohaterów Warszawy 35: 1) sprzątanie zjazdu i placu manewrowego - na bieżąco, 2) mycie okien od wewnątrz i zewnątrz garażu, opraw oświetleniowych - 1 raz na kwartał, miejscowe zabrudzenia - na bieżąco, 3) mycie drzwi garażowych - 1 raz na miesiąc, 4) usuwanie pajęczyn - na bieżąco, 5) usuwanie miejscowych plam w zjeździe i na placu manewrowym - na bieżąco, 6) sprzątanie zjazdu do garaży - na bieżąco, 7) usuwanie traw i chwastów ze zjazdu do garaży - na bieżąco, 8) odśnieżenie zjazdu do garażu usuwanie śniegu i stosowanie środków rozpuszczających śnieg i lód, bieżące usuwanie gołoledzi. Odśnieżanie po opadach nocnych nie później niż do godziny 700 (również w dni wolne soboty, niedziele i święta). 6. Dostarczanie mieszkańcom korespondencji dotyczącej umów i opłat nie później niż w następnym dniu roboczym po odebraniu korespondencji od zamawiającego - dotyczy al. Jana Pawła II 119, 128, 130, 132, 134, 136 i 138, 138 A; ul. Bohaterów Warszawy 35 i 37; ul. Księcia Mieszka I 1; Żeromskiego 29 B. Wykonawca, w związku z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia jest obowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych obowiązującymi w Spółce. 7. Obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania czystości i porządku poczekalni w budynku Dworca PKP oraz terenów zewnętrznych (nieruchomość położona przy Placu Dworcowym 5): 1) Tereny zewnętrzne oraz tereny zielone: a) koszenie traw przed budynkiem dworca PKP od strony ul. Żeromskiego - według potrzeb. Wysokość trawy nie może przekraczać 10 cm, b) zgrabianie skoszonych traw - nie później niż w dniu następnym po skoszeniu, gromadzenie skoszonej trawy i innych odpadów zielonych w workach oznaczonych zgodnie ze sposobem segregacji odpadów i ustawianie przy pojemnikach na odpady komunalne, c) nawożenie trawników - raz w roku w okresie wiosennym, d) codzienne podlewanie nowych nasadzeń i posianej trawy przez dwa miesiące od daty nasadzenia, e) uzupełnianie ubytków trawników - według potrzeb, f) usuwanie chwastów z trawników - na bieżąco, g) nasadzenia drzew i krzewów przekazanych przez Zamawiającego, h) w okresie jesiennym systematyczne grabienie liści, gromadzenie ich w workach oznaczonych zgodnie ze sposobem segregacji odpadów i ustawianie przy pojemniku na odpady, i) zbieranie papierów i innych nieczystości z nieruchomości - na bieżąco, j) zamiatanie i usuwanie traw i chwastów oraz zanieczyszczeń z chodników i schodów do budynku - na bieżąco, k) utrzymanie w należytym stanie opasek wokół budynku poprzez usuwanie chwastów - na bieżąco, l) w okresie zimowym odśnieżanie ciągów pieszych i chodników - po opadach nocnych nie później niż do godz. 800 ( bez względu na grubość pokrywy śniegu ). Pokrywa śniegu na ciągach przy opadach ciągłych, nie może przekraczać 5 cm. Bieżące usuwanie gołoledzi, posypywanie środkami zwiększającymi przyczepność, zapobiegającymi niebezpieczeństwu poślizgu z powodu gołoledzi. Uprzątanie błota i lodu z wejść do pomieszczenia poczekalni Dworca PKP i chodników. 2) Pomieszczenie poczekalni w budynku Dworca PKP: a) wycieranie z kurzu i mycie: ławek, parapetów okiennych, ścian do wysokości 2 m, tablic ogłoszeń, grzejników i ich osłon metalowych oraz drzwi - codziennie, b) codzienne opróżnianie koszy na śmieci wraz ze składowaniem ich w pojemnikach na odpady, c) usuwanie pajęczyn w pomieszczeniu poczekalni i na zewnątrz budynku - na bieżąco, d) codziennie rano do godz. 700 (również w dni wolne soboty, niedziele i święta) zamiatanie i mycie posadzki w pomieszczeniu poczekalni oraz miejscowe usuwanie zabrudzeń w ciągu dnia, e) mycie szyb i ram okiennych - 3 razy w roku oraz miejscowych zabrudzeń - na bieżąco. 3) Codzienne sprzątanie miejsca, na którym ustawione są pojemniki do składowania odpadów. Przekazywanie Zamawiającemu informacji o: występowaniu nieczystości zawierających składniki niebezpieczne dla zdrowia i życia ludzi i zwierząt, przepełnieniu pojemników, nie wykonanych wywozach odpadów, zniszczeniu pojemników na odpady. 8. Wykonywanie innych czynności nie wymienionych wyżej, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia - dotyczy wszystkich nieruchomości.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 119 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
228060.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23652.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 128 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
228060.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15768.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 130 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
228060.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15768.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 132 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
228060.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15768.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 134 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
228060.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18396.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 136 i 138 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
228060.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18396.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy alei Jana Pawła II 138 A |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
228060.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18396.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy ulicy Bohaterów Warszawy 35 i 37 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
228060.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23652.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy ulicy Księcia Mieszka I 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
228060.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TETSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15768.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy ulicy Żeromskiego 29 B |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
228060.08
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Sprzątająco -Porządkowe TOUDI Katarzyna Kubiczek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8160.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości położonej w Ostrołęce przy Placu Dworcowym 5 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
228060.08
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Sprzątająco -Porządkowe TOUDI Katarzyna Kubiczek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19560.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Rozbudowa macierzy dyskowej i wdrożenie kompleksowego systemu ochrony
- "ZAKUP SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG"
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa regałów metalowych magazynowych na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup samochodu osobowego zwanego "mikrobusem" do transportu osób starszych niepełnosprawnych zamieszkujących teren Miasta Ostrołęki na rzecz Dziennego Domu Senior+
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa infrastruktury i usług teleinformatycznych w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Ostrołęce w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości budynków wraz ze wskazanym otoczeniem będących w dyspozycji Narodowego Centrum Kultury w Warszawie w 2026r.
- Usługi sprzątania w Ośrodku Szkolenia PIP
- Sprzątanie pomieszczeń zakładowych w budynkach PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026r."
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





