Ogłoszenie z dnia 2020-01-10
Ogłoszenie nr 510005087-N-2020 z dnia 10-01-2020 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w 2020r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny województwa lubelskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634381-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 41634080000000,
ul. ul. Leśna
17,
24-100
Puławy, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 458 62 01, e-mail
sekretariat@mops.pulawy.pl, faks
81 458 62 09.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.mops.pulawy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w 2020r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NOF.3410/6/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach przy ul. Leśnej 17 oraz Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia przy ul. Kołłątaja 64. 2. Powierzchnia sprzątanych pomieszczeń przy ul. Leśnej 17 wynosi 819,68 m2, w skład czego wchodzą: - wykładzina PCV - 153,20 m2 - parkiet - 362,65 m2 - terakota / gres/lastryko/ - 264,15 m2 - wykładzina dywanowa - 39,68 m2 - łazienki - 5 szt. (w tym: 7 sedesów, 4 umywalki i 1 zlewozmywak), - pok. socjalny - zlewozmywak, - okna - 114 szt, oraz w razie potrzeb 494 m2 placu manewrowego. 3. Powierzchnia sprzątanych pomieszczeń przy ul. Kołłątaja 64 wynosi 1.115,34 m2, w skład czego wchodzą: - pomieszczenia biurowe, - pomieszczenia socjalne, - sale do ćwiczeń, - łazienki ( w tym: 2 bidety, 11 sedesów, 14 umywalek i 13 luster), - kuchnia - 1 zlewozmywak, - korytarze, - pomieszczenia piwniczne, - okna 67 szt. oraz w razie potrzeb zamiatanie i odśnieżanie 700 m2: - ciągi komunikacyjne wejść do budynku, - plac przed budynkiem od strony ul. Kołłątaja ( od bramy wjazdowej do końca budynku).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44454.93
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KARABELA" Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54701.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
57727.80
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi porządkowe Janina Seneczko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57727.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla IUNG-PIB w Puławach
- Dostawa zaawansowanego optycznego mikroskopu cyfrowego oraz infrastruktury niezbędnej do adaptacji pomieszczenia w celu prawidłowego użytkowania aparatury.
- SEKWENCJONOWANIE GENOMOWE WRAZ Z PRZYGOTOWANIEM BIBLIOTEK ORAZ ANALIZĄ BIOINFORMATYCZNĄ , ZNAK SPRAWY DZP-23/127/25
- Świadczenie usług medycznych w zakresie prywatnych pakietów medycznych dla pracowników Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa PIB lub innych osób wskazanych przez IUNG
- Dostawa 2 serwerów dla SMSR wraz z oprzyrządowaniem
- Zakup wyposażenia serwerowni i oprogramowania dla zapasowego miejsca pracy (serwer, oprogramowanie, macierz dyskowa, przełącznik sieci LAN, UPS, szafa RACK)
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania i utrzymania czystości dla Ośrodka Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora Cricoteka w Krakowie w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
- sprzątanie obiektów Teatru Muzycznego w Łodzi
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Końskich
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości i estetyki terenu zewnętrznego oraz pomieszczeń biurowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy we Wrocławiu, filia w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b.
- Utrzymanie czystości w budynkach należących do ZDW w Zielonej Górze w następujących lokalizacjach: ZAD 1- ZDW w Zielonej Górze ZAD 2- RDW w Zielonej Górze ZAD 3- RDW w Kożuchowie ZAD 4- RDW w Kłodawie
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów ZDMiKP w 2026 r.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.