Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług medycznych w zakresie prywatnych pakietów medycznych dla pracowników Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa PIB lub innych osób wskazanych przez IUNG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT UPRAWY NAWOŻENIA I GLEBOZNAWSTWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: wyodrębnione jednostki organizacyjne zamawiającego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czartoryskich, nr 8, lok. ---
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@iung.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iung.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycznych w zakresie prywatnych pakietów medycznych dla pracowników Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa PIB lub innych osób wskazanych przez IUNG
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e8c6f8f-7fc7-4178-b788-01178911e14b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://iung.ezamawiajacy.pl/pn/iung/demand/239208/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iung.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest:
Maciej Zakiewicz – Starszy specjalista Działu Zamówień Publicznych
Katarzyna Plis – Kierownik Działu Zamówień Publicznych
Dział Zamówień Publicznych
e-mail: dzp@iung.pulawy.pl , tel. 81 4786 993
4. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej https://iung.ezamawiajacy.pl . Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezpłatne.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do założenia bezpłatnego konta na platformie zakupowej https://iung.ezamawiajacy.pl.
6. Wykonawca posiadający konto na platformie zakupowej https://iung.ezamawiajacy.pl ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
7. Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
8. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, uważa się za złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego, w wymaganej postaci i formie, przed upływem terminu wyznaczonego przez Zamawiającego, na ich złożenie. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale 16 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Nawiązując do treści art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – (Dz.U. UE.L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018 str. 2 dalej „Rozporządzenie”), Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – PIB w Puławach informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowy Instytut Badawczy (adres: ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, tel. 81 4786 700 lub 800, e-mail: iung@iung.pulawy.pl).
2. Administrator danych osobowych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym Pani/Pan może się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem, poprzez adres e-mail: iod@iung.pulawy.pl, numer telefonu − 81 4786 738, lub pisemnie na adres korespondencyjny Administratora danych osobowych wskazany w punkcie 1.
3. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania danych
Zebrane Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia (tj. konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze), w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4. Okres przetwarzania danych osobowych − Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. Odbiorcy danych − odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; oraz organy lub podmioty publiczne uprawnione do uzyskania danych na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa, upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty dostarczające i utrzymujące infrastrukturę IT Administratora, podmioty i osoby świadczące usługi prawne.
6. Prawa związane z przetwarzaniem danych posiada pani/Pan prawo do:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu – Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – PIB w Puławach nie będzie wykorzystywał Pani/Pana danych do zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz profilowania.
8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
9. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.220.116.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie prywatnych pakietów medycznych dla pracowników Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa PIB ( zwanych dalej Instytutem) lub innej osoby wskazanej przez IUNG ( współmałżonek, dziecko, partner/ka) przez okres 24 miesięcy.
2. Usługa obejmuje:
1) Część 1: Pakiet indywidualny (zakres standardowy, rozszerzony lub kompleksowy) - pakiet wyłącznie dla pracownika;
2) Część 2: Pakiet rodzinny – (zakres standardowy, rozszerzony lub kompleksowy)) - pakiet, w ramach którego objęty świadczeniem jest pracownik i współmałżonek/ partner życiowy oraz dzieci, które nie ukończyły 26 r.ż
3) Część 3: Pakiet partnerski (zakres standardowy, rozszerzony lub kompleksowy) - pakiet, w ramach którego opieką objęty jest pracownik i współmałżonek/partner życiowy lub jedno dziecko, które nie ukończyło 26 r. ż.
3. Zamawiający planuje zakup ok. 200 pakietów medycznych w tym: ok. 174 Pakietów Indywidualnych, ok. 6 Pakietów Rodzinnych, ok. 20 Pakietów Partnerskich.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość wykonanych usług znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85121000-3 - Usługi medyczne
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Informacja w zakresie opcji: Zamówienie obejmuje opcję, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w okresie trwania umowy z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Rodzaj i maksymalna wartość opcji:
a) prawo opcji dotyczy usług wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SWZ (Formularz asortymentowo – cenowy) i polegać będzie na ich ilościowym zwiększeniu.
b) wartość usług przewidzianych w ramach prawa opcji będzie wynosiła nie więcej niż 30% wartości netto zawartej umowy.
c) zamawiający może skorzystać z prawa opcji wielokrotnie przez cały okres trwania umowy, jednak w granicach ww. limitów
3) Okoliczności skorzystania z opcji:
a) zamawiający, ma prawo skorzystać z prawa opcji w okresie trwania umowy.
b) zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
c) skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego
d) zamawiający, w zależności od potrzeb może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w formie jednego lub kilku zamówień.
e) brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego
f) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem - zamówieniem.
g) realizacja prawa opcji polegać będzie na świadczeniu usług w sposób tożsamy, jak w przypadku zakresu podstawowego.
h) wykonawca zobowiązany będzie umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych usług w ramach prawa opcji, na takich samych zasadach, jak usługi objęte zamówieniem podstawowym.
i) do obliczenia wartości usługi w ramach prawa opcji przyjęte będą stawki jednostkowe i ceny wskazane w załączniku nr 1a do SWZ (Formularz asortymentowo – cenowy).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie przyjętych kryteriów oceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada przewidziane prawem uprawnienia do wykonywania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej działalności leczniczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 450 z późn. zm). W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), każdy z nich musi posiadać uprawnienia, o których mowa powyżej.
Wykonawca nie może w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku polegać na zasobach innych podmiotów.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 600 000,00 PLN brutto.
4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
A. Doświadczenia Wykonawcy.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zakończył realizację co najmniej dwóch usług, rozumianych jako dwa odrębne zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz załączy dowody potwierdzające, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.
Przez usługi odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługi świadczenia usług medycznych, o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 PLN każda z nich.
B. Dysponowania placówkami medycznymi.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
- min. 6 własnymi placówkami medycznymi na terenie Polski,
- co najmniej 3 własnymi lub partnerskimi placówkami medycznymi na terenie miasta/gminy Puławy,
- co najmniej 3 własnymi lub partnerskimi placówkami medycznymi na terenie Wrocławia,
- co najmniej 1 własną lub partnerską placówką medyczną na terenie Białegostoku.
2. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 10 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.: oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 10 ust. 1 pkt. 1), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w Rozdziale 9, (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ).
2. Podmiotowe środki dowodowe, składane na wezwanie Zamawiającego, muszą być aktualne na dzień ich złożenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, zamawiający wymaga złożenia:
wydruku poświadczającego posiadanie wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej(t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 450 z późn. zm).
3) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zamawiający wymaga złożenia:
dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Wykonawca w złożonym dokumencie musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 600 000,00 PLN brutto.
W przypadku gdy wykonawca powołuje się przy realizacji zamówienia na zasoby innego podmiotu musi wykazać, że ten podmiot posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 600 000,00 PLN brutto.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganego przez zamawiającego podmiotowego środka dowodowego, składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający wymaga złożenia:
A. na potwierdzenie doświadczenia Wykonawcy
wykazu usług (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ) że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zakończył realizację co najmniej dwóch usług, rozumianych jako dwa odrębne zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz załączy dowody potwierdzające, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.
Przez usługi odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługi świadczenia usług medycznych, o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 PLN każda z nich.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający uwzględni usługę, która została zakończona przed dniem otwarcia ofert, a także trwającą nadal, jeśli usługa została zrealizowana do dnia otwarcia ofert na wartość określoną powyżej.
B. na potwierdzenie dysponowania placówkami medycznymi
Pracodawca wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował;
- min. 6 własnymi placówkami medycznymi na terenie Polski,
- co najmniej 3 własnymi lub partnerskimi placówkami medycznymi na terenie miasta/gminy Puławy,
- co najmniej 3 własnymi lub partnerskimi placówkami medycznymi na terenie Wrocławia,
- co najmniej 1 własną lub partnerską placówką medyczną na terenie Białegostoku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą wykazu placówek medycznych (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ), w którym Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował placówkami........
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1. Wypełniony i podpisany: formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ
2. Wypełniony i podpisany: formularz asortymentowo - cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 1a do SWZ
3. Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy, podwykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, podwykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 1, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale 13 ust. 4 (zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ) – jeżeli dotyczy.
Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w ust. 1,2 stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 10 ust. 1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, 4 powyżej (art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia ujęte zostały w projekcie umowy, stanowiącym zał. nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://iung.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-25
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Świadczenie usług medycznych w zakresie prywatnych pakietów medycznych dla pracowników Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa PIB lub innych osób wskazanych przez IUNG
- Dostawa 2 serwerów dla SMSR wraz z oprzyrządowaniem
- Zakup wyposażenia serwerowni i oprogramowania dla zapasowego miejsca pracy (serwer, oprogramowanie, macierz dyskowa, przełącznik sieci LAN, UPS, szafa RACK)
- dostawa aparatury laboratoryjnej z podziałem na zadania, znak sprawy DZP-23/126/25
- napełnianie butli będących własnością wykonawcy i dostawa gazów specjalnych, znak sprawy DZP-23/125/25
- "Przebudowa schodów zewnętrznych z wymianą zadaszenia i instalacją platformy przyschodowej w budynku biurowym Nadleśnictwa Puławy."
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy
- Świadczenie usług medycznych w zakresie prywatnych pakietów medycznych dla pracowników Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa PIB lub innych osób wskazanych przez IUNG
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego przy ul. Wspólnej 1/3 w Warszawie
- Świadczenie usług z zakresu prywatnej opieki medycznej dla zainteresowanych pracowników Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie.
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Połańcu"
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki medycznej dla pracowników MKUO ProNatura Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.