Ogłoszenie z dnia 2019-01-09
Ogłoszenie nr 510004686-N-2019 z dnia 09-01-2019 r.
Zespół Szkół Powiatowych im. mjr H.Sucharskiego: "Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu - zakup i dostawa sprzętu agd/ gastronomicznego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020 współfinansowanego ze środkówEuropejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Powiatowych im. mjr H.Sucharskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 000199869,
ul. Mazowiecka
25,
06-300
Przasnysz, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
29 7522300, 604 237 616, e-mail
zsp.przasnysz@wp.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu - zakup i dostawa sprzętu agd/ gastronomicznego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):zsp 081.6.2018/ZWR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu agd, maszyn rolniczych i pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Powiatowych w Przasnyszu w ramach realizacji projektu : "Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego II część zamówienia dotyczy zakupu i dostawy sprzętu agd/ gastronomicznego Zakres zamówienia:1.Maszynka do mielenia mięsa1 szt.2.Robot kuchenny wieloczynnościowy-2 szt.3.Blender gastronomiczny-2 szt. 4.Sokowirówka-2 szt.5.Piec konwekcyjno-parowy-1 szt.6.Podgrzewacz do talerzy-1 szt.7.Naświetlacz do dezynfekcji jaj-2 szt.8.Sous Vide urządzenie do gotowania w niskich temperaturach z pakowarka próżniową-1 szt.9.Maszyna uniwersalna z kompletem rozszerzonych przystawek(przeznaczona do mechanizacji czynności związanych z obróbką mięsa, warzyw, ciasta,itp.)- 2 szt.10.Urządzenie do gotowania makaronu z koszem do gotowania- 1 szt.11.Salamandra elektryczna-1 szt. 12.Ekspres do kawy- 2 szt.13.Drobny sprzęt gastronomiczny:-garnki 6 elementowe- 6 kpl,-patelnia o Sr. 28 cm- 6 szt,-patelnia o Sr. 24 cm- 4 szt.-blender z pojemnikiem- 6 szt.- ekspres ze pieniaczem mleka- 4 szt.- stolnica drewniana- 5 szt.-rękaw cukierniczy z Tylkami 6 elementowy- 8 szt. -drewniany wałek do ciasta - 12 szt.-radełko- 12 szt.-salaterka 9 cm- 24 szt.- naczynie żaroodporne okrągłe z pokrywka 1,5 l-6 szt.-forma do babki gotowanej,- forma mała- 4 szt.- rózga kuchenna ze stali nierdzewnej 25 cm- 10 szt.-forma do tarty ze stali węglowej 28x 4 cm- 6 szt-filiżanka ze spodkiem 0, 20 l- 30 szt.-porcelanowy talerzyk spodek 16 cm- 60 szt. Komplet sztućców w aluminiowej walizce 72 elementy- 5 kpl.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV: 39221000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37073.17
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Chef s Place Kosterka i Wspólnicy s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 przesłanki odrzucenia oferty ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.Zamawiający uprzednio 3 krotnie ogłaszał zamówienie w trybie przetargu nieograniczonego, nie złożono oferty na tę część zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznego sprzętu AGD na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice - Przedszkole Samorządowe nr 1 w Łosicach - wyposażenie
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
- Dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia kuchennego do szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej.
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.