Ogłoszenie z dnia 2019-01-04
Ogłoszenie nr 510002168-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach: Zakup sprzętu medycznego dla potrzeb Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, Działania 13.1 Infrastruktura Ochrony Zdrowia, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 -2020 na podstawie umowy o dofinansowanie Nr R.P.L.U. 13.01.00-06-0057/17-00 z 23.10.2018r.,w ramach projektu: "Zakup sprzętu medycznego dla potrzeb Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 655960-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500294003
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach, Krajowy numer identyfikacyjny 43271072100000,
ul. Przemysłowa
44,
24-200
Bełżyce, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 516 11 37, e-mail
zamow.belzyce@powiat.lublin.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz1belzyce.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: zdrowie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu medycznego dla potrzeb Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/SM/15/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i serwisowanie fabrycznie nowego sprzętu : 1). Spektralny tomograf okulistyczny z angiografią SOCT 1 szt. 2). System holterowski szt. 1 3). Lampa zabiegowa szt. 1 4). Stół zabiegowy szt. 1 5). Kabina audiometryczna szt. 1 dla potrzeb Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33192100-3
Dodatkowe kody CPV: 31524110-9, 33123200-0, 33122000-1, 31524110-9, 33123200-0, 33122000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
144300.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OPTOPOL Technology Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
156969.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OXFORD POL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36195.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Prawne : Art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Faktyczne: W mniejszym postępowaniu wpłynęły trzy oferty, a cena każdej z tych ofert przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania. W chwili obecnej Zamawiający nie posiada dodatkowych środków finansowych na zwiększenie tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15300.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. ProMedical Arkadiusz Kułak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19980.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VIDEOMED
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21598.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BEŁŻYCE
- Dostawa energii elektrycznej dla jednostek Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach.
- Usługa świadczenia ochrony ubezpieczeniowej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
- Dostawa i wdrożenie systemu klasy ERP dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
- Przebudowa budynku kulturalnego w Bełżycach
więcej: przetargi BEŁŻYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego - III 2025
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego z opcją w ramach projektu "Polityka Senioralna EFS+" realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie z podziałem na 3 części
- Dostawa, montaż i uruchomienie 3 sztuk aparatów EKG.
- Dostawa wyposażenia medycznego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





