Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu klasy ERP dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr1 w Bełżycach
1.3.) Oddział zamawiającego: ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432710721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 44
1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815161137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz1belzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz1belzyce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie systemu klasy ERP dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21645c4b-e065-4393-9da8-ae1b8b1ff183
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039810/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa i wdrożenie systemu klasy ERP dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz1belzyce3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz1belzyce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 t.j. ze zm.), tj. za pośrednictwem Platformy Zakupowej
Zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz1belzyce. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: w sprawie przedmiotu zamówienia: Pan Jerzy Anasiewicz – tel.: 519 543 994, w sprawie procedury - Komórka ds. zamówień publicznych – tel.: 81 516 11 37.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem :https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz1belzyce
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
(...) Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 8. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. „Instrukcja dla Wykonawców" pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ 21 - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Klauzula informacyjna zgodna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Informujemy, że od dnia 25 maja 2018 r. zaczęło obowiązywać rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, które ma bezpośrednie zastosowanie w państwach członkowskich, w tym także do udzielenia zamówień publicznych.
Dlatego zgodnie z brzmieniem art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach, 24-200 Bełżyce,
ul. Przemysłowa 44, tel. 81 – 516 – 29 – 26, e-mail: sekretariat.zoz1@powiat.lublin.pl
Inspektorem Ochrony Danych w SP ZOZ Nr 1 w Bełżycach jest P. Beata Jadach.
Dane kontaktowe: SP ZOZ Nr 1 w Bełżycach, 24-200 Bełżyce, ul. Przemysłowa 44.
tel. 81 516-29-24, e-mail: iod@spzoz1belzyce.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/DS/38/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wdrożenie systemu klasy ERP dla SPZOZ Nr 1 w Bełżycach, wraz z niezbędnymi licencjami, szkoleniami, migracją danych i wsparciem powdrożeniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2 Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 48451000-7 Pakiety oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP); 72263000-6 – Usługi wdrażania oprogramowania; 72261000-2 – Usługi pomocy technicznej.
4.3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi - Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48451000-4 - Pakiety oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa warunki w ww. zakresie: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego wdrożenia systemu klasy ERP obejmującego uruchomienie i konfigurację systemu oraz szkolenie użytkowników, zrealizowanego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Przez wdrożenie systemu ERP rozumie się wykonanie usługi obejmującej instalację, konfigurację, dostosowanie systemu do potrzeb użytkownika oraz przeszkolenie użytkowników.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, a następnie — na wezwanie Zamawiającego — przedłoży wykaz wykonanej usługi wraz z dowodem należytego wykonania. Wykaz usług obejmujący co najmniej jedno wdrożenie systemu klasy ERP, zrealizowane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, obejmujące instalację, konfigurację, dostosowanie systemu do potrzeb użytkownika oraz szkolenie użytkowników. Wykonawca przedłoży dowody należytego wykonania wykazanych usług.
Przez dowód należytego wykonania należy rozumieć w szczególności: poświadczenie lub referencje wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była realizowana, lub
oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny niezależnej od niego nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
6.2. Dowody potwierdzające należyte wykonanie usług wskazanych w wykazie usług zostaną złożone przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 126 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wraz z wykazem usług.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane na wezwanie - podmiotowe środki dowodowe: na podstawie art. 126 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
1. Wykazu usług obejmującego co najmniej jedno wdrożenie systemu klasy ERP, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Dowodów należytego wykonania usług wykazanych w wykazie usług (np. poświadczeń, referencji lub oświadczenia Wykonawcy w przypadku braku możliwości ich uzyskania z przyczyn obiektywnych).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
ROZDZIAŁ 9 - INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (W TYM SPÓŁKI CYWILNE). 9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.9.2. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (załącznik nr 5 do SWZ). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 10.Zasady aneksowania umowy
1. Wszelkie uzupełnienia lub zmiany treści umowy wymagają dla swej ważności zachowania
formy pisemnej.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Strony przewidują
możliwość aneksowania umowy w następujących przypadkach:
1) Następstwa prawnego podmiotu wstępującego w miejsce wybranego Wykonawcy.
2) Wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez wytwórcę / Wykonawcę.
3) Zmiany stawki podatku VAT. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od
dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających tą zmianę. W takim przypadku wartość
netto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie.
4) Zmiany przedmiotu umowy, polegającej na zmianie oferowanego sprzętu na inny,
spełniający wymagania, które zostały szczegółowo opisane i wymienione w Szczegółowym
Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SWZ. Dokonanie zmiany jest
możliwe tylko w sytuacji wycofania z rynku, niedostępności na rynku lub zaprzestania
produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu. W takiej sytuacji Zamawiający może
wyrazić zgodę na zamianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny, o lepszych bądź
takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem akceptacji propozycji
zmiany przez Zamawiającego. Zmiana sprzętu nie może spowodować podwyższenia ceny,
zamian terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia.
5) Wydłużenie terminu dostawy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
3. Zamawiający informuje, że skorzysta z możliwości zmiany umowy na podstawie art. 455 ust.
1 pkt. 2-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku zaistnienia potrzeby takiej
zmiany i po spełnieniu określonych w ustawie przesłanek.
4. Zmiany w umowie będą wprowadzane od momentu zaistnienia zdarzenia powodującego
konieczność wprowadzenia zmiany, w zakresie niezbędnym do zaistniałej sytuacji.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz1belzyce
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-20 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI BEŁŻYCE
- Dostawa i wdrożenie systemu klasy ERP dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2269L Lublin (ul. Zemborzycka, ul. Osmolicka) - Bychawa."
- Przebudowa budynku kulturalnego w Bełżycach
więcej: przetargi BEŁŻYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd dla Gminy Tomice
- Wdrożenie nowoczesnych e-usług w Gminie Gniezno" w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 Działanie 1.4 Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych w ramach ZIT
- Dostawa i wdrożenie systemu klasy ERP dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
- Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług w Gminie Miasto Dęblin w ramach projektu "E-usługi dla mieszkańców MOF Ryk"
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - projekt grantowy dla powiatu pabianickiego
- Zakup wraz z instalacją programu do transgranicznej wymiany informacji oraz przeszkolenie użytkowników z jego obsługi.
więcej: Pakiety oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





