eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa sprzętu rehabilitacyjnego z opcją w ramach projektu "Polityka Senioralna EFS+" realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie z podziałem na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2025-11-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego z opcją w ramach projektu „Polityka Senioralna EFS+” realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie z podziałem na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432687353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Diamentowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-447

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rops.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rops.lubelskie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego z opcją w ramach projektu „Polityka Senioralna EFS+” realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie z podziałem na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5972498a-1a2f-4150-a491-ee2be180ddcd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00102611/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu partnerskiego pn. „Polityka Senioralna EFS+” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Działania 8.5 Usługi społeczne Priorytet VIII Zwiększenie Spójności Społecznej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1207080

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1207080

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej Platformy) dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1207080. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje, oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem elektronicznej Platformy dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1207080 poprzez Formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę wpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Platformy. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dn. 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w Rozp. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dn. 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Wykonawca przystępując do postępowania bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubelskie oraz uznaje go za wiążący. Zamawiający, zgodnie z § 2 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji ... (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: 1) dokumenty w formacie „pdf”należy podpisywać formatem PAdES; 2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. określił: dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB, informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne tj: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości min. 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z syst. operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Szczegółowe informacje dot. korespondencji elektronicznej oraz instrukcję korzystania z Platformy zawarto w rozdz. VIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający jako administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: 1) wykonawcy będącego osobą fizyczną, 2) wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, 3) pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną, 4) członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), 5) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zgodnie z art. 14 rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dn.27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie z siedzibą przy ul. Diamentowej 2, 20-447 Lublinie. 3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) z
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w można się skontaktować pod adresem e-mail: iod.rops@lubelskie.pl 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu udzielenia przedmiotowego zamówienia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania Umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania Umowy; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 4. Zamawiający informuje, że posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień Umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ZE WZGLĘDU NA OGRANICZENIA POLA 3.15 CD. OBOWIĄZKU INFORMACYJNEGO RODO: 5. Zamawiający informuje, iż nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DSP.TP.2311.45.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa asortymentu pielęgnacyjnego do 12 gmin z terenu województwa lubelskiego w ramach projektu „Polityka Senioralna EFS+” realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1.1. do SWZ, Rozdz. V SWZ oraz PPU - zał. nr 6 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

33141700-7 - Wyroby ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe. Zamówienie w ramach prawa opcji realizowane będą na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Szczegółowe wymagania dotyczące zastosowania prawa opcji zostały zawarte w Rozdziale V SWZ oraz w PPU - Załączniku nr 6 do SWZ. Maksymalne ilości asortymentowe zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia załączniku nr 1.1. do SWZ. Wykonanie zamówienia opcjonalnego nastąpi w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia przekazania Wykonawcy, sporządzonego w formie pisemnej lub w formie elektronicznej Zlecenia Dostawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Projektowanych postanowień umownych – Załącznika nr 6 do SWZ. Zamawiający może składać Zlecenie Dostawy jednorazowo lub wielokrotnie jednakże nie później niż w ciągu 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości sprzętu w zamówieniu opcjonalnym, bądź całkowitej rezygnacji
z zamówienia opcjonalnego. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. Niedostarczenie Wykonawcy przez Zamawiającego, sporządzonego w formie pisemnej lub elektronicznej Zlecenia Dostawy w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy jest równoznaczne z rezygnacją przez Zamawiającego z zamówienia opcjonalnego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób i opis kryteriów oceny ofert został opisany w Rozdz. XVI SWZ. Ocena w zakresie kryterium „ Cena brutto zamówienia podstawowego -C” zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn. ”Formularz Ofertowy” i złożonej w nim ceny ofertowej brutto zamówienia podstawowego Wykonawcy. Ocena w zakresie kryterium: „Okres gwarancji -(G)” zostanie dokonana na wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn. ”Formularz Ofertowy” i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy . Ocena w zakresie kryterium „Aspekt społeczny – zatrudnienie przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym " zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 2 do SWZ pn: „Formularz Ofertowy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny – zatrudnienie przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa asortymentu rehabilitacyjnego do 12 gmin z terenu województwa lubelskiego w ramach projektu „Polityka Senioralna EFS+” realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1.2. do SWZ, Rozdz. V SWZ oraz PPU - zał. nr 6 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34912100-4 - Wózki popychane

39522510-5 - Materace nadmuchiwane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe. Zamówienie w ramach prawa opcji realizowane będą na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Szczegółowe wymagania dotyczące zastosowania prawa opcji zostały zawarte w Rozdziale V SWZ oraz w PPU - Załączniku nr 6 do SWZ. Maksymalne ilości asortymentowe zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia załączniku nr 1.2 do SWZ. Wykonanie zamówienia opcjonalnego nastąpi w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia przekazania Wykonawcy, sporządzonego w formie pisemnej lub w formie elektronicznej Zlecenia Dostawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Projektowanych postanowień umownych – Załącznika nr 6 do SWZ. Zamawiający może składać Zlecenie Dostawy jednorazowo lub wielokrotnie jednakże nie później niż w ciągu 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości sprzętu w zamówieniu opcjonalnym, bądź całkowitej rezygnacji
z zamówienia opcjonalnego. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. Niedostarczenie Wykonawcy przez Zamawiającego, sporządzonego w formie pisemnej lub elektronicznej Zlecenia Dostawy w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy jest równoznaczne z rezygnacją przez Zamawiającego z zamówienia opcjonalnego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób i opis kryteriów oceny ofert został opisany w Rozdz. XVI SWZ. Ocena w zakresie kryterium „ Cena brutto zamówienia podstawowego -C” zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn. ”Formularz Ofertowy” i złożonej w nim ceny ofertowej brutto zamówienia podstawowego Wykonawcy. Ocena w zakresie kryterium: „Okres gwarancji -(G)” zostanie dokonana na wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn. ”Formularz Ofertowy” i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy . Ocena w zakresie kryterium „Aspekt społeczny – zatrudnienie przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym " zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 2 do SWZ pn: „Formularz Ofertowy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny – zatrudnienie przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa asortymentu medycznego do 12 gmin z terenu województwa lubelskiego w ramach projektu „Polityka Senioralna EFS+” realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1.3. do SWZ, Rozdz. V SWZ, oraz PPU - zał. nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33157800-3 - Urządzenia do podawania tlenu

33193100-0 - Pojazdy inwalidzkie i wózki inwalidzkie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe. Zamówienie w ramach prawa opcji realizowane będą na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Szczegółowe wymagania dotyczące zastosowania prawa opcji zostały zawarte w Rozdziale V SWZ oraz w PPU - Załączniku nr 6 do SWZ. Maksymalne ilości asortymentowe zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia załączniku nr 1.3 do SWZ. Wykonanie zamówienia opcjonalnego nastąpi w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia przekazania Wykonawcy, sporządzonego w formie pisemnej lub w formie elektronicznej Zlecenia Dostawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Projektowanych postanowień umownych – Załącznika nr 6 do SWZ. Zamawiający może składać Zlecenie Dostawy jednorazowo lub wielokrotnie jednakże nie później niż w ciągu 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości sprzętu w zamówieniu opcjonalnym, bądź całkowitej rezygnacji
z zamówienia opcjonalnego. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. Niedostarczenie Wykonawcy przez Zamawiającego, sporządzonego w formie pisemnej lub elektronicznej Zlecenia Dostawy w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy jest równoznaczne z rezygnacją przez Zamawiającego z zamówienia opcjonalnego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób i opis kryteriów oceny ofert został opisany w Rozdz. XVI SWZ. Ocena w zakresie kryterium „ Cena brutto zamówienia podstawowego -C” zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn. ”Formularz Ofertowy” i złożonej w nim ceny ofertowej brutto zamówienia podstawowego Wykonawcy. Ocena w zakresie kryterium: „Okres gwarancji -(G)” zostanie dokonana na wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn. ”Formularz Ofertowy” i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy . Ocena w zakresie kryterium „Aspekt społeczny – zatrudnienie przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym " zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 2 do SWZ pn: „Formularz Ofertowy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny – zatrudnienie przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
a) oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp(wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt. 6) Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415);
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa rozdziale XIV ust. 1 pkt. 1) SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 3)-6) ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt.5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp, oraz podstaw wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2025 poz. 514), zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 5 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w lit. b) powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa w zdaniu powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w rozdziale XIV ust. 2 pkt 1) lit. b) SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca sporządza ofertę na Formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ oraz musi dołączyć:
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale XIV ust. 2 SWZ;
Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składają odrębnie:
− Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) Dowody dot. „samooczyszczenia” – w przypadku podlegania wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1), 2) i 5) oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp Wykonawca może przedstawić dowody, o których mowa w rozdziale XIII ust. 4 SWZ; (jeżeli dotyczy)
3) Pełnomocnictwo: (jeżeli dotyczy)
a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa,
z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.
c) pełnomocnictwo sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U.2022 poz.1233).Wykonawca w celu utrzymania w poufności zastrzeżonych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie mogą zachodzić przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania. Wykonawcy występujący wspólnie odrębnie składają Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ - o niepodleganiu wykluczeniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 6 do SWZ . Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w zał. 6 do SWZ - projektowanych postanowień umowy - wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1207080

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-20 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W częściach 1 - 3: Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia podstawowego w terminie maksymalnie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia przekazania Wykonawcy Zlecenia Dostawy, jednakże nie później niż w ciągu 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy. W Biuletynie Informacji Publicznej ROPS w Lublinie pod adresem
https://rops.bip.lubelskie.pl/index.php? id=548&action=details&document_id=2075254 widnieje opublikowana, związana z wykonaniem obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz.928) wewnętrzna Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w związku ze zgłoszeniami pochodzącymi od sygnalistów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.