eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówKonserwacje, przeglądy oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2019-01-03

Ogłoszenie nr 510000840-N-2019 z dnia 03-01-2019 r.

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie: Konserwacje, przeglądy oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 102127000000, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 62 90 205, e-mail przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl, faks 12 421 67 57.
Adres strony internetowej (url): www.malopolskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacje, przeglądy oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1201-ILL-5.260.104.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na konserwacji oraz naprawie samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie obejmujących: 1. czynności konserwacyjne w ramach przeglądów pogwarancyjnych - wynikające z eksploatacji, określonego przebiegu oraz stanu technicznego pojazdów - połączone z wymianą płynów i materiałów eksploatacyjnych wraz z zabezpieczeniem zaopatrzenia w płyny i materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania prawidłowego przeglądu, 2. pogwarancyjne czynności naprawcze - wynikające z eksploatacji, określonego przebiegu oraz stanu technicznego - w pełnym zakresie mechaniki, elektromechaniki i elektroniki pojazdowej oraz w zakresie napraw blacharskich oraz lakierniczych wraz z zabezpieczeniem zaopatrzenia w części zamienne i materiały pomocnicze niezbędne do wykonania prawidłowej naprawy, 3. wymianę materiałów eksploatacyjnych i demontaż zużytych części zamiennych oraz ich zgodną z przepisami utylizację. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Umowy dla poszczególnych części zamówienia zostaną zawarte z uwzględnieniem wzoru Umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w § 8 ust. 2 i 3 Załącznika nr 2 do SIWZ - wzór umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Konserwacje oraz naprawy samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie - obszar Kraków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie jako Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 i 7 pzp odrzucił ofertę Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu w zakresie części nr 1 zamówienia gdyż jej treść nie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części nr 1 zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Konserwacje oraz naprawy samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie - obszar Tarnów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania w zakresie części nr 2 zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 pzp. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 2 zamówienia, do dnia upływu terminu składania ofert, tj. 05 grudnia 2018 r., do godz. 10:00, nie zostały złożone żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Konserwacje oraz naprawy samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie - obszar Nowy Sącz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46341.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wojciech Sowa MOTO SOWA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wielopole 140
Kod pocztowy: 33-311
Miejscowość: Wielogłowy
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 117170.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117170.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 117170.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Konserwacje oraz naprawy samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie - obszar Nowy Targ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania w zakresie części nr 4 zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 pzp. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 4 zamówienia, do dnia upływu terminu składania ofert, tj. 05 grudnia 2018 r., do godz. 10:00, nie zostały złożone żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Konserwacje oraz naprawy samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie - obszar Wadowice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19512.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma handlowo-Usługowa Marcin Drabczyk, Robert Drabczyk Spółka cywilna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Radocza ul. Jana Pawła II 1
Kod pocztowy: 34-100
Miejscowość: Radocza
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27966.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27966.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27966.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.