Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-08
Kańczuga: Sporządzenie operatów geodezyjno- prawnych do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga
Numer ogłoszenia: 50933 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Kańczuga , ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie, tel. 016 6423142, faks 016 6426630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://kanczuga.internetdsl.pl/index1.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie operatów geodezyjno- prawnych do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów geodezyjno-prawnych do regulacji stanu prawnego działek ewidencyjnych ujętych w Załączniku nr 1a do SIWZ. W ramach zamawianej dokumentacji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać i przedłożyć Zamawiającemu : - synchronizację numeracji działek ewidencyjnych - część opisowa i graficzna (wg wytycznych Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Przeworsku) - 2 egz. : - wypis z rejestru gruntów - w przypadkach niezgodności uniemożliwiających wykonanie ww. dokumentacji - wyczerpujący opis niezgodności między ewidencją gruntów a oznaczeniem nieruchomości w księdze gruntowej i propozycję rozwiązania problemu, popartą analizą istniejących map i dokumentów (kserokopie powyższych dokumentów przedłożyć w załączeniu) - w formie opinii geodezyjnej. Tak wykonany opis będzie rozliczany jako wykonana synchronizacja (jednostką zamówienia zlecana działka ewidencyjna). - w przypadku działek przy których w ewidencji gruntów wpisana jest Gmina Kańczuga jako władający na zasadach samoistnego posiadania, Wykonawca przed sporządzeniem operatu dostarczy Zleceniodawcy odpis z księgi gruntowej wraz z protokołem z badania księgi gruntowej. Zleceniodawca na podstawie tych dokumentów złoży wniosek w Starostwie Powiatowym w Przeworsku o zmianę wpisu w ewidencji gruntów na własność Skarbu Państwa, zaś Wykonawca po dokonaniu tej zmiany i uzyskaniu aktualnego wypisu z rejestru gruntów przystąpi do wykonania synchronizacji Uwagi: - Jednostka rozliczeniową jest działka ewidencyjna wydzielona w nowym stanie - W części opisowej powinna się znaleźć informacja, na podstawie jakiego dokumentu dokonano wpisu prawa własności w księdze gruntowej lub w KW - Działki będące w samoistnym posiadaniu Gminy Kańczuga i stanowiące własność Gminy Kańczuga, powinny znaleźć się na osobnych operatach, nawet jeśli stanowią jeden ciąg drogi. - Usterki stwierdzone przez Sąd Rejonowy w Przeworsku podczas dokonywania wpisów do ksiąg wieczystych usuwane będą przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia ich zgłoszenia - wszelkie uzgodnienia z sądem w powyższym zakresie przeprowadzał będzie Wykonawca. - Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia - wykonaniu tego samego zakresu prac dla nowych działek nie ujętych w zamówieniu których liczba nie przekroczy 90 sztuk - około 45 % Zamawiający przewiduję również możliwość zastosowanie prawa opcji, dopuszczając możliwość zwiększenia ilości działek na które będzie przygotowana dokumentacja zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia o maksymalnie 90 sztuk. Największy możliwy zakres zamówienia w wyniku uwzględnienia opcji wyniesie 287 działek. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie: - uzyskanie dodatkowych środków finansowych, dzięki którym może nastąpić zwiększenie zakresu zamówienia, - potrzeba wykonania przedmiotu dla większej ilości działek niż w załączniku nr 1a do SIWZ
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 70.33.21.00 - Usługi zarządzania gruntami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca złoży dokument, w którym oświadczy że posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia (oświadczenie wg wzoru w zał. 2)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca złoży dokument, w którym oświadczy że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia (oświadczenie wg wzoru w zał. 2)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca złoży dokument, w którym oświadczy że dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (oświadczenie wg wzoru w zał. 2)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca złoży dokument, w którym oświadczy że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia (oświadczenie wg wzoru w zał. 2)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dodatkowo zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: - aktualny odpis z właściwego rejestru, - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualny statut spółki, - aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduję prawo opcji, dopuszczając możliwość zwiększenia ilości działek na które będzie przygotowana dokumentacja zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia o maksymalnie 90 działek. Największy możliwy zakres zamówienia w wyniku uwzględnienia opcji wyniesie 287 działek. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie np.: - uzyskanie dodatkowych środków finansowych, dzięki którym może nastąpić zwiększenie zakresu zamówienia, - potrzeba wykonania przedmiotu dla większej ilości działek niż w załączniku nr 1a do SIWZ W przypadku uwzględnienia prawa opcji cena dla dodatkowo dodanych działek będzie ceną jaką Wykonawca zaoferował dla działek z podstawowego zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kanczuga.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, pokój nr 13 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KAŃCZUGA
więcej: przetargi KAŃCZUGA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny wartości nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych stanowiących własność Gminy Miasto Elbląg i Skarbu Państwa w celu obrotu nieruchomościami
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





