To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Opole: P/27/2013 DOSTAWA ARTYKUŁÓW MLECZNYCH I JAJ
Numer ogłoszenia: 505582 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 437292 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/27/2013 DOSTAWA ARTYKUŁÓW MLECZNYCH I JAJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów mlecznych i jaj wg załącznika nr 1A do magazynów znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ, zawierający charakterystykę wymagań jakościowych i ilościowych poszczególnego asortymentu. 3. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP (GMP/GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych np. (izoterma) dla artykułów wymagających niskich temperatur. Magazyny spożywcze Zamawiającego, do których docelowo dostarcza się produkty stanowiące przedmiot zamówienia znajdują się w budynku głównym (poziom piwnica) w Opolu przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada również za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu Wykonawca ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego w magazynie. Przedmiot zamówienia musi wytwarzany i dystrybuowany zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U.10.136.914 j.t.). 4. Wspólny słownik zamówień (CPV) i nazwy zadań - Zadanie 1 Jaja CPV: 03142500-3 Jaja Zadanie 2 Artykuły mleczne CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie 5. Zamawiający zastrzega, że podane w Załączniku nr 1A ilości asortymentu dla każdego z zadań są ilościami szacunkowymi nie stanowiąc tym samym zobowiązania Zamawiającego do pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości zamówienia i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od jego potrzeb (prawo opcji). 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Uwaga: Zgodnie z art. 30. ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca musi na etapie składania ofert udowodnić równoważność swojej oferty np. poprzez odpowiednie przeliczenie powodujące otrzymanie odpowiedniej ilości, dołączenie dokumentów na potwierdzenie zastosowania równoważnych rozwiązań, parametrów, itp. Oferty równoważne to takie: - w których Wykonawcy mogą zaoferować produkty w opakowaniach o wielkości zbliżonej do wskazanej przez Zamawiającego, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć, tak aby ogólna ilość danej pozycji była zgodna z SIWZ. Przy czym zaoferowane opakowanie może być mniejsze niż podane przez Zamawiającego, lub większe, ale większe tylko o max. do 25% produktu. Dokonując takiego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość i wielkość opakowania (liczebność) podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczone wielkości. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. Wyliczoną wielkość należy podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Skreślenia wynikające z przeliczeń należy parafować. Dopuszcza się również wydruk Załącznika nr 1 A - wykazu asortymentowo-cenowego, po dokonaniu zmian wynikających z przeliczenia wielkości opakowania. Uwaga: Pod pojęciem odpowiednie przeliczenie należy rozumieć wynik uzyskany w rozwiązaniu proporcji zgodnie z tzw. regułą trzech, która stanowi, że jeśli dane są trzy wyrazy w proporcji, to czwarty można wyliczyć posługując się wzorami np. d = a x b / c, gdzie: a- liczebność opakowania Zamawiającego, b - ilość opakowań Zamawiającego, c- liczebność opakowania Wykonawcy, natomiast d - niewiadoma ilość opakowań Wykonawcy - w których Wykonawcy oferują przedmiot zamówienia spełniający wszelkie wymagania Zamawiającego, czyli o wszystkich parametrach/cechach nie gorszych niż te określone w SIWZ; oferowany wyrób może jednak posiadać dodatkowe lepsze cechy - w których Wykonawca proponuje wykonanie przedmiotu zamówienia oferując asortyment inny niż wskazany przez zamawiającego w formie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ale mający takie same walory techniczne, technologiczne, funkcjonalne lub użytkowe; oferta równoważna musi spełnić wszystkie minimalne wymagania określone w opisie przedmiot zamówienia, - Zamawiający wymaga aby Wykonawca uzyskał akceptację na zaoferowanie produktu o innej gramaturze opakowania lub innych składników niż określone w załączniku 1A do siwz z zastrzeżeniem pkt 6 niniejszej siwz. 7. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Prawa. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w formularzu - Oferta Przetargowa stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 11. Termin wykonania całości zamówienia: od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. 12. Termin realizacji zamówień cząstkowych dla zadań (1 i 2): - dla zadania nr 1 (jaja): raz w tygodniu do godz. 11.00 na podstawie zamówień cząstkowych; - dla zadania nr 2 (artykuły mleczne): od poniedziałku do soboty do godz. 6.00 na podstawie zamówień cząstkowych. UWAGA: W wyjątkowych przypadkach Wykonawca może dostarczyć towar do godziny 14:00, przy czym musi poinformować o tym Zamawiającego na dwie godziny przed planowaną dostawą. Termin realizacji uzupełniających zamówień cząstkowych dla wszystkich zadań: do godz. 16:00 w dniu złożenia zamówienia uzupełniającego przez Zamawiającego zgłoszonego Wykonawcy do godz. 13:00 w tym dniu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3, 15.50.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 Jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ferma OLDAR Aleksandra Dębska, Sokołów ul. Sokołowska 16, 05-806 Komorów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14490,00
Oferta z najniższą ceną: 14490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17388,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W PRUDNIKU W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W PRUDNIKU W UPADŁOŚCI
- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Prudniku, ul. Prężyńska 1, 48-200 Prudnik, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 172221,00
Oferta z najniższą ceną: 172221,00 / Oferta z najwyższą ceną: 172221,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.NI.72.25 "Zakup i wdrożenie systemu ochrony poczty email oraz oprogramowania klasy Sandbox w celu zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu, Oddziału Zewnętrznego w Opolu oraz Oddział Zewnętrzny w Turawie
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" dla OCRM w Opolu
- Dostawa sprzętu komputerowego II
- [D/7/TP/2025] Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego.
- Usługa wykonania badań wstępnych, okresowych, kontrolnych i konsultacji lekarskich na rok 2026.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 13 w Piekarach Śląskich na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 10 im. "Eugeniusza Kwiatkowskiego" w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich na rok 2026.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 35 w Szczecinie w podziale na części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Bukowcu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





