eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce07/TP/2025 - Zakup i sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II przez okres 12 m-cy (2025-2026)



Ogłoszenie z dnia 2025-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
07/TP/2025 - Zakup i sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II przez okres 12 m-cy (2025-2026)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290391139

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 51

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-375

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoz@zozmswiakielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswiakielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

07/TP/2025 - Zakup i sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II przez okres 12 m-cy (2025-2026)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c53d304-8da4-4b0a-a742-28a7f1cd2d50

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023008/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i środków dezynfekcyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453701

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 07/TP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48145,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II przez okres 12 m-cy (2025-2026)
Zamawiający oczekuje dostarczenia 250 sztuk dozowników kompatybilnych z zaoferowanym asortymentem w pozycji 1, 2 i 7
Wykonawca zobowiązuje się przygotować i wdrożyć w placówce program przestrzegania higieny rąk w otoczeniu pacjenta wg wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Wykonawca winien jest dostarczyć wraz z ofertą następujące dokumenty, potwierdzające zakres merytoryczny wdrażanego programu w placówce:
1. Elektroniczne urządzenie iPod wraz z aplikacją do rejestracji danych.
2. Comiesięczne porównawcze raporty monitorujące poziom przestrzegania higieny rąk (podział na grupy zawodowe, momenty).
3. Materiały multimedialne, z których Wykonawca będzie korzystał podczas szkoleń personelu szpitala:
a) prezentacja multimedialna;
b) filmy instruktażowe;
c) inne interaktywne narzędzia używane podczas szkoleń.
4. Wizualizacje/Instrukcje stanowiskowe odpowiednich Momentów Higieny Rąk wg WHO, które będą w oryginalnej kolorystyce WHO oraz języku polskim – format A4.
5. Przykładowy raport (wizualno-tekstowy) pokazujący Zamawiającemu końcowe wyniki dla danych oddziałów, który będzie zawierał:
a) Analizę wyników Podstaw samooceny WHO wg poniższych kategorii:
 zmiana systemowa;
 szkolenie i edukacja;
 ocena i informacja zwrotna;
 przypominacze w miejscu pracy;
 klimat instytucjonalnego bezpieczeństwa.
b) Propozycję działań wspierających zmianę dotychczasowych praktyk (zgodnych z wytycznymi WHO wg powyższych kategorii).
c) Analizę wyników bezpośredniego audytu obserwacyjnego WHO wg podziału liczbowego i procentowego na:
 grupy zawodowe personelu;
 momenty, w których personel powinien dezynfekować ręce.
6. Prezentacja multimedialna, przeznaczona dla personelu pracującego na danym oddziale – zawierająca analizę wyników wg powyższego punktu 4.
7. Certyfikat potwierdzający przeszkolenie przez WHO w zakresie programu i jego wdrażania.
8. Dostęp do platformy elearningowej (interaktywne szkolenie dla każdego pracownika zakończone imiennym ceryfikatem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48145,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48145,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48145,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medi-Pro Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240408022

7.3.3) Ulica: ul. Wysockiego 6b

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-371

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48145,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.