eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica"Dostawa i wdro¿enie platformy edukacyjnej, technologii TIK i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Równe szanse w Gminie ¦widnica" RPDS.10.02.04-02-0007/17

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2018-01-17



Og³oszenie nr 505376-N-2018 z dnia 2018-01-17 r.

Gminny Zespó³ O¶wiaty w ¦widnicy: "Dostawa i wdro¿enie platformy edukacyjnej, technologii TIK i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Równe szanse w Gminie ¦widnica" RPDS.10.02.04-02-0007/17
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zadanie wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespó³ O¶wiaty w ¦widnicy, krajowy numer identyfikacyjny 89034687000000, ul. ul. G³owackiego  4 , 58100   ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 748 523 067, e-mail gzo@gmina.swidnica.pl, faks 074 8523067 w. 323.
Adres strony internetowej (URL): www.gzoswidnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://bip.gmina.swidnica.pl/start/przetargi/rok-2018


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.gmina.swidnica.pl/start/przetargi/rok-2018


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w zamkniêtej kopercie w Gminnym Zespole O¶wiaty pokój 300
Adres:
ul. B. G³owackiego 4, 58-100 ¦widnica


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Dostawa i wdro¿enie platformy edukacyjnej, technologii TIK i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Równe szanse w Gminie ¦widnica" RPDS.10.02.04-02-0007/17
Numer referencyjny: GZO.271.1.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa i wdro¿enie platformy edukacyjnej, technologii TIK i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Równe szanse w Gminie ¦widnica" 3.2. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na 3 zadania: 3.2.1. Zadanie nr 1 - zakup i dostawa platform edukacyjnych, tablic interaktywnych, projektorów multimedialnych 1. Platforma edukacyjna z zasobami edukacyjnymi dla szkó³ podstawowych - 3 szt. 2. Tablice interaktywne - 5 szt. 3. Projektory multimedialne z uchwytami i kablami (akcesoria do tablicy interaktywnej) - 5 szt. Zasoby platformy edukacyjnej musz± byæ zgodne z podstaw± programow± kszta³cenia ogólnego dla szkó³ podstawowych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w za³±czniku nr 5 do siwz. 3.2.2. Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa laptopów z oprogramowaniem, tabletów i kserokopiarki 1. Laptop min. 15" z kompletem oprogramowania - 15 szt., w tym: 1.1. Oprogramowanie NetSupport School wersja 11 PL - 15 szt. 1.2. Oprogramowanie MS Office Standard 2010/2013 dla Szkó³ - 15 szt. 2. Tablety min. 12" - 16 szt. 3. Kserokopiarka - 1 szt. 3.2.2.1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w za³±czniku nr 6 do siwz. 3.2.2.2. Wymagania ogólne dla oprogramowania dostarczanego wraz komputerami: 3.2.2.2.1. Wymagana jest instalacja na dostarczonych komputerach legalnego oprogramowania systemowego, biurowego oraz antywirusowego; 3.2.2.2.2. Licencje na system operacyjny, oprogramowanie pakietu biurowego oraz antywirusowego dostarczone razem z zestawem musz± umo¿liwiaæ jego wielokrotne u¿yczenie wraz z przypisanym do nich konkretnym komputerem. Zamawiaj±cy przez ten zapis rozumie mo¿liwo¶æ przenoszenia licencji wraz z u¿yczanym sprzêtem od Zamawiaj±cego do jednostek podleg³ych gminie (szkó³); 3.2.2.2.3. Licencje na oprogramowanie dla jednostek podleg³ych gminie powinny uwzglêdniaæ fakt, i¿ s± to jednostki o¶wiatowe. Ze wzglêdu na czas trwania projektu oraz fakt, ¿e po jego zakoñczeniu komputery zostan± przekazane jednostkom na sta³e, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zakupu licencji bezpo¶rednio dla szkó³. 3.2.2.4. Urz±dzenia musz± posiadaæ stosowny pakiet us³ug gwarancyjnych ¶wiadczonych przez producenta sprzêtu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do u¿ytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 3.2.2.5. Ca³o¶æ dostarczonego sprzêtu musi byæ objêta gwarancja? oparta? o ¶wiadczenia gwarancyjne producentów. Wymagane jest utrzymanie ¶wiadczeñ gwarancyjnych (przez producenta urz±dzeñ lub jego autoryzowana? placówkê serwisowa?), tak¿e w przypadku niemo¿liwo¶ci ich wype³nienia przez Wykonawcê (np. w przypadku jego bankructwa). 3.2.3. Zadanie nr 3 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych 1 Pomoce dydaktyczne: 1.1 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej w Pszennie - 1 kpl. 1.2 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej w Mokrzeszowie - 1 kpl. 1.3 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej w Lutomi Dolnej - 1 kpl. 1.4 Doposa¿enie szkolnych gabinetów logopedycznych - 3 kpl. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w za³±czniku nr 7 do siwz. 3.3. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia okre¶lonych w za³±cznikach nr 5,6,7 do SIWZ oraz we wzorach umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 4a, 4b, 4c do SIWZ. 3.4. Sprzêt i pomoce dydaktyczne przeznaczone s± dla : a) SP Lutomia Dolna, Lutomia Dolna 12, b) SP Mokrzeszów, Mokrzeszów 23A, c) SP Pszenno, Pszenno, ul. Wroc³awska 15. 3.5. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne, sprzêt, urz±dzenia musz± byæ fabrycznie nowe i wolne od wad, a oprogramowania oryginalne. 3.6. Korzystanie przez Zamawiaj±cego z dostarczonych produktów nie mo¿e stanowiæ naruszenia maj±tkowych praw autorskich osób trzecich. 3.7. Zamawiaj±cy wymaga, by dostarczone oprogramowanie by³o oprogramowaniem w wersji aktualnej, tj. najnowszej dostêpnej na etapie realizacji projektu. 3.8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we w³asnym zakresie, na w³asny koszt i ryzyko oraz dokona jego roz³adunku i wniesienia w siedzibach beneficjentów projektu wymienionych w pkt. 3.4 oraz dokona monta¿u i konfiguracji. Opakowanie sprzêtu musi gwarantowaæ jego bezpieczny transport i sk³adowanie oraz zabezpieczaæ przed uszkodzeniem. 3.9. Zamawiaj±cy w za³±cznikach do SIWZ okre¶li³ minimalne okresy gwarancji, które liczone bêd± od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag. Zamawiaj±cy ma prawo bez utraty praw gwarancyjnych, na rozbudowê sprzêtu w zakresie przewidzianym przez producenta. 3.10. Kody i nazwy Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 32322000-6 Urz±dzenia multimedialne, 30213100-6 Komputery przeno¶ne, 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 30236000-2 Ró¿ny sprzêt komputerowy, 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 80420000-4 Us³ugi e-learning, 3.11. Podane przez Zamawiaj±cego nazwy, znaki towarowe maj± charakter przyk³adowy, a ich wskazanie ma na celu okre¶lenie oczekiwanego standardu. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych. Zamawiaj±cy za towar równowa¿ny bêdzie uznawa³ towar o nie gorszych parametrach technicznych ni¿ wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (za³. 5,6,7 do SIWZ). Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³. Nr 5,6,7 do SIWZ u¿yte s± znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczegó³owy proces, które charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê - Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adnie ofert z rozwi±zaniami równowa¿nymi, o ile zapewni± one zgodno¶æ realizacji przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 5,6,7 do SIWZ. Nazwy materia³ów, urz±dzeñ lub producentów, które mog± pojawiæ siê w opisie przedmiotu zamówienia do³±czonym do siwz, nie nale¿y traktowaæ jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiaj±cego. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne z opisywanymi przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, spe³niaj± wymagania postawione przez Zamawiaj±cego. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±czniki do SIWZ jest odniesienie do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt. 2 i ust.3 ustawy pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

II.5) G³ówny kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
39162100-6
30236000-2
80420000-4
48000000-8


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Informacja do pkt. II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów: Zadanie nr 1,2,3 - Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, wykonawca zobowi±zany jest do podania terminu realizacji dostawy w druku oferty

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów (dla zadania nr 1,2,3): 1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ dokument wymieniony w pkt. 1 na wezwanie Zamawiaj±cego wystosowane na podstawie art. 26 ust.2 upzp.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy nie ¿±da przedstawienia przez Wykonawcê dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. W celu potwierdzenia, ¿e oferowany asortyment, sprzêt odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez zamawiaj±cego, zamawiaj±cy ¿±da: 1.1 Dla zadania nr 1: 1.1.1. Certyfikat ISO 9001 lub inne równowa¿ne dokumenty dla podmiotu serwisuj±cego tablice interaktywne w zakresie procedury serwisowej. 1.1.2. Deklaracje zgodno¶ci CE dla oferowanych urz±dzeñ: tablice interaktywne, projektory multimedialne 1.1.3. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e ca³o¶æ dostarczanego sprzêtu i oprogramowania bêdzie pochodziæ? z autoryzowanego kana³u sprzeda¿y producentów oraz ¿e sprzêt i oprogramowanie posiadaj±? stosowny pakiet us³ug gwarancyjnych ¶wiadczonych przez producenta sprzêtu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do u¿ytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej, odpowiednie certyfikaty lub inne równowa¿ne dokumenty potwierdzaj±ce zgodno¶æ z Polskimi Normami, certyfikaty lub inne równowa¿ne dokumenty bezpieczeñstwa oraz certyfikacje (rekomendacje) zatwierdzone przez MEN. 1.2. Dla zadania nr 2: 1.2.1. Certyfikat ISO 9001 lub inne równowa¿ne dokumenty potwierdzaj±ce stosowanie przez Wykonawcê równowa¿nych ¶rodków zapewnienia jako¶ci - dotyczy producenta oferowanych laptopów, tabletów, kserokopiarki 1.2.2. Deklaracje zgodno¶ci CE dla oferowanych urz±dzeñ: laptopów, tabletów, kserokopiarki 1.2.3. Potwierdzenie (wydruk ze strony Passmark - CPU Mark), ¿e zaoferowane laptopy wyposa¿one s± w procesor uzyskuj±cy wynik co najmniej 2750 punktów w te¶cie Passmark - CPU Mark wed³ug wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php 1.2.4. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e ca³o¶æ dostarczanego sprzêtu i oprogramowania bêdzie pochodziæ? z autoryzowanego kana³u sprzeda¿y producentów oraz ¿e sprzêt i oprogramowanie posiadaj±? stosowny pakiet us³ug gwarancyjnych ¶wiadczonych przez producenta sprzêtu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do u¿ytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej, odpowiednie certyfikaty lub inne równowa¿ne dokumenty potwierdzaj±ce zgodno¶æ z Polskimi Normami, certyfikaty lub inne równowa¿ne dokumenty bezpieczeñstwa oraz certyfikacje (rekomendacje) zatwierdzone przez MEN. 1.3. Dla zadania nr 3: 1.3.1. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowane pomoce dydaktyczne posiadaj± odpowiednie certyfikaty lub inne równowa¿ne dokumenty potwierdzaj±ce zgodno¶æ z Polskimi Normami (je¿eli dotyczy), certyfikaty lub inne równowa¿ne dokumenty bezpieczeñstwa (je¿eli dotyczy) oraz certyfikacje (rekomendacje) zatwierdzone przez MEN (je¿eli dotyczy). 2. Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ wymienione dokumenty i o¶wiadczenia na wezwanie Zamawiaj±cego wystosowane na podstawie art. 26 ust.2 upzp.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Druk oferty. 2. Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy). 3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (je¿eli dotyczy). 4. Formularz cenowy - za³. nr 1a,1b,1c do siwz (odpowiednio dla zadania, na które Wykonawca sk³ada ofertê). 5. Oferowane parametry wskazane w za³. nr 5,6,7 do siwz (odpowiednio do zadania, na które Wykonawca sk³ada ofertê). 6. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w czê¶ci III.4 pkt.1 niniejszego og³oszenia, dotycz±cych podwykonawcy, któremu zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a Pzp. Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ wymieniony dokument na wezwanie Zamawiaj±cego wystosowane na podstawie art. 26 ust.2 upzp. 7. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w czê¶ci III.4 pkt.1 niniejszego og³oszenia. Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ wymieniony dokument na wezwanie Zamawiaj±cego wystosowane na podstawie art. 26 ust.2 upzp. 8. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w III.4 pkt. 1 niniejszego og³oszenia sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 9. Dokument, o którym mowa w pkt 8 ppkt a) powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 10. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w pkt 8, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 9 stosuje siê. 11. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 12. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dla zadania nr 1: 1. Zamawiaj±cy dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy pzp, w tym tak¿e w zakresie postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia nastêpuj±cych warunków: 1) zmiana pozycji asortymentowej, wyszczególnionej w Specyfikacji dostawy - Za³±czniku nr 2,3 do umowy, gdy nast±pi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta i stanie siê niedostêpny na rynku - Wykonawca w tej sytuacji zobowi±zany jest do zaoferowania dostêpnego na rynku asortymentu, spe³niaj±cego co najmniej parametry techniczne okre¶lone w Za³±czniku 5 do SIWZ - zmiana nie mo¿e powodowaæ zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w §5 ust. 1 umowy. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ Zamawiaj±cemu stosowne o¶wiadczenie w tym zakresie; 2) w przypadku wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy, mo¿liwa jest zmiana postanowieñ umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 3) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci; 4) zmiana tre¶ci umowy korzystna dla Zamawiaj±cego, np. zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, 5) wyst±pienie innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, 6) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto pozostanie bez zmian, zmieni siê stawka VAT oraz cena brutto; 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy, b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentuj±cych strony lub oznaczenia stron umowy - wynikaj±cych ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. 3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 4. Strona wnioskuj±ca o zmianê Umowy, przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do Umowy. 5. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy wymagaj± zawarcia aneksu na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. Dla zadania nr 2: 1. Zamawiaj±cy dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy pzp, w tym tak¿e w zakresie postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia nastêpuj±cych warunków: 1) zmiana pozycji asortymentowej, wyszczególnionej w Specyfikacji dostawy - Za³±czniku nr 2,3 do umowy, gdy nast±pi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta i stanie siê niedostêpny na rynku - Wykonawca w tej sytuacji zobowi±zany jest do zaoferowania dostêpnego na rynku asortymentu, spe³niaj±cego co najmniej parametry techniczne okre¶lone w Za³±czniku 6 do SIWZ - zmiana nie mo¿e powodowaæ zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w §5 ust. 1 umowy. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ Zamawiaj±cemu stosowne o¶wiadczenie w tym zakresie; 2) w przypadku wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy, mo¿liwa jest zmiana postanowieñ umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 3) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci; 4) zmiana tre¶ci umowy korzystna dla Zamawiaj±cego, np. zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, 5) wyst±pienie innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, 6) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto pozostanie bez zmian, zmieni siê stawka VAT oraz cena brutto; 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy, b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentuj±cych strony lub oznaczenia stron umowy - wynikaj±cych ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. 3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 4. Strona wnioskuj±ca o zmianê Umowy, przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do Umowy. 5. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy wymagaj± zawarcia aneksu na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. Zadanie nr 3 1. Zamawiaj±cy dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy pzp, w tym tak¿e w zakresie postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia nastêpuj±cych warunków: 1) zmiana pozycji asortymentowej, wyszczególnionej w Specyfikacji dostawy - Za³±czniku nr 2,3 do umowy, gdy nast±pi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta i stanie siê niedostêpny na rynku - Wykonawca w tej sytuacji zobowi±zany jest do zaoferowania dostêpnego na rynku asortymentu, spe³niaj±cego co najmniej parametry techniczne okre¶lone w Za³±czniku 7 do SIWZ - zmiana nie mo¿e powodowaæ zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w §5 ust. 1 umowy. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ Zamawiaj±cemu stosowne o¶wiadczenie w tym zakresie; 2) w przypadku wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy, mo¿liwa jest zmiana postanowieñ umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 3) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci; 4) zmiana tre¶ci umowy korzystna dla Zamawiaj±cego, np. zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, 5) wyst±pienie innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, 6) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto pozostanie bez zmian, zmieni siê stawka VAT oraz cena brutto; 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy, b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentuj±cych strony lub oznaczenia stron umowy - wynikaj±cych ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. 3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 4. Strona wnioskuj±ca o zmianê Umowy, przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do Umowy. 5. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy wymagaj± zawarcia aneksu na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-01-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Gminny Zespó³ O¶wiaty w ¦widnicy dzia³a w imieniu Gminy ¦widnica, ul. B. G³owackiego 4, 58-100 ¦widnica

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Zadanie nr 1 - zakup i dostawa platform edukacyjnych, tablic interaktywnych, projektorów multimedialnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Zadanie nr 1 - zakup i dostawa platform edukacyjnych, tablic interaktywnych, projektorów multimedialnych. Zamówienie obejmuje: a) Platforma edukacyjna z zasobami edukacyjnymi dla szkó³ podstawowych - 3 szt. b) Tablice interaktywne - 5 szt. c) Projektory multimedialne z uchwytami i kablami (akcesoria do tablicy interaktywnej) - 5 szt. 2. Zasoby platformy edukacyjnej musz± byæ zgodne z podstaw± programow± kszta³cenia ogólnego dla szkó³ podstawowych 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w za³±czniku nr 5 do siwz. 4. Ogólne wymagania okre¶lone s± w pkt. II.4 og³oszenia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 32322000-6, 80420000-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres dostêpu do aktualizacji oprogramowania i funkcjonalno¶ci platformy edukacyjnej20,00
Termin p³atno¶ci faktury10,00
Termin dostawy10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Informacja do pkt. 4 CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, wykonawca zobowi±zany jest do podania terminu realizacji dostawy w druku oferty


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Zakup i dostawa laptopów z oprogramowaniem, tabletów i kserokopiarki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa laptopów z oprogramowaniem, tabletów i kserokopiarki: a) Laptop min. 15" z kompletem oprogramowania - 15 szt., w tym: 1. Oprogramowanie NetSupport School wersja 11 PL - 15 2. Oprogramowanie MS Office Standard 2010/2013 dla Szkó³ - 15 b) Tablety min. 12" - 16 szt. c) Kserokopiarka - 1 szt. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w za³±czniku nr 6 do siwz. 3. Wymagania ogólne dla oprogramowania dostarczanego wraz komputerami: 3.1. Wymagana jest instalacja na dostarczonych komputerach legalnego oprogramowania systemowego, biurowego oraz antywirusowego; 3.2. Licencje na system operacyjny, oprogramowanie pakietu biurowego oraz antywirusowego dostarczone razem z zestawem musz± umo¿liwiaæ jego wielokrotne u¿yczenie wraz z przypisanym do nich konkretnym komputerem. Zamawiaj±cy przez ten zapis rozumie mo¿liwo¶æ przenoszenia licencji wraz z u¿yczanym sprzêtem od Zamawiaj±cego do jednostek podleg³ych gminie (szkó³); 3.3. Licencje na oprogramowanie dla jednostek podleg³ych gminie powinny uwzglêdniaæ fakt, i¿ s± to jednostki o¶wiatowe. Ze wzglêdu na czas trwania projektu oraz fakt, ¿e po jego zakoñczeniu komputery zostan± przekazane jednostkom na sta³e, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zakupu licencji bezpo¶rednio dla szkó³. 4. Urz±dzenia musz± posiadaæ stosowny pakiet us³ug gwarancyjnych ¶wiadczonych przez producenta sprzêtu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do u¿ytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej..5. Ca³o¶æ dostarczonego sprzêtu musi byæ objêta gwarancja? oparta? o ¶wiadczenia gwarancyjne producentów. Wymagane jest utrzymanie ¶wiadczeñ gwarancyjnych (przez producenta urz±dzeñ lub jego autoryzowana? placówkê serwisowa?), tak¿e w przypadku niemo¿liwo¶ci ich wype³nienia przez Wykonawcê (np. w przypadku jego bankructwa). 5. Ogólne wymagania okre¶lone s± w pkt. II.4 og³oszenia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30213100-6, 48000000-8, 30236000-2, 30236000-2

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Wydajno¶æ procesora zastosowanego w laptopie 20,00
Termin p³atno¶ci faktury10,00
Termin dostawy10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Informacja do pkt. 4 CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, wykonawca zobowi±zany jest do podania terminu realizacji dostawy w druku oferty


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Zadanie nr 3 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie nr 3 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych: 1.1 Doposaz?enie Szko³y Podstawowej w Pszennie 1 kpl. 1.2 Doposaz?enie Szko³y Podstawowej w Mokrzeszowie 1 kpl. 1.3 Doposaz?enie Szko³y Podstawowej w Lutomi Dolnej 1 kpl. 1.4 Doposa¿enie szkolnych gabinetów logopedycznych 3 kpl. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w za³±czniku nr 7 do siwz. Ogólne wymagania okre¶lone s± w pkt. II.4 og³oszenia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin p³atno¶ci faktury 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Informacja do pkt. 4 CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, wykonawca zobowi±zany jest do podania terminu realizacji dostawy w druku oferty






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.