eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaII Etap prac konserwatorskich w budynku Prokuratury Rejonowej w Wa³brzychu Pl. Magistracki 7 tj. elewacji g³ównej wraz z wykonaniem kartusza herbowego, szczytu elewacji g³ównej oraz elewacji bocznej



Og³oszenie z dnia 2025-05-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
II Etap prac konserwatorskich w budynku Prokuratury Rejonowej w Wa³brzychu Pl. Magistracki 7 tj. elewacji g³ównej wraz z wykonaniem kartusza herbowego, szczytu elewacji g³ównej oraz elewacji bocznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PROKURATURA OKRÊGOWA W ¦WIDNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569800

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg.poswi@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swidnica.po.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

II Etap prac konserwatorskich w budynku Prokuratury Rejonowej w Wa³brzychu Pl. Magistracki 7 tj. elewacji g³ównej wraz z wykonaniem kartusza herbowego, szczytu elewacji g³ównej oraz elewacji bocznej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-223dbcc7-d048-4247-a7c6-ea9d2fc8b37a

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00232502

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00150808/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 II Etap prac konserwatorskich elewacji g³ównej wraz z wykonaniem kartusza herbowego, szczytu elewacji g³ównej oraz elewacji bocznej budynku Prokuratury Rejonowej w Wa³brzychu przy Pl. Magistrackim 7

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-223dbcc7-d048-4247-a7c6-ea9d2fc8b37a

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia
okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458-77-99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3046-7.261.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu prac konserwatorskich w obrêbie budynku Prokuratury Rejonowej w Wa³brzychu Pl. Magistracki 7 tj. elewacji g³ównej ze szczytem (lico i plecy), elewacji bocznej budynku (lico i plecy) oraz elewacji zabudowy wej¶cia do budynku (za³±cznik Nr 1 do projektu umowy) wraz z wykonaniem kartusza herbowego na szczycie elewacji g³ównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wa³brzychu (za³±cznik Nr 3 do projektu umowy) oraz odpowiadaj±cy tym pracom zakres prac konserwatorskich wskazany w Decyzji Nr 249/2022 z dnia 07.03.2022 r. Dolno¶l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wroc³awiu Delegatura w Wa³brzychu (za³±cznik Nr 2 do projektu umowy).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-14

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace konserwatorskie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e:
a) przedmiotem przewa¿aj±cej dzia³alno¶ci Wykonawcy jest ochrona, konserwacja i restauracja zabytków – kod PKD: 91.03.Z. (PKD 2007) / 91.22.Z (PKD 2025)
b) posiada w swoim dorobku: co najmniej jedn± konserwacjê kamienno - tynkowej elewacji pojedynczego obiektu wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2024 r. poz. 1292 t.j.) lub innego w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce po³o¿enia zabytku rejestru*, o powierzchni nie mniejszej ni¿ 400 m2 kamienia i nie mniej ni¿ 200 m2 tynku, potwierdzone protoko³em odbioru lub referencjami oraz wykonanie konserwacji i restauracji dwóch innych kamiennych obiektów (np. pomnik, figura, portal itp.) wpisanych do rejestru zabytków, w rozumieniu ww. ustawy potwierdzone protoko³em odbioru lub referencjami;
c) dysponuje osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcje kierownika prac konserwatorskich, albo samodzielnie wykona te prace, spe³niaj±c± ³±cznie wymagania okre¶lone poni¿ej:
- posiada kwalifikacje, o których mowa odpowiednio w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami**,
- posiada specjalno¶æ konserwacja i restauracja rze¼by kamiennej i detalu architektonicznego po¶wiadczone dyplomem ukoñczenia studiów magisterskich w tym zakresie oraz ustawowym sta¿em pracy uprawniaj±cym do samodzielnego prowadzenia prac.
d) dysponuje osob± z wy¿szym wykszta³ceniem plastycznym – magistrem sztuki, kierunek rze¼ba (wykonanie kartusza herbowego)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
2. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024, poz. 1320 t.j.) o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia – wg za³. nr 3 do SWZ.
3. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zwi±zku z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507 tj.) – wg za³. nr 4 do SWZ.
4. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie z art. 117 ust. 4 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024, poz. 1320 t.j.) – wg. za³. nr 11 do SWZ (dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.).
5. Zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt. 24 lit „c” do oddania zasobów Wykonawcy – wg. za³. nr 9 do SWZ (je¿eli dotyczy).
6. O¶wiadczenie o odbyciu wizji lokalnej budynku Prokuratury Rejonowej w Wa³brzychu przy Pl. Magistrackim 7 - wg za³. nr 5 do SWZ.
7. informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku - Prawo zamówieñ publicznych, art. 108 ust. 1 pkt.4 ustawy, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego - sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
8. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wg. za³. nr 10 do SWZ.
9. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024, poz. 1320 t.j.) – w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy dot. nie zalegania z op³acaniem podatków oraz op³at i sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne - wg. za³. nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz robót konserwatorskich - co najmniej jedn± konserwacjê kamienno - tynkowej elewacji pojedynczego obiektu wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2024 r. poz. 1292 t.j.) lub innego w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce po³o¿enia zabytku rejestru*, o powierzchni nie mniejszej ni¿ 400 m2 kamienia i nie mniej ni¿ 200 m2 tynku, potwierdzone protoko³em odbioru lub referencjami oraz wykonanie konserwacji i restauracji dwóch innych kamiennych obiektów (np. pomnik, figura, portal itp.) wpisanych do rejestru zabytków, w rozumieniu ww. ustawy potwierdzone protoko³em odbioru lub referencjami - wg za³. nr 7 do SWZ.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególno¶ci osób/ osoby odpowiedzialnych za kierowanie pracami konserwatorskimi oraz osób/ osoby z wy¿szym wykszta³ceniem plastycznym – magistrem sztuki, kierunek rze¼ba wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami wg. za³. nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba,
której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów.
2. Kosztorys ofertowy na wycenê prac konserwatorskich - wg za³. nr 2 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika (lidera konsorcjum) do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty. Z pe³nomocnictwa udzielonego przez uczestników powinien wynikaæ kr±g podmiotów, które z³o¿y³y ofertê wspóln±, ze wskazaniem kto reprezentuje konsorcjum jako lider, a kto jest partnerem. Pe³nomocnictwo powinno byæ podpisane przez organy uprawnione do reprezentacji podmiotów wchodz±cych w sk³ad konsorcjum.
2. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym, w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacjê, korespondencjê itp. nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (wg wzoru za³. nr 3 do SWZ) oraz o¶wiadczenie w zwi±zku z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa (Dz. U. z 2024 r., poz. 507 tj.) (wg wzoru za³. nr 4 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dot. braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wg wzoru za³. nr 11 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ zawartej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP w przypadku wyst±pienia ni¿ej okre¶lonych okoliczno¶ci:
1. Zmiana terminów realizacji umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
a. Dzia³añ lub zaniechañ osób/podmiotów trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - w tym przypadku Zamawiaj±cy przed³u¿y termin wykonania umowy o tak± ilo¶æ dni o jak± trwa³y dzia³ania osób/ podmiotów trzecich lub organów w³adzy publicznej, maj±ce wp³yw na termin realizacji przedmiotu umowy lub o ilo¶æ dni niemo¿no¶ci realizacji przedmiotu umowy z uwagi na dzia³ania osób/podmiotów trzecich lub organów w³adzy publicznej,
b. w przypadku prowadzenia równolegle prac zwi±zanych z otoczeniem budynku Prokuratury Rejonowej w Wa³brzychu, które utrudni± Wykonawcy prowadzenie prac, Zamawiaj±cy mo¿e wyd³u¿yæ termin realizacji przedmiotu umowy o ilo¶æ dni niezbêdnych do wykonania tych prac lub o ilo¶æ dni niemo¿no¶ci realizacji przedmiotu umowy z uwagi na prowadzenie tych prac,
c. wyst±pienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, co spowodowa³o zak³ócenia w realizacji przedmiotu umowy lub brak mo¿liwo¶ci kontynuowania wykonywania przedmiotu umowy (wstrzymanie wykonania),
2. Zmiana sposobu wykonania umowy w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwi±zania zamienne w stosunku do przyjêtych w programie prac konserwatorskich, pod warunkiem, ¿e zostan± one zaakceptowane przez Zamawiaj±cego oraz przez Dolno¶l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz, ¿e wystêpuj± one ze wzglêdów technologicznych.
Wykonawca ma obowi±zek udokumentowania zaistnia³ych okoliczno¶ci powoduj±cych zmianê Umowy.
3. Okre¶la siê nastêpuj±cy sposób inicjowania procesu wprowadzenia zmian postanowieñ Umowy:
3.1. Zamawiaj±cy sk³ada pisemny wniosek do Wykonawcy w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania wskazanej zmiany, we wniosku nale¿y wskazaæ uzasadnienie zmian;
3.2. Wykonawca sk³ada pisemny wniosek do Zamawiaj±cego w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania wskazanej zmiany, we wniosku nale¿y wskazaæ uzasadnienie zmian.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-06 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-06 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-05

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.