To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-07
Tarnowskie Góry: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, KOPERT, PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO, PŁYT CD, BATERII ORAZ TONERÓW
Numer ogłoszenia: 50118 - 2016; data zamieszczenia: 07.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10036 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna, ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, KOPERT, PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO, PŁYT CD, BATERII ORAZ TONERÓW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, papieru kserograficznego, płyt CD, baterii oraz tonerów. Zamówienie składa się z 6 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - Materiały biurowe Pakiet nr 2 - Koperty Pakiet nr 3 - Papier kserograficzny Pakiet nr 4 - Płyty CD Pakiet nr 5 - Baterie Pakiet nr 6 - Tonery 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment i ilość- zawarte są w załączniku [D.1] do [D.6] do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. W zakresie Pakietu nr 6 Zamawiający wymaga fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych. Dopuszcza się składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych pod względem pojemności tuszu/tonera, wydajności i jakości wydruku, w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 5. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane materiały będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Zamontowanie i używanie dostarczonych materiałów nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.76.44 - 33.10.76.44 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 31.44.00.00 - Baterie 31.41.10.00 - Baterie alkaliczne 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET NR 1 - MATERIAŁY BIUROWE.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Partner XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10373,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12034,87
Oferta z najniższą ceną: 12034,87 / Oferta z najwyższą ceną: 20521,29
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET NR 2 - KOPERTY.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Partner XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 502,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 516,19
Oferta z najniższą ceną: 516,19 / Oferta z najwyższą ceną: 1292,13
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET NR 3 - PAPIER KSEROGRAFICZNY.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Jerzy Rożen, ul. Kolejowa 19, 40-604 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10947,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14178,70
Oferta z najniższą ceną: 14178,70 / Oferta z najwyższą ceną: 15198,35
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET NR 4 - PŁYTY CD.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.U.H. Content Sp. z o.o., Al. W. Korfantego 66, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3131,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3782,25
Oferta z najniższą ceną: 3782,25 / Oferta z najwyższą ceną: 9870,75
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET NR 5 - BATERIE.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Partner XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 467,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 480,76
Oferta z najniższą ceną: 480,76 / Oferta z najwyższą ceną: 1141,32
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: PAKIET NR 6 - TONERY.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Laser 1 Osieja Jerzy, Suchodolski Zdzisław, ul. Warszawska 31, 25-518 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12200,98
Oferta z najniższą ceną: 12200,98 / Oferta z najwyższą ceną: 19453,07
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- BZP.271.14.2025 Pełnienie przez zespół ekspertów doradztwa merytorycznego dla zadania pn. Kompleksowa ocena stanu środowiska na wielkoobszarowym terenie zdegradowanym Zakł. Chem. Tarnowskie Góry
- BZP.271.14.2025 Pełnienie przez zespół ekspertów doradztwa merytorycznego dla zadania pn. Kompleksowa ocena stanu środowiska na wielkoobszarowym terenie zdegradowanym Zakł. Chem. Tarnowskie Góry
- Naprawa nawierzchni jezdni ulicy Stalmacha w Tarnowskich Górach"
- Pokrycie dachu blachą płaska na rąbek mocowaną na membranie z oplotem wraz z naprawą kominów i dociepleniem stropodachu w budynku mieszkalnym w Lublińcu przy ulicy Grunwaldzkiej 19.
- "Naprawa nawierzchni jezdni ulicy Stalmacha w Tarnowskich Górach
- Dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej "Przyjaźń" w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, monitorów interaktywnych i tonerów w ramach projektu "Szanse wyrównane - kariery gwarantowane"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę artykułów biurowych
- RZP/TP/55/25 Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na okres 12 miesięcy
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i smyczy z nadrukiem - postępowanie z podziałem na 3 części
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.