eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Dostawy artykułów żywnościowych w 2014r na potrzeby stołówki szkolnej oraz na potrzeby w ramach programu unijnegoWyrównywanie szans edukacyjnych i zawodowych uczniów niepełnosprawnych, w tymczęść I - mięso i produkty mięsne; część II - różne artykuły żywnościowe; część III - produkty mleczarskie; część IV - warzywa, owoce; część V - pieczywo i wyroby piekarskie; część VI - mrożone warzywa, owoce, potrawy; część VII - ryby i przetwory rybne; część VIII - jaja

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Racibórz: Dostawy artykułów żywnościowych w 2014r na potrzeby stołówki szkolnej oraz na potrzeby w ramach programu unijnego: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zawodowych uczniów niepełnosprawnych, w tym: część I - mięso i produkty mięsne; część II - różne artykuły żywnościowe; część III - produkty mleczarskie; część IV - warzywa, owoce; część V - pieczywo i wyroby piekarskie; część VI - mrożone warzywa, owoce, potrawy; część VII - ryby i przetwory rybne; część VIII - jaja
Numer ogłoszenia: 501118 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 458980 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących, ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4147334, 4152255, 4153001, faks 032 4147334, 4152255 w. 42.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka podległa administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów żywnościowych w 2014r na potrzeby stołówki szkolnej oraz na potrzeby w ramach programu unijnego: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zawodowych uczniów niepełnosprawnych, w tym: część I - mięso i produkty mięsne; część II - różne artykuły żywnościowe; część III - produkty mleczarskie; część IV - warzywa, owoce; część V - pieczywo i wyroby piekarskie; część VI - mrożone warzywa, owoce, potrawy; część VII - ryby i przetwory rybne; część VIII - jaja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w 2014r. na potrzeby stołówki w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu, gdzie wydaje się średnio ok. 80 śniadań, kolacji, podwieczorków i ok. 110 obiadów dziennie, oraz wdrażany jest program unijny, w którym organizowane są m.in. zajęcia w ramach Kółka gastronomicznego i przewidziane jest wydanie w 2014r ok. 9075 porcji podwieczorków - poczęstunków dla uczestników wszystkich zajęć pozaszkolnych i pozalekcyjnych realizowanych w tym projekcie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części I - VIII, w ramach których dopuszcza się składanie ofert częściowych, w tym: Część I - dostawa mięsa i produktów mięsnych, w tym: mięso wołowe, wieprzowe, drobiowe, wyroby wędliniarskie. Część II - dostawa różnych artykułów żywnościowych, w tym: przetworzone warzywa i owoce, oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, cukier i produkty pokrewne, produkty mączne, makarony, różne produkty spożywcze. Część III - dostawa produktów mleczarskich, w tym: mleko, śmietana, masło, produkty serowarskie, produkty mleczarskie. Część IV - dostawa warzyw, owoców, w tym: ziemniaki, warzywa i owoce świeże, pieczarki, kapusta kiszona, ogórki kiszone. Część V - dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich, w tym: pieczywo i wyroby piekarskie i ciastkarskie. Część VI - dostawa mrożonych warzyw, owoców, potraw, w tym: mieszanki warzyw, owoców, uszka. Część VII - dostawa ryb i przetworów rybnych, w tym; ryby mrożone, wędzone, solone, marynowane, konserwy rybne. Część VIII - dostawa jaj 3. Szczegółowy wykaz i zakres wszystkich części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że placówce realizowany jest projekt unijny Wyrównywanie szans edukacyjnych i zawodowych uczniów niepełnosprawnych. W ramach tego projektu uczniowie będą uczęszczać na różne zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne. W trakcie tych zajęć, otrzymają tzw. poczęstunek w postaci napojów, drożdżówek, kanapek, ciastek, owoców, słodyczy, deserów mlecznych itp. Ponadto na zajęcia prowadzone w Kółku gastronomicznym będą kupowane produkty niezbędne od realizacji zadań przewidzianych w ramach tych zajęć. 5. Projekt określony w ust. 4 współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. 6. Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. Szacowane wielkości dostaw obejmują również dostawy w ramach projektu, o którym mowa w ust. 4-5. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw do 20% w przypadku, jeśli w trakcie realizacji zawartej w wyniku postępowania umowy, zmniejszy się lub zwiększy liczba osób stołujących się bądź biorących udział w projekcie, o którym mowa ust. 4-5. 8. Od Wykonawców składających oferty, w szczególności w ramach części I, III, V będących jednocześnie producentami żywności, Zamawiający oczekuje złożenia również Dodatkowej Oferty Handlowej uwzględniającej pozostały produkowany przez nich asortyment żywności, mieszczący się w określonym zakresie. 9. W trakcie realizacji umowy z wybranym Wykonawcą, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu, zamiennie produktów zaproponowanych w Dodatkowej Ofercie Handlowej, jak również w pozostałym asortymencie, którym dysponuje wybrany Wykonawca, w ramach kwoty brutto wskazanej w jego ofercie uznanej za najkorzystniejszą. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia podwykonawcom fragmentu z ustalonych części zamówienia w ramach zadań - części I - VIII. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r Nr 136 poz. 914 ze zm.), oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 12. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów do siedziby zamawiającego na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności, oraz do rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego magazynach. 13. Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami Zamawiającego będą składane z min. jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicznie, faksem lub w czasie dostawy na dostawę następną. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność we wszystkie dni robocze, a w przypadku części I i V również w soboty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zawodowych uczniów niepełnosprawnych. W ramach tego projektu będą kupowane produkty niezbędne od realizacji zadań wynikających z projektu. Projekt określony współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności szkolnictwa zawodowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mięsa i produktów mięsnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Rzeźniczo - Wędliniarski Ernestyn Janeta, ul. Pogrzebieńska 21A, 44-360 Lubomia, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43530,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45576,51

  • Oferta z najniższą ceną: 45576,51 / Oferta z najwyższą ceną: 45576,51

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa różnych artykułów żywnościowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe ADMINISTRATOR Spółka Jawna Jarosław Ślusarczyk i Wspólnicy, ul. Raciborska 1, 47-480 Pietrowice Wielkie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49803,79

  • Oferta z najniższą ceną: 49803,79 / Oferta z najwyższą ceną: 59643,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, ul. Armii Wojska Polskiego 7, 48-100 Głubczyce, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31051,86

  • Oferta z najniższą ceną: 31051,86 / Oferta z najwyższą ceną: 32050,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa warzyw i owoców świeżych i kiszonych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usługowa Krzysztof Węglowski, ul. Szkolna 16, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33606,15

  • Oferta z najniższą ceną: 33606,15 / Oferta z najwyższą ceną: 33606,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piekarnia Krzysztof Grzeszczyk, ul. Kwiatowa 17, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26149,71

  • Oferta z najniższą ceną: 26149,71 / Oferta z najwyższą ceną: 36691,82

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa mrożonych warzyw, owoców, potraw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcji Spożywczej AMBI, M. Korkut i Wspólnicy Sp. j, ul. Składowa 11, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4240,95

  • Oferta z najniższą ceną: 4240,95 / Oferta z najwyższą ceną: 4516,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa jaj

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EGG-POL Dawid Koczy, ul. Brzeska 38, 44-285 Pogrzebień, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4189,50

  • Oferta z najniższą ceną: 4189,50 / Oferta z najwyższą ceną: 4189,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.