Og³oszenie z dnia 2025-06-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbiórka budynku Krytej P³ywalni Akademii Nauk Stosowanych w Raciborzu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Akademia Nauk Stosowanych w Raciborzu
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: (dawniej: Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277719630
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.russok@akademiarac.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://akademiarac.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka budynku Krytej P³ywalni Akademii Nauk Stosowanych w Raciborzu.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e60e9d47-2b3a-4f7d-b1c8-639e323b781e
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00286836
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00014262/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Rozbiórka budynku Krytej P³ywalni Akademii Nauk Stosowanych w Raciborzu.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://akademiarac.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://akademiarac.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym z³o¿enie ofert, odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem platformy zakupowej. Szczegó³y dotycz±ce z³o¿enia oferty zosta³y opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy”, znajduj±cej siê w zak³adce „Baza wiedzy”.
2. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: joanna.russok@akademiarac.edu.pl, jest dopuszczalna w wyj±tkowej sytuacji, np. w przypadku awarii platformy zakupowej.
Wykonawca w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego bezp³atnie rejestruje siê lub loguje (w przypadku posiadania konta na platformie zakupowej), akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://akademiarac.ezamawiajacy.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym, Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4. Szczegó³y funkcjonowania platformy zakupowej zosta³y opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy”.
5. W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z platformy zakupowej, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego platforma zakupowa nr tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy zakupowej wynosi 100 MB. Zalecany format plików to: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .rtf.
7. Za datê z³o¿enia wniosków, zawiadomieñ, dokumentów, o¶wiadczeñ, cyfrowych odwzorowañ oraz innych informacji, poza wymienionymi w pkt VIII 5 SWZ przyjmuje siê datê ich z³o¿enia na platformie zakupowej, a w przypadku awarii platformy zakupowej datê ich otrzymania przez Zamawiaj±cego na adres e-mail: joanna.russok@akademiarac.edu.pl
8. Dokumenty elektroniczne w postêpowaniu musz± spe³niaæ ³±cznie nastêpuj±ce wymagania:
1) s± utrwalone w sposób umo¿liwiaj±cy ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a tak¿e przekazanie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym no¶niku danych;
2) umo¿liwiaj± prezentacjê tre¶ci w postaci elektronicznej, w szczególno¶ci przez wy¶wietlenie tej tre¶ci na monitorze ekranowym;
3) umo¿liwiaj± prezentacjê tre¶ci w postaci papierowej, w szczególno¶ci za pomoc± wydruku;
4) zawieraj± dane w uk³adzie niepozostawiaj±cym w±tpliwo¶ci co do tre¶ci i kontekstu zapisanych informacji.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych w Raciborzu, ul. Akademicka 1,47-400 Racibórz;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@akademiarac.edu.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ANS 2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 2470998,63 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku Krytej P³ywalni Akademii Nauk Stosowanych w Raciborzu w ramach inwestycji „Budowa Centrum dydaktycznego w miejsce krytej p³ywalni”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 10 do SWZ – przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± zrealizowan± w ramach jednej umowy/kontraktu w ramach której wykonano roboty zwi±zane z rozbiórk± budynku o warto¶ci minimum 1 500 000,00 z³ brutto.
b) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia:
Kierownikiem budowy – osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadaj±cym sta¿ pracy minimum trzy lata na stanowisku Kierownika Budowy, pe³ni±cego tê funkcjê w zakresie odpowiadaj±cym wymaganym uprawnieniom okre¶lonym powy¿ej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dowodami potwierdzaj±cymi, ¿e przygotowanie oferty, nast±pi³o niezale¿nie od Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ.
2) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tj. Dz. U. z dnia 13 kwietnia 2022 r. poz. 835), zwanej dalej „ustaw± o przeciwdzia³aniu” – za³±cznik nr 11 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane , a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 7 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia, a w szczególno¶ci osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 8 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. VIII 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to musi potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.Wykonawcy wystêpuj±ce wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika zgodnie z zasadami art. 58 ust. 2 ustawy PZP (pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y za³±czyæ do oferty).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ.2. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://akademiarac.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-07 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-06
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Rozbiórka budynku Krytej P³ywalni Akademii Nauk Stosowanych w Raciborzu.
- PRZEBUDOWA UL. WYGONOWEJ I UL. ZAK£ADOWEJ W RACIBORZU
- 16/2025 Endoproteza stawu barkowego
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2025 - 2027.
- Budowa zbiornika retencyjnego w rejonie ul. Ocickiej - Racibórz Ocice.
- 15/2025 Wymiana pokrycia dachu na bloku "D" Szpitala Rejonowego im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu
wiêcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku szko³y podstawowej nr 2 w Szczawie, z wy³±czeniem przegród zewnêtrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzêdu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie wspó³finansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku ¶wietlicy wiejskiej w Bo¿ej Woli. Zadanie wspó³finansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Kaskach. Zadanie wspó³finansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Bo¿ej Woli. Zadanie wspó³finansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Baranowie. Zadanie wspó³finansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.