To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-18
Ogłoszenie nr 500302072-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.
Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.: Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 641895-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 2069886400000,
ul. ul. Ratuszowa
6,
58304
Wałbrzych, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 848 84 94, e-mail
biuro@agua-zdroj.pl, faks
74 848 84 94.
Adres strony internetowej (url): www.aqua-zdroj.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):37/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu, zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym, który stanowi zał. 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu produktów dostarczanych do siedziby Zamawiającego. Zamówienia składane będą od poniedziałku do piątku. Przewiduje się dostawy w sobotę. . Wskazane w SIWZ i jej załącznikach ( w tym w Formularzu asortymentowo - cenowym) typy i symbole, nazwy producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie itd. mają charakter przykładowy. Zostały one określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno - użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację przedmiotu zamówienia za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych do określonych w formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów, wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. Wykonawca ma obowiązek odebrać zużyty sprzęt elektryczny, zgodnie z Ustawą z dnia 11.09.2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. poz. 1688) w terminie wskazanym w ofercie oraz wystawić protokół odbioru, wymagany przepisami prawa. Dostawy materiałów oznaczonych kolorem żółtym w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy będą realizowane w terminie oferowanym przez Wykonawcę, stanowiącym kryterium oceny oferty, nie dłuższym niż 12 godzin od momentu złożenia zamówienia. Dostawy asortymentu specjalistycznego realizowane będą nie później niż w ciągu 14 dni od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do soboty w godz. od 8:00 do 15:30. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego, ul. Ratuszowa 6, 58-304 Wałbrzych. Zamawiający zastrzega, ze w trakcie realizacji niniejszej umowy nie obowiązuje minimum logistyczne. Jednorazowe zamówienie może dotyczyć jednego produktu bez względu na jego cenę. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować takie zamówienie w czasie wskazanym w ofercie bez naliczania dodatkowych kosztów za taką dostawę. Wszelkie koszty wydania zamówienia, w szczególności koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia przesyłki ponosi Wykonawca. W przypadku reklamacji, zwrot reklamowanego towaru (niezgodnego z zamówieniem) odbywa się na koszt Wykonawcy. Wszystkie dostarczane produkty muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy zamówionego zgodnie z umową towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu tego towaru u innego kontrahenta i obciążenia tym kosztem Wykonawcy ( zakup interwencyjny) który ma obowiązek uregulować należność w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. Zamawiający zobowiązany jest udokumentować Wykonawcy koszt poniesiony na zakup towaru. Wykonawca zostanie obciążony karami umownymi, zgodnie z zapisami umowy. W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się odpowiednio wielkość przedmiotu umowy oraz wartość umowy o wielkość tego zakupu. Materiały elektryczne muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach. W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru wad, Zamawiający może odmówić odbioru do czasu ich usunięcia a Wykonawca usunie je na własny koszt w jak najkrótszym terminie, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych. Za datę dostawy uważa się datę podpisania Dowodu dostawy przez Przedstawiciela Zamawiającego. Dostawa towaru innego niż zamówiony traktowana jest przez Zamawiającego jako brak ilościowy.Wykonawca na pisemną prośbę Zamawiającego ma obowiązek w terminie 7 dni dostarczyć zestawienie asortymentowo-ilościowe dokonanych dostaw z podaniem wartości, lecz nie częściej niż raz na kwartał. W ramach realizacji niniejszej umowy Wykonawca ma obowiązek odbierać do utylizacji zużyte materiały elektryczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Częstotliwość odbiorów Wykonawca przedstawia w ofercie. Stanowi ona jedno kryterium oceny ofert. Wykonawca każdorazowo potwierdza odebranie do utylizacji zużytych materiałów elektrycznych wystawiając stosowny protokół odbioru.Terminy odbioru zużytych materiałów elektrycznych zostaną ustalone przez Strony w trakcie realizacji umowy i potwierdzone drogą elektroniczną. Za niedotrzymanie terminu Zamawiający naliczy kary umowne zgodnie z zapisami umowy. W trakcie realizacji umowy Wykonawca wystawiać będzie faktury miesięczne obejmujące wszystkie dostawy w okresie 1 miesiąca kalendarzowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 31400000-0
Dodatkowe kody CPV: 31300000-9, 31221000-1, 31224100-3, 31214100-0, 31532920-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
102182.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Direct Import s.c Krzysztof Bartnicki Andrzej Milewczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
106870.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Remont balkonów budynku " A" Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej"
- Sukcesywna dostawa trumien, urn dla potrzeb ZUCiUP, MZUK Sp. z o.o. w Wałbrzychu w podziale na części.
- "Wałbrzych - dzielnice z sercem" - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Remont istniejących i wykonanie nowych balustrad drewnianych na tarasach kompleksu Zamek Książ
- Najem długoterminowy fabrycznie nowych samochodów dla floty ZDKiUM w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.