eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczRemont systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w Domu Pomocy Społecznej "Promień Życia" ul. Łomżyńska 54 w Bydgoszczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-07

Ogłoszenie nr 500293204-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.

Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy: Remont systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w Domu Pomocy Społecznej "Promień Życia" ul. Łomżyńska 54 w Bydgoszczy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 649175-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 091338640, ul. Gałczyńskiego 2, 85-322 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523729151, e-mail malgorzata.wozniak@zdpsiow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.zdpsiow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w Domu Pomocy Społecznej "Promień Życia" ul. Łomżyńska 54 w Bydgoszczy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.PN.2.AOiK.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w Domu Pomocy Społecznej "Promień Życia" ul. Łomżyńska 54 w Bydgoszczy (PKOB 1130), w tym: 1.1. Demontaż istniejących central zainstalowanych w jadalni tj. Telsap - 2szt (CSP-20T3-03 / rok prod. 1994), Ignis 1000 - 1szt., oraz montaż w recepcji nowej centrali modułowej dostarczonej przez Wykonawcę. Centrala modułowa z możliwością rozbudowy o panele wynośne PS, możliwość podłączenia do monitoringu PSP, zasilanie awaryjne. Centrala musi mieć możliwość alarmowania 2 stopniowego z prostym ustawianiem czasów opóźnień dla obu stopni (podczas konfiguracji). 1.2. Montaż nowych czterech systemów oddymiania z wykorzystaniem obecnych 4 klap dymowych zainstalowanych w ramach okiennych na klatkach schodowych. 1.3. Wykonanie nowej instalacji dźwiękowej (optyczno - akustycznej) w całym budynku głównym ABCD. 1.4. Demontaż starych czujek (izotopowych - 261 szt, temperatury - 14szt, optycznych - 34szt) oraz montaż w ich miejsce 309szt nowych czujek multisensorowych DOT lub jonizacyjnych (uwaga: ilość obecnie zainstalowanych w budynku ABCD czujek może być niewystarczająca do obecnych norm i przepisów ppoż.). 1.5. Wykonanie nowej instalacji zamknięć drzwi ppoż zainstalowanych w budynku - 12 drzwi dwuskrzydłowych wraz z 18 trzymaczami elektromagnetycznymi + sterowanie drzwiami przy wejściu głównym - automatyczne otwieranie przy II stopniu zagrożenia. 1.6. Wymiana obecnej instalacji kablowej w części niezbędnej do skutecznego działania systemu adresowalnego pętlowego. 1.7. Utylizacja czujek izotopowych - 261 szt (wymagane zezwolenie PAA). Protokół utylizacji czujek izotopowych należy dołączyć do końcowego protokołu odbioru robót. 1.8. Koszty zwiększenia ewentualnych ilości ROP, czujek, pozostałych urządzeń składowych wchodzących w nowy system które muszą być ujęte celem dostosowania systemu do obecnych norm i przepisów ppoż. 1.9. Demontaż starych ROP oraz montaż nowych ROP - 19 szt w ich miejsce. 1.10. Dodatkowe naprawy instalacji (w tym elektrycznej) uszkodzonych podczas prac montażowych oraz przywrócenie powierzchni ścian i sufitów do stanu przed remontem. 1.11. Wykonanie projektu powykonawczego zatwierdzonego przez rzeczoznawcę ds. ppoż. wyznaczonego przez ZDPSiOW.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31625200-5


Dodatkowe kody CPV: 31625200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 264000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Teleradiomechanicznych RADMET
Email wykonawcy: krysiak@radmet.bydgoszcz.pl
Adres pocztowy: ul. Pszczelna 33
Kod pocztowy: 85-352
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 285120.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 239760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 348945.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.