Ogłoszenie z dnia 2018-12-06
Ogłoszenie nr 500292599-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.
Wrocław: Przebudowa pomieszczenia serwerowni pracowni systemów informacji geograficznej Zakładu Geoinformatyki i Kartografii Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Wrocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 130100000,
ul. pl. Uniwersytecki
1,
50137
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 375 22 34, e-mail
bzp@uwr.edu.pl, faks
71 375 24 72.
Adres strony internetowej (url): www.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczenia serwerowni pracowni systemów informacji geograficznej Zakładu Geoinformatyki i Kartografii Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1.
Numer referencyjny
BZP.2412.41.2018.EH
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
3. Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje:
1) Roboty budowlane:
a) zabezpieczenie pomieszczeń podczas wykonywania prac (zabezpieczenie sprzętu i innego wyposażenia pomieszczenia serwerowni przed zabrudzeniem oraz zniszczeniem podczas wykonywania prac);
b) przebicia w stropach i ścianach;
c) wymiana drzwi na dźwiękoszczelne, ognioodporne;
d) wytłumienie ściany działowej pomiędzy serwerownią a strefą dydaktyczną;
e) ustawienie parawanu odcinającego strumień chłodu na poziomie klastera;
f) montaż tapety flizelinowej;
g) malowanie pomieszczenia po zakończeniu wszelkich prac instalacyjnych i montażowych;
h) zgłoszenie firmie serwisującej SAP unieczynnienia czujek w pomieszczeniach objętych remontem oraz ponowne zgłoszenie po zakończeniu robót do ich uruchomienia,
i) wykonanie napraw poinstalacyjnych ścian, stropów i posadzek oraz innych elementów zniszczonych podczas prowadzonych prac;
- po wykonaniu instalacji, należy naprawić wszystkie uszkodzenia elementów budynku powstałe w czasie prac,
- ubytki ścian i stropów należy wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie, a warstwy wierzchnie wykonać z zachowaniem powierzchni i gładkości nie gorszych od istniejących,
- ubytki posadzek wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie, a warstwy wierzchnie uzupełnić z zachowaniem technologii wykonania istniejących posadzek,
- po wykonaniu napraw tynkarskich należy dwukrotnie malować barwą istniejącą miejsca napraw, łącznie z najmniejszymi możliwymi do wydzielenia całkowitymi płaszczyznami, kolory ścian i stropów dopasować do istniejących.
- przebicia w przegrodach pożarowych wypełnić materiałem o odpowiedniej odporności ogniowej,
j) Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac oraz pomaluje elementy i ściany, które nie były przewidziane do remontu, a uległy zabrudzeniu lub uszkodzeniu w trackie remontu przez jego pracowników.
k) usunięcie i wywóz odpadów oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją oraz opłaty z tym związane ponosi Wykonawca,
l) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót,
m) Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty tymczasowe m.in. polegające na zabezpieczeniu szafy serwerowej z wyposażeniem w niej umieszczonym;
n) inne prace tymczasowe zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy oraz koszt z tym związany ponosi Wykonawca;
2. Roboty sanitarne:
a) przebicia, zamurowania otworów;
b) wykucie bruzd;
c) zabezpieczenia p. poż. w przepustach instalacyjnych;
d) dostawa i montaż przewodów instalacji wentylacji i klimatyzacji;
e) dostawa i montaż klimatyzatora;
f) dostawa i montaż wentylatorów;
g) dostawa i montaż tłumików;
h) dostawa i montaż kanalizacji skroplin;
i) przedmuchanie azotem urządzeń i instalacji chłodniczych;
j) próba szczelności urządzeń i instalacji obiegu;
k) napełnienie i uruchomienie urządzeń i instalacji obiegu;
l) wykonanie regulacji instalacji oraz pomiary sprawdzające hałas - koszty ponosi Wykonawca.
Informacje dodatkowe:
o Przebudowa instalacji wykonywana będzie w budynku czynnym 7 dni w tygodniu. W pomieszczeniu pracowni, mieszczącej się obok serwerowni będą odbywały się zajęcia ze studentami dlatego konieczne jest tak zorganizować prace, aby nie zakłócały one porządku oraz funkcjonowania obiektu.
o Z uwagi na charakter obiektu, Wykonawca może wyłączyć pracownię użytkowaną przez studentów - jednak nie dłużej niż na 2 tygodnie. W tym czasie muszą zostać wykonane wszystkie prace rozbiórkowe oraz głośne wraz z wymianą drzwi do serwerowni.
2.2. Szczegółowy zakres prac, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do Zaproszenia :
a) Projekt Budowlany wraz z pozwoleniem budowlanym i pozwoleniem konserwatorskim(Załącznik nr 4 do Zaproszenia.);
b) Projekt Wykonawczy (Załącznik nr 5 do Zaproszenia);
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Zał. nr 6 do Zaproszenia);
d) Przedmiary robót (Załącznik nr 7 do Zaproszenia).
II.5) Główny Kod CPV:
45300000-0
Dodatkowe kody CPV:
45331000-6,
45331220-4,
45331210-1,
45000000-7,
45421000-4,
45400000-1,
45442100-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W świetle przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający jest uprawniony do udzielenia zamówienia publicznego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy, jeżeli "w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".
Uniwersytet Wrocławski przeprowadził postępowanie o udzielenie ww. zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Pzp, gdyż nie wpłynęły oferty.
Postępowanie nr BZP.2412.38.2018.EH (nr ogłoszenia o zamówieniu 637445-N-2018 z dnia 17.10.2018r., data unieważnienia 08.11.2018r.) zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3" - nie złożono żadnej oferty.
W obecnym postępowaniu pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
Okoliczności te stanowią więc o tym, iż zachodzi przesłanka do udzielenia zamówienia z wolnej ręki, określona w art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych.
Mając na uwadze powyższe wnioskuję o udzielenie zamówienia publicznego w wyżej wskazanym zamówieniu w trybie z wolnej ręki.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
"BGS SYSTEM" Jerzy Garbino,
,
ul. Kamienna 31/51,
53-307,
Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.