eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przebudowa pomieszczenia serwerowni pracowni systemów informacji geograficznej Zakładu Geoinformatyki i Kartografii Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1.



Ogłoszenie z dnia 2018-12-06

Ogłoszenie nr 500292599-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.

Wrocław: Przebudowa pomieszczenia serwerowni pracowni systemów informacji geograficznej Zakładu Geoinformatyki i Kartografii Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 130100000, ul. pl. Uniwersytecki 1, 50137 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 375 22 34, e-mail bzp@uwr.edu.pl, faks 71 375 24 72.
Adres strony internetowej (url): www.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczenia serwerowni pracowni systemów informacji geograficznej Zakładu Geoinformatyki i Kartografii Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1.
Numer referencyjny BZP.2412.41.2018.EH

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje: 1) Roboty budowlane: a) zabezpieczenie pomieszczeń podczas wykonywania prac (zabezpieczenie sprzętu i innego wyposażenia pomieszczenia serwerowni przed zabrudzeniem oraz zniszczeniem podczas wykonywania prac); b) przebicia w stropach i ścianach; c) wymiana drzwi na dźwiękoszczelne, ognioodporne; d) wytłumienie ściany działowej pomiędzy serwerownią a strefą dydaktyczną; e) ustawienie parawanu odcinającego strumień chłodu na poziomie klastera; f) montaż tapety flizelinowej; g) malowanie pomieszczenia po zakończeniu wszelkich prac instalacyjnych i montażowych; h) zgłoszenie firmie serwisującej SAP unieczynnienia czujek w pomieszczeniach objętych remontem oraz ponowne zgłoszenie po zakończeniu robót do ich uruchomienia, i) wykonanie napraw poinstalacyjnych ścian, stropów i posadzek oraz innych elementów zniszczonych podczas prowadzonych prac; - po wykonaniu instalacji, należy naprawić wszystkie uszkodzenia elementów budynku powstałe w czasie prac, - ubytki ścian i stropów należy wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie, a warstwy wierzchnie wykonać z zachowaniem powierzchni i gładkości nie gorszych od istniejących, - ubytki posadzek wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie, a warstwy wierzchnie uzupełnić z zachowaniem technologii wykonania istniejących posadzek, - po wykonaniu napraw tynkarskich należy dwukrotnie malować barwą istniejącą miejsca napraw, łącznie z najmniejszymi możliwymi do wydzielenia całkowitymi płaszczyznami, kolory ścian i stropów dopasować do istniejących. - przebicia w przegrodach pożarowych wypełnić materiałem o odpowiedniej odporności ogniowej, j) Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac oraz pomaluje elementy i ściany, które nie były przewidziane do remontu, a uległy zabrudzeniu lub uszkodzeniu w trackie remontu przez jego pracowników. k) usunięcie i wywóz odpadów oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją oraz opłaty z tym związane ponosi Wykonawca, l) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, m) Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty tymczasowe m.in. polegające na zabezpieczeniu szafy serwerowej z wyposażeniem w niej umieszczonym; n) inne prace tymczasowe zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy oraz koszt z tym związany ponosi Wykonawca; 2. Roboty sanitarne: a) przebicia, zamurowania otworów; b) wykucie bruzd; c) zabezpieczenia p. poż. w przepustach instalacyjnych; d) dostawa i montaż przewodów instalacji wentylacji i klimatyzacji; e) dostawa i montaż klimatyzatora; f) dostawa i montaż wentylatorów; g) dostawa i montaż tłumików; h) dostawa i montaż kanalizacji skroplin; i) przedmuchanie azotem urządzeń i instalacji chłodniczych; j) próba szczelności urządzeń i instalacji obiegu; k) napełnienie i uruchomienie urządzeń i instalacji obiegu; l) wykonanie regulacji instalacji oraz pomiary sprawdzające hałas - koszty ponosi Wykonawca. Informacje dodatkowe: o Przebudowa instalacji wykonywana będzie w budynku czynnym 7 dni w tygodniu. W pomieszczeniu pracowni, mieszczącej się obok serwerowni będą odbywały się zajęcia ze studentami dlatego konieczne jest tak zorganizować prace, aby nie zakłócały one porządku oraz funkcjonowania obiektu. o Z uwagi na charakter obiektu, Wykonawca może wyłączyć pracownię użytkowaną przez studentów - jednak nie dłużej niż na 2 tygodnie. W tym czasie muszą zostać wykonane wszystkie prace rozbiórkowe oraz głośne wraz z wymianą drzwi do serwerowni. 2.2. Szczegółowy zakres prac, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do Zaproszenia : a) Projekt Budowlany wraz z pozwoleniem budowlanym i pozwoleniem konserwatorskim(Załącznik nr 4 do Zaproszenia.); b) Projekt Wykonawczy (Załącznik nr 5 do Zaproszenia); c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Zał. nr 6 do Zaproszenia); d) Przedmiary robót (Załącznik nr 7 do Zaproszenia).

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0

Dodatkowe kody CPV:

45331000-6,

45331220-4,

45331210-1,

45000000-7,

45421000-4,

45400000-1,

45442100-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W świetle przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający jest uprawniony do udzielenia zamówienia publicznego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy, jeżeli "w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione". Uniwersytet Wrocławski przeprowadził postępowanie o udzielenie ww. zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 Pzp, gdyż nie wpłynęły oferty. Postępowanie nr BZP.2412.38.2018.EH (nr ogłoszenia o zamówieniu 637445-N-2018 z dnia 17.10.2018r., data unieważnienia 08.11.2018r.) zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3" - nie złożono żadnej oferty. W obecnym postępowaniu pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione. Okoliczności te stanowią więc o tym, iż zachodzi przesłanka do udzielenia zamówienia z wolnej ręki, określona w art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych. Mając na uwadze powyższe wnioskuję o udzielenie zamówienia publicznego w wyżej wskazanym zamówieniu w trybie z wolnej ręki.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

"BGS SYSTEM" Jerzy Garbino, , ul. Kamienna 31/51, 53-307, Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.