Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00174031/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa kart typu Mifare Plus®/4kB/UID 4 bajt dla użytkowników programu Karta Mieszkańca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmiec
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Chełmiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Papieska 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-395
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 548 02 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-18d7a5b8-ae55-4dec-8f58-0be6d52e6fbb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa kart typu Mifare Plus®/4kB/UID 4 bajt dla użytkowników programu Karta Mieszkańca2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18d7a5b8-ae55-4dec-8f58-0be6d52e6fbb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042379/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wprowadzenie Karty Mieszkańca na terenie Gminy Chełmiec - zakup kart MIFARE dla użytkowników programu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174031
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 166140,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia było wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania i dostawy kart typu Mifare Plus®/4kB/UID 4 bajt dla użytkowników programu Karta Mieszkańca.
W ramach zamówienia należy wykonać i dostarczyć 20 000 (słownie: dwadzieścia tysięcy sztuk) plastikowych kart typu Mifare Plus X/Ekspert/4 kB/UID 4 bajt / Kart Mifare Plus EV1 4 kB UID 4 bajt z grawerowaniem laserowym dwóch numerów, UID decymalne i nr serii oraz nadruk kodu kreskowego EAN - 128 decimal (dotyczy numeru UID) wykonanego w technologii DOD lub termodruku lub metodą grawerowania laserowego. Metodę znakowania kart należy uzgodnić z Zamawiającym. Nadruk obustronny kolor 4 cmyk, wg szczegółowego opisu technicznego i wzoru graficznego. Wymagany rok produkcji kart nie wcześniej niż 2024 r. Zamawiający wymaga, aby do dostarczonych kart dołączyć ważny certyfikat MIFARE wystawiony przez ARSENAL TESTHOUSE GmbH lub inną uprawnioną do tego instytucję.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237131-6 - Karty elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30162000-2 - Karty inteligentne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNI+SKK Technology Spółka z Ograniczną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526621226
7.3.3) Ulica: Gromadzka 54A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-719
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie.
Nazwa podwykonawcy: AKD d.o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.