To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-21
Ogłoszenie nr 500278693-N-2018 z dnia 21-11-2018 r.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu: Zakup szkła laboratoryjnego, materiałów eksploatacyjnych i drobnego wyposażenia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631257-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500243789-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 16240600000,
ul. Czarna Rola
4,
61-625
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 827 05 10, e-mail
sekretariat@poznan.wios.gov.pl, faks
618 270 522.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.poznan.wios.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup szkła laboratoryjnego, materiałów eksploatacyjnych i drobnego wyposażenia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WAT.272.1.16.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup szkła laboratoryjnego, materiałów eksploatacyjnych i drobnego wyposażenia. Przedmiot zamówienia składa się z trzech pakietów (części). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki nr 2.1 do 2.3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsca realizacji dostawy dla wszystkich pakietów: 1. Pracownia LF; 61-625 Poznań, ul. Czarna Rola 4. 2. Pracownia LO; 62-510 Konin, ul. Wyszyńskiego 3a. 3. Pracownia LP; 64-920 Piła, ul. Motylewska 5a. 4. Pracownia LK; 62-800 Kalisz, ul. Piwonicka 19. 5. Pracownia LL; 64-100 Leszno, ul. 17 stycznia 4.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33790000-4
Dodatkowe kody CPV: 14820000-5, 38437000-7, 33790000-4, 38651000-3, 39561120-9, 34640000-5, 34326200-0, 31440000-2, 31430000-9, 31211300-1, 33141320-9, 30232110-8, 38552000-9, 38900000-4, 39300000-5, 38300000-8, 34522600-8, 42111100-1, 33790000-4, 38437000-7, 38300000-8, 38552000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: SZKŁO, MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE I DROBNE WYPOSAŻENIE |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 139 900,00 PLN. Cena oferty najkorzystniejszej: 146 342,43 PLN. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ŁÓDŹ |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8048.78
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alfachem Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9963.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE I DROBNE WYPOSAŻENIE W ROKU 2018 - WYPOSAŻENIE I MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO SPRZĘTU FIRMY HACH LANGE |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16260.16
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hach Lange Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18357.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Konserwacja instalacji elektrycznej w przejściu podziemnym Kaponiera oraz konserwacja instalacji elektrycznej i przepompowni na obiektach inżynierskich w Poznaniu
- "Modernizacja wraz z wyposażeniem Szkoły Podstawowej nr 6 w Poznaniu na rzecz poprawy dostępności placówki dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi"
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Koninko-Szczytniki w ciągu drogi powiatowej nr 2489P
- Sukcesywna dostawa osobistych pomp insulinowych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Zakup konsolety akustycznej (miksera cyfrowego) na wyposażenie Sceny im. Tadeusza Łomnickiego
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i zainstalowanie magazynu energii wraz z zestawem fotowoltaicznym przy budynku Starostwa Powiatowego w Miechowie".
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
- DOSTAWA SPRZĘTU NA POTRZEBY REALIZACJI ZADAŃ Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W POWIECIE KAMIENNOGÓRSKIM (ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA CZĘŚCI)
- Zakup sprzętu na obronę cywilną i ochronę ludności z pod na 3: 1. Dostawa agregatu prądotwórczego i generatora akumulatorowego 2. Dostawa agregatów prądotwórczych 3. Dostawa namiotu pneumatycznego
- Dostawa sprzętu IT dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
- Dostawa sprzętu komputerowego.
więcej: Szkło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





