eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna GóraDOSTAWA SPRZĘTU NA POTRZEBY REALIZACJI ZADAŃ Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W POWIECIE KAMIENNOGÓRSKIM (ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA CZĘŚCI)



Ogłoszenie z dnia 2025-11-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU NA POTRZEBY REALIZACJI ZADAŃ Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W POWIECIE KAMIENNOGÓRSKIM (ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA CZĘŚCI)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kamiennogórski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wł. Broniewskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@kamienna-gora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU NA POTRZEBY REALIZACJI ZADAŃ Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W POWIECIE KAMIENNOGÓRSKIM (ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA CZĘŚCI)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64df781b-0f94-4c9c-bfc0-1e3ed0197ad6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00520609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020416/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 DOSTAWA SPRZĘTU NA POTRZEBY REALIZACJI ZADAŃ Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W POWIECIE KAMIENNOGÓRSKIM (ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA CZĘŚCI)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przesyłać przez formularz „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” dostępny na Platformie. Za datę przekazania uznaje się moment ich wysłania i wyświetlenia komunikatu potwierdzającego.
2. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) Zamawiający określa minimalne wymagania techniczne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do Internetu (min. 512 kb/s),
2) Komputer PC/Mac z min. 2 GB RAM i procesorem min. Intel IV 2 GHz,
3) System operacyjny: Windows 7 lub nowszy, Mac OS X 10.4 lub nowszy, Linux,
4) Przeglądarka internetowa (z wyłączeniem Internet Explorera),
5) Obsługa JavaScript i program do odczytu plików .pdf (np. Adobe Acrobat Reader),,
6) szyfrowanie TLS 1.3.,
7) Czas odbioru danych – wg czasu serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar..
3. Wykonawca, przystępując do postępowania, akceptuje warunki korzystania z Platformy zawarte w Regulaminie oraz zobowiązuje się stosować do aktualnych Instrukcji (m.in. składania ofert, logowania, wysyłania wniosków oraz innych podejmowanych czynności) dostępnych pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe złożenie oferty, w szczególności przesłanie jej za pomocą niewłaściwej funkcji (np. przez „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”).Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy pzp.
5. Dodatkowe zalecenia:
1) Zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .docx, .xls, .jpg (.jpeg); preferowany format .pdf.
2) Kompresja danych: zalecane formaty: .zip, .7z.
3) Niedozwolone formaty, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 773) to: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages - dokumenty złożone w tych formatach będą uznane za złożone nieskutecznie.
4) Limity wielkości plików:
- podpis profilem zaufanym – max 10 MB,
- podpis osobisty (eDoApp) – mac 5 MB.
5) W przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowalnego podpisu elektronicznego:
a) ze względu na niskie ryzyko naruszenie integralności pliku oraz weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES;
b) inne formaty – zalecany podpis zewnętrzny XAdES (należy przesłać plik + podpis);
c) zalecane: podpis z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
6) Podpisy wielu osób: Zaleca się stosowanie tego samego rodzaju podpisu (np. tylko kwalifikowany).
7) Testowanie podpisu: Rekomenduje się wcześniejsze przetestowanie sposobu podpisywania plików.
8) Pliki spakowane: Przed kompresją (np. .zip) zaleca się podpisać każdy plik osobno..
9) Zmiany po podpisaniu: Wprowadzanie zmian w podpisanych plikach może skutkować ich odrzuceniem.
10) Algorytm podpisu: Zaleca się stosowanie SHA2 zamiast SHA1.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz w przepisach krajowych dotyczących ochrony danych osobowych. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO.

2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa sprzętu na potrzeby realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w powiecie kamiennogórskim (zamówienie podzielone na części)”.

3. Odbiorcami danych mogą być osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 8 i 96 ust. 3 ustawy Pzp oraz art. 6 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

4. Dane osobowe zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez 4 lata od dnia jego zakończenia, a jeśli czas trwania umowy przekracza ten okres – przez cały okres jej obowiązywania.

5. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1–2 RODO, stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

6. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych w innym celu niż wskazany w ust. 23.2. W przypadku zmiany celu przetwarzania, administrator poinformuje osobę, której dane dotyczą, o nowym celu i stosownych informacjach zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO.

7. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia obowiązków wynikających z RODO, w tym:

- obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO wobec osób, których dane pozyskał bezpośrednio i przekazał Zamawiającemu,

- obowiązku informacyjnego z art. 14 RODO wobec osób, których dane pozyskał pośrednio i przekazał Zamawiającemu.

8. W celu potwierdzenia wypełnienia powyższych obowiązków Wykonawca składa oświadczenie o realizacji obowiązków informacyjnych, zgodnie z art. 13 lub 14 RODO – treść oświadczenia zawarta jest w formularzu oferty.

9. Zamawiający informuje, że:

- może udostępniać dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych), wyłącznie w zakresie niezbędnym do korzystania ze środków ochrony prawnej określonych w ustawie Pzp;

- udostępnianie protokołu postępowania i jego załączników obejmuje wszystkie dane osobowe, z wyjątkiem danych szczególnych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO;

- w przypadku skorzystania przez osobę, której dane dotyczą, z prawa dostępu do danych (art. 15 RODO), Zamawiający może żądać doprecyzowania żądania w celu identyfikacji postępowania;

- prawo do sprostowania danych (art. 16 RODO) nie może naruszać integralności protokołu postępowania i jego załączników;

- żądanie ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 ust. 1 RODO) nie wpływa na możliwość ich przetwarzania do czasu zakończenia postępowania;

- po zakończeniu postępowania dane objęte ograniczeniem nie będą udostępniane, chyba że zachodzą przesłanki z art. 18 ust. 2 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ID.272.3.22.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa dwóch (2 szt.) fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych na przyczepie, gotowych do pracy, spełniających wymagania techniczne określone przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39300000-5 - Różny sprzęt

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

31120000-3 - Generatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa cysterny (1 szt.) na przyczepie przystosowanej do przewozu wody pitnej, wyposażonej w atest higieniczny oraz gotowej do użytkowania

4.2.6.) Główny kod CPV: 39300000-5 - Różny sprzęt

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34223340-1 - Cysterny naczepowe

34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa przyczepy specjalnej (1 szt.), wyposażonej w układ dozujący do materiałów sypkich i granulowanych, gotowej do bezpośredniego użytkowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42921320-7 - Maszyny do pakowania zbiorczego

34224000-3 - Części przyczep, naczep i innych pojazdów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa dwóch (2 szt.) pomp do wody zanieczyszczonej, fabrycznie nowych, kompletnych i gotowych do pracy, spełniających wymagania techniczne określone w dokumentacji przetargowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42122000-0 - Pompy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa jednego (1 szt.) fabrycznie nowego defibrylatora, kompletnego i gotowego do użytku, zgodnego z obowiązującymi normami medycznymi i wymogami Zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający na potwierdzenie, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami żąda, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył następujące przedmiotowe środki dowodowe tj.:
- karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego.
- dodatkowo w zakresie Części II – dostawa cysterny na przyczepie – atest higieniczny, wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny.

Uwaga! Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

- karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego.
- dodatkowo w zakresie Części II – dostawa cysterny na przyczepie – atest higieniczny, wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tzw. oferta wspólna, zgodnie z art. 58 ustawy Pzp), pod warunkiem spełnienia następujących wymagań:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
2) Korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem, którego dane kontaktowe należy wskazać
w Formularzu oferty,
3) pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo, należy złożyć razem z ofertą; pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
Uwaga: Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez ustanowionego pełnomocnika.
4) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika 2 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania,
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8 SWZ, przy czym:
1) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.5.1) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy przedstawiono w tomie II Specyfikacji Warunków Zamówienia - projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-14 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-14 09:35

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.