To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-29
Ogłoszenie nr 500260022-N-2018 z dnia 29-10-2018 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku: Zakup i dostawę mebli i wyposażenia do obiektu Komendy Powiatowej i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 9.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617808-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku, Krajowy numer identyfikacyjny 13038241700000,
ul. ul. Rutkowskiego
16,
09100
Płońsk, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
236 623 244, e-mail
plonsk@mazowsze.straz.pl, faks
236 622 716.
Adres strony internetowej (url): www.kppspplonsk.binp.info
Adres profilu nabywcy: www.kppspplonsk.binp.info
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawę mebli i wyposażenia do obiektu Komendy Powiatowej i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 9.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PT 2370.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia dla obiektu Komendy Powiatowej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Płońsku przy ul. Sienkiewicza, stanowiących część zadania pn. ,,Budowa Komendy Powiatowej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Płońsku przy ul. Sienkiewicza". Specyfikację ilościową i Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny stanowiący: Załącznik nr 1A i Załącznik nr 8A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla Części I zamówienia; Załącznik nr 1B i Załącznik nr 8B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla Części II zamówienia; Załącznik nr 1C i Załącznik nr 8C do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla Części III zamówienia; Załącznik nr 1D i Załącznik nr 8D do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla Części IV zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: dla Części I zamówienia: dostarczenie mebli i wyposażenia do obiektu Komendy Powiatowej PSP w Płońsku własnym transportem; rozładunek, wniesienie mebli i wyposażenia do wskazanych przez funkcjonariuszy Komendy Powiatowej PSP pomieszczeń; rozpakowanie, montaż mebli, ustawienie i wypoziomowanie mebli. Dla Części II zamówienia: dostarczenie rolet i wykładzin do obiektu Komendy Powiatowej PSP w Płońsku własnym transportem; rozładunek, wniesienie rolet i wyposażenia do wskazanych przez funkcjonariuszy Komendy Powiatowej PSP pomieszczeń; rozpakowanie, montaż rolet, położenie wykładzin. Dla Części III zamówienia: dostarczenie elementów składowych sauny do obiektu Komendy Powiatowej PSP w Płońsku własnym transportem; rozładunek, wniesienie elementów do wskazanego przez funkcjonariuszy Komendy Powiatowej PSP pomieszczenia; rozpakowanie, montaż sauny, podłączenie instalacji, próbne uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania, dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. Dla Części IV zamówienia: dostarczenie akcesoriów sportowych do obiektu Komendy Powiatowej PSP w Płońsku własnym transportem; rozładunek, wniesienie akcesoriów do wskazanych przez funkcjonariuszy Komendy Powiatowej PSP pomieszczeń; rozpakowanie, montaż akcesoriów sportowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39121100-7, 39141300-5, 39112000-0, 39143122-7, 39130000-2, 39131000-9, 39144000-3, 39121200-8, 39113100-8, 30197000-6, 39515400-9, 33150000-6, 37400000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa mebli, sprzętu agd i rtv do zabudowy, do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku wraz z ich montażem. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
230894.31
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIKOMAX Warszawa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
274287.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa rolet i wykładzin do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku wraz z ich montażem. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18699.19
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIKOMAX Warszawa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20098.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa kabiny sauny z wyposażeniem do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku wraz z jej montażem. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17073.17
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIKOMAX Warszawa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19680.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa artykułów sportowych do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku wraz z ich montażem. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16260.16
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIKOMAX Warszawa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14878.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Zakup samochodu osobowego "mikrobus" do przewozu osób niepełnosprawnych w powiecie płońskim, w celu wsparcia ich mobilności, wyposażonego w windę hydrauliczną.
- "Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu płońskiego w 2025 r."
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla drogi powiatowej nr 3074W ul. Grunwaldzka w Płońsku.
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych w 2025 r.
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania teleinformatycznego, DZP.261.19.2025
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie domu dziennego pobytu dla seniorów w Gminie Kluczbork
- Dostawa wyposażenia meblowego do jednostki ds. dostępności UMB z podziałem na 2 części
- Dostawa wyposażenia Centrum Symulacji medycznych obejmujący meble/meble medyczne, drobny sprzęt medyczny, sprzęt do pracowni fizjoterapii oraz fizykoterapii i rehabilitacji
- ,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu "Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027."
- "Dostawa wyposażenia w ramach projektu Termomodernizacja CKZiUWŁ w Piotrkowie Trybunalskim wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii i dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych"
- Dostawa mebli i krzeseł na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie oraz Delegatur
więcej: Drobny sprzęt biurowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.