Og³oszenie z dnia 2025-12-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00573819/01 - Modyfikacja z dnia 2025-12-03
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA MEBLI DO AWF WARSZAWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Pi³sudskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327830
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Marymoncka 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-968
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.stepniewska@awf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.awf.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MEBLI DO AWF WARSZAWA
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bd77e51f-f5b6-4756-a74a-ca61ea1e194c
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00573629
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00329322/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
2.2.4 Dostawa mebli
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://awf.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://awf.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8. Niezbêdne wymagania sprzêtowoaplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
8.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 50 Mb/s;
8.2. Komputer klasy PC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 4 GB Ram, procesor
Intel i3, system operacyjny - MS Windows 7/8/10;
8.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
8.4. W³±czona obs³uga JavaScript;
8.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
9. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 25 MB w formatach:
rtf, pdf , doc, xls, docx, xlsx, jpg, jpeg, tif, zip, 7z, XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC,
XMLenc.
10. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Instytutu Miar.
11. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:
11.1. W przypadku sk³adania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadaæ:
• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie;
• W³±czona w przegl±darce obs³uga JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host
• Pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawid³owo¶æ zainstalowania w/w komponentów mo¿na zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
11.2. W przypadku sk³adania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), wykonawca musi posiadaæ:
• E-dowód osobisty osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie;
• W³±czona w przegl±darce opcja obs³ugi JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
• Zainstalowane oprogramowanie do obs³ugi e-dowodu E-dowód menad¿er dostêpne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod;
• Pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód. Prawid³owo¶æ zainstalowania w/w komponentów mo¿na zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
11.3. W przypadku sk³adania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym), wykonawca musi posiadaæ:
• Profil zaufany osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie.
12. Pozosta³± korespondencjê (tj. o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyja¶nienia oraz informacje) zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y przekazywaæ drog± mailow± na adres anna.stepniewska@awf.edu.pl ze wskazaniem w tytule wiadomo¶ci numeru postêpowania, którego dotyczy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AWF Warszawa ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa nr tel. 22 834 04 31.
inspektorem ochrony danych osobowych w AWF Warszawa jest Pan Rafa³ Nalewajko, mail: iodo@awf.edu.pl, numer tel: 22 834 04 31 w. 429
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego zapytania ofertowego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy AWF Warszawa oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której AWF Warszawa prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://awf.ezamawiajacy.pl/
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZPZ.271.68.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli do AWF Warszawa
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: £¡CZNA LICZBA OTRZYMANYCH PUNKTÓW BÊDZIE SUM¡ PUNKTÓW UZYSKANYCH ZA POSZCZEGÓLNE KRYTERIA.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: wyd³u¿enie gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy potwierdz± zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±Zamawiaj±cy wymaga na potwierdzenie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej wykazania wykonanie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej:
Jednej dostawy mebli wraz z monta¿em do obiektów u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150.000,00 PLN brutto ka¿da (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
• Warunek zostanie spe³niony je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie potwierdzi, i¿ spe³nia ww. warunek albo wykonawcy ³±cznie wyka¿± spe³nianie warunku.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, którym
mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (wzór druku za³±cznik nr 5 do SWZ), w którym wska¿±, które us³ugi zostan± wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spe³nienia ww. warunku.
Udostêpnianie zasobów:
• Wykonawca/Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych, je¿eli podmioty te wykonaj± dostawy do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
• W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach innego podmiotu, podmiot
udostêpniaj±cy zasób zobowi±zany bêdzie zrealizowaæ dostawy, których wskazane zdolno¶ci dotycz± (podwykonawstwo).
• Uwaga: Wykonawca nie mo¿e po up³ywie terminu sk³adania ofert powo³ywaæ siê na zdolno¶ci podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
Zasady dotycz±ce podwykonawstwa
• Zamawiaj±cy dopuszcza udzia³ podwykonawców w wykonywaniu zamówienia,
• Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust 1 ustawy, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postepowaniu, Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê
w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza wykonawców z pañstw trzecich w udzia³u w postêpowaniu tj.:
1. O udzielenie zamówienia nie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy z pañstw trzecich niebêd±cych stronami umów miêdzynarodowych.
2. O udzielenie zamówienia nie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy wspólnie z Wykonawcami pochodz±cymi z pañstw trzecich niebêd±cych stronami umów miêdzynarodowych.
3. Wykonawcy nie mog± polegaæ na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o których mowa w art. 118 ust 1 ustawy PZP, pochodz±cych z pañstw trzecich niebêd±cych stronami umów miêdzynarodowych.
4. Wykonawcy nie mog± powierzyæ wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom pochodz±cym z pañstw trzecich nie niebêd±cych stronami umów miêdzynarodowych.
5. Podwykonawcy nie mog± powierzyæ wykonania czê¶ci zamówienia dalszym podwykonawcom pochodz±cym z pañstw trzecich niebêd±cych stronami umów miêdzynarodowych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Potwierdzenie aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa
w czê¶ci VIII pkt 1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego (wzór druku za³±cznik nr 8 do SWZ).
2. O¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce podstaw wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Ustawy (wzór druku za³±cznik nr 3 do SWZ)
3. O¶wiadczenie wykonawcy brak podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie
przes³anek okre¶lonych w art. 108 ust. 1, 109 ust 1 pkt 4, 7 Ustawy oraz na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z dn. 15 kwietnia 2022 poz. 835) (wzór druku za³±cznik nr 2 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. O¶wiadczenie wykonawcy potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postepowaniu, okre¶lone w pkt VII SWZ (wzór druku za³±cznik nr 4 do SWZ).
5. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (wzór druku za³±cznik nr 6 do SWZ).
2. Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywany w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich
3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu.
Wykaz musi zawieraæ:
Min jedn± dostawê mebli wraz z monta¿em do obiektów u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150.000,00 PLN brutto (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
Wzór wg za³. nr 9 do SWZ
3. Dowody okre¶laj±ce, czy wykazane us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
dla pozycji III za³. nr 1A:• Certyfikat systemu zarz±dzania jako¶ci±: ISO 9001:2015 oraz certyfikat systemu zarz±dzania ¶rodowiskiem zgodny z norm± ISO14001:2015 w zakresie produkcji oraz sprzeda¿y mebli biurowych oraz ISO 45001: 2018
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
dla pozycji III za³. nr 1A:• Certyfikat systemu zarz±dzania jako¶ci±: ISO 9001:2015 oraz certyfikat systemu zarz±dzania ¶rodowiskiem zgodny z norm± ISO14001:2015 w zakresie produkcji oraz sprzeda¿y mebli biurowych oraz ISO 45001: 2018
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z pó¼n. zm.) - (wzór druku za³±cznik nr 5 do SWZ)2. Pe³nomocnictwo (o ile dotyczy).
3. Wype³niony i podpisany formularz oferty stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.
4. Wype³niony i podpisany formularz warto¶ciowy (opis przedmiotu zamówienia) stanowi±cy za³±cznik nr 1A do SWZ.
5. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej – za³±cznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie nale¿ytego jej zabezpieczenia.W ka¿dym przypadku gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej w uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:Dopuszczalno¶æ zmiany umowy okre¶la art. 455 Ustawy PZP.
2. Ponadto zmianê dotycz±c± dostarczanych mebli sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia w sytuacji, gdy nast±pi wycofanie danego modelu (typu) mebla/sprzêtu wyposa¿enie z produkcji przez producenta, a dostêpny bêdzie mebel/ wyposa¿enie o parametrach nie gorszych ni¿ wynikaj±ce z umowy, pod warunkiem, ¿e nowa cena nie bêdzie wy¿sza ni¿ wskazana w ofercie; wycofanie modelu (typu) zestawu objêtego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentowaæ.
3. Zmianê terminu realizacji przedmiotu Umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci w
przypadku okoliczno¶ci wyst±pienia si³y wy¿szej lub z powodu dzia³ania osób trzecich, które to przyczyny ka¿da ze Stron musi udokumentowaæ.
Za si³ê wy¿sz±, warunkuj±c± zmianê Umowy, uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci:
powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu Umowy mo¿e zostaæ przesuniêty o czas trwania si³y wy¿szej oraz o czas trwania jej nastêpstw. W takim przypadku Strony mog± równie¿ okre¶liæ zmieniony sposób osi±gniêcia rezultatu bêd±cego przedmiotem danego ¶wiadczenia wchodz±cego w zakres przedmiotu Umowy, celem dostosowania go do skutków wyst±pienia si³y wy¿szej. W takim przypadku zmiany w Umowie zostan± ograniczone tylko do zmian koniecznych.
b) z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, nie jest mo¿liwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu Umowy. W takim przypadku termin realizacji przedmiotu Umowy mo¿e zostaæ przesuniêty o czas trwania przyczyn od Wykonawcy niezale¿nych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy oraz o czas trwania ich nastêpstw.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://awf.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-09
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w Dziale IX Ustawy.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej nr255 im. C.K.Norwida w Warszawie w 2026 r.
- OBS£UGA SERWISOWA (FSMA) URZ¡DZEÑ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAK£ADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z karty chemioterapii okre¶lonych w 3 pakietach.
- Dostarczanie obiadów do o¶rodków wsparcia. Czê¶æ 3.
- Dostawa termowagi sprzê¿onej ze spektrometrem masowym.
- Przygotowywanie i dowo¿enie gor±cych zestawów obiadowych uczestnikom O¶rodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepe³nosprawnych przy ul. Roz³ogi 10 w Warszawie
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dosprzêtowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstaj±cego POZ - Doposa¿enie przestrzeni pacjenta i lekarza POZ II.
- DOSTAWA MEBLI DO AWF WARSZAWA
- Dostawa i monta¿ pierwszych mebli do ¯³obka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwa³kach w ramach Programu Aktywny Maluch
- Wykonanie, dostawa i monta¿ wyposa¿enia meblowego (ruchomego) do pomieszczeñ Pracowni w ramach KPO.
- Dostawa mebli biurowych i szatniowych dla Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego im. A.¦wiêtochowskiego w Go³otczy¼nie
- Zakup doposa¿enia pracowni w ramach projektu "Specjali¶ci d¼wigni± transformacji" w Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim.
wiêcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





