To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-10
Ogłoszenie nr 500243858-N-2018 z dnia 10-10-2018 r.
Muzeum Narodowe w Gdańsku: Dostawa, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej zgodnie z zestawieniem zawartym w projekcie technicznym wg. rysunku A-12 o nazwie: zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przy ul.Jaracza 14 w Gdańsku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592401-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500182811-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Narodowe w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 27666000000,
ul. ul. Toruńska
1,
80822
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 301 70 61, e-mail
info@muzeum.narodowe.gda.pl, faks
(058) 301 11 25.
Adres strony internetowej (url): www.mng.gda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej zgodnie z zestawieniem zawartym w projekcie technicznym wg. rysunku A-12 o nazwie: zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przy ul.Jaracza 14 w Gdańsku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/DIM/Rb/9/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem Zamówienia jest dostawa, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. Realizacja przedmiotu Zamówienia będzie polegała w szczególności na wykonaniu: 1.1. robót rozbiórkowych - demontaż starej stolarki łącznie z parapetami oraz jej utylizacja, 1.2. dostawie 64 okien wraz z parapetami o łącznej powierzchni 363,058m2 1.3. montażu ww. okien łącznie z parapetami zgodnie z projektem technicznym i specyfikacją istotnych warunków wykonania i odbioru robót 1.4 dostawie 3 witryn wraz z drzwiami zewnętrznymi o parametrach podanych w projekcie technicznym o powierzchni 36,121m2 1.5 montażu ww. drzwi i witryn zgodnie z projektem technicznym i specyfikacją istotnych warunków wykonania i odbioru robót. 2.Wykonawca będzie wykonywał zamówienie na podstawie: 2.1. przedmiaru robót- załącznik nr 10 2.2. projektu budowlanego - załącznik nr 7 i 8, 2.3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót-STWiOR - - załącznik nr 6. wykonanych przez firmę 3JM Michała Bryłka, 82-500 Kwidzyn, ul.Dębowa 1/2 Zakres robót, którego wykonanie polegałoby na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917) określony jest w pozycjach 1-29 przedmiaru robót - załącznik 10 do SIWZ Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga: - aby, najpóźniej przed zawarciem umowy, Wykonawca przekazał Zamawiającemu: oświadczenie o spełnieniu wymogu, iż osoba/osoby wykonujące czynności wymienione w pozycjach 1-29 przedmiaru robót - załącznik 10 do SIWZ związane z przedmiotowym zamówieniem będą zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo do zweryfikowania oświadczenia Wykonawcy dotyczących formy zatrudnienia osób, w tym celu jest w szczególności uprawniony do zwrócenia się do właściwego inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. -zobowiązania podwykonawców lub dalszych podwykonawców do tego, aby czynności wymienione w pozycjach 1-29 przedmiaru robót - załącznik 10 do SIWZ, były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez nich na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45421000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
682247.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OKNA- KOŁODZIEJCZYK Janusz Kołodziejczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
997999.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa aparatu do badań wideo LTM EEG, monitora do nieinwazyjnego pomiaru rzutu serca
- "Aktywnie Społecznie bezpiecznie" oraz "Wybieram Zielone" w ramach Budżetu Obywatelskiego 2025 - realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na zadania
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E (GZ-50) do punktów poboru pozostających w użytkowaniu Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku
- Dostawa mebli wraz z montażem do poszczególnych komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja budynku gospodarczego na budynek inwentarsko - gospodarczy"
- Remont dróg gminnych związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na terenie Gminy Świlcza w 2025 r.
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Stare Bosewo i Budy Przetycz
- Prace modernizacyjne w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Północ
- Remont ogrodzenia przy Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu - Etap II budowa oświetlenia zewnętrznego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





