eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej zgodnie z zestawieniem zawartym w projekcie technicznym wg. rysunku A-12 o nazwiezestawienie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przy ul.Jaracza 14 w Gdańsku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-10

Ogłoszenie nr 500243858-N-2018 z dnia 10-10-2018 r.

Muzeum Narodowe w Gdańsku: Dostawa, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej zgodnie z zestawieniem zawartym w projekcie technicznym wg. rysunku A-12 o nazwie: zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przy ul.Jaracza 14 w Gdańsku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592401-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500182811-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Narodowe w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 27666000000, ul. ul. Toruńska 1, 80822 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 058 301 70 61, e-mail info@muzeum.narodowe.gda.pl, faks (058) 301 11 25.
Adres strony internetowej (url): www.mng.gda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej zgodnie z zestawieniem zawartym w projekcie technicznym wg. rysunku A-12 o nazwie: zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przy ul.Jaracza 14 w Gdańsku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/DIM/Rb/9/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem Zamówienia jest dostawa, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. Realizacja przedmiotu Zamówienia będzie polegała w szczególności na wykonaniu: 1.1. robót rozbiórkowych - demontaż starej stolarki łącznie z parapetami oraz jej utylizacja, 1.2. dostawie 64 okien wraz z parapetami o łącznej powierzchni 363,058m2 1.3. montażu ww. okien łącznie z parapetami zgodnie z projektem technicznym i specyfikacją istotnych warunków wykonania i odbioru robót 1.4 dostawie 3 witryn wraz z drzwiami zewnętrznymi o parametrach podanych w projekcie technicznym o powierzchni 36,121m2 1.5 montażu ww. drzwi i witryn zgodnie z projektem technicznym i specyfikacją istotnych warunków wykonania i odbioru robót. 2.Wykonawca będzie wykonywał zamówienie na podstawie: 2.1. przedmiaru robót- załącznik nr 10 2.2. projektu budowlanego - załącznik nr 7 i 8, 2.3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót-STWiOR - - załącznik nr 6. wykonanych przez firmę 3JM Michała Bryłka, 82-500 Kwidzyn, ul.Dębowa 1/2 Zakres robót, którego wykonanie polegałoby na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917) określony jest w pozycjach 1-29 przedmiaru robót - załącznik 10 do SIWZ Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga: - aby, najpóźniej przed zawarciem umowy, Wykonawca przekazał Zamawiającemu: oświadczenie o spełnieniu wymogu, iż osoba/osoby wykonujące czynności wymienione w pozycjach 1-29 przedmiaru robót - załącznik 10 do SIWZ związane z przedmiotowym zamówieniem będą zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo do zweryfikowania oświadczenia Wykonawcy dotyczących formy zatrudnienia osób, w tym celu jest w szczególności uprawniony do zwrócenia się do właściwego inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. -zobowiązania podwykonawców lub dalszych podwykonawców do tego, aby czynności wymienione w pozycjach 1-29 przedmiaru robót - załącznik 10 do SIWZ, były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez nich na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 682247.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OKNA- KOŁODZIEJCZYK Janusz Kołodziejczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. Mastalerze 33F
Kod pocztowy: 34-451
Miejscowość: Tylmanowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 997999.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 997999.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1229020.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.