eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilawaWykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej, zagospodarowania turystycznego, gospodarki łąkowo-rolnej i sprzątania śmieci na terenie Nadleśnictwa Chojnów w 2018 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-24

Ogłoszenie nr 500229269-N-2018 z dnia 24-09-2018 r.

Nadleśnictwo Chojnów: Wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej, zagospodarowania turystycznego, gospodarki łąkowo-rolnej i sprzątania śmieci na terenie Nadleśnictwa Chojnów w 2018 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 Działania rolno-środowiskowo-klimatyczne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630862-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500077332-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Chojnów, Krajowy numer identyfikacyjny 01256708000000, ul. Klonowa 13, 05-532 Pilawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 7567275, 7275752, e-mail zuzanna.tomczak@warszawa.lasy.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.chojnow/warszawa.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej, zagospodarowania turystycznego, gospodarki łąkowo-rolnej i sprzątania śmieci na terenie Nadleśnictwa Chojnów w 2018 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.9.2017.ZUL2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I-OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA I .1 Obsługa punktu alarmowo-dyspozycyjnego z przeciwpożarowym monitoringiem terenów leśnych.Zakres prac obejmuje: 1.Pełnienie dyżuru przeciwpożarowego w punkcie alarmowo-dyspozycyjnym w Nadleśnictwie Chojnów;2.Obsługę środków łączności bezprzewodowej i telefonicznej;3.Obserwację terenów leśnych za pomocą kamer telewizji przemysłowej.;4.Obsługę systemu automatycznego wykrywania dymu;5.Udział w akcjach gaśniczych Leśnego Pogotowia Przeciwpożarowego.I .2 Utrzymanie infrastruktury przeciwpożarowej i zabezpieczanie pożarzysk z wykorzystaniem ciągnika rolniczego i odpowiednich urządzeń, będących własnością Zamawiającego na podstawie protokołu przekazania sprzętu. Zakres prac obejmuje:1.Przewóz materiałów związanych z wykonaniem zlecenia; 2.Instalacja nowej oraz naprawa i konserwacja istniejącej infrastruktury informacyjnej dotyczącej ochrony przeciwpożarowej; 3.Mineralizacja pasów przeciwpożarowych jako operator sprzętu; 4.Konserwacja i utrzymanie w stanie przejezdności tj. koszenie poboczy i równanie nawierzchni drogi jako operator sprzętu oraz ręczne wycinanie drzew, krzewów i gałęzi ograniczających światło drogi;5.Wykaszanie roślinności przy zbiornikach przeciwpożarowych;6.Oborywanie pożarzysk;7.Inne wg potrzeb. II-GOSPODARKA ŁĄKOWO-ROLNA II .1 Koszenie łąk z wykorzystaniem ciągnika rolniczego, będącego własnością Zamawiającego na podstawie protokołu przekazania sprzętu.Zakres prac obejmuje:1.Koszenie trawy od środka łąki ku jej obrzeżom na wysokość 5-10 cm od powierzchni ziemi jako operator sprzętu (ciągnika i odpowiedniego urządzenia) Zamawiającego na powierzchniach bez konieczności uprzątania siana, 2.Koszenie trawy od środka łąki ku jej obrzeżom na wysokość 5-10 cm od powierzchni ziemi jako operator sprzętu (ciągnika) Zamawiającego z kosiarką rotacyjną będącą własnością Wykonawcy na powierzchniach przeznaczonych do uprzątnięcia siana; 3.Koszenie łąk kosą spalinową w miejscach niedostępnych dla ciągnika na wysokość 5-10 cm od powierzchni ziemi.4.Zgrabienie siana ręcznie lub jako operator sprzętu (ciągnika) Zamawiającego ze zgrabiarką będącą własnością Wykonawcy z wywozem biomasy w czasie maks. 14 dni od skoszenia.III-ZAGOSPODAROWANIE TURYSTYCZNE III .1 Utrzymanie szlaków i obiektów rekreacyjno-turystycznych, miejsc postoju pojazdów oraz parkingów leśnych.Zakres prac obejmuje w szczególności: 1)Dokonywanie konserwacji i bieżących napraw infrastruktury rekreacyjno-turystycznej (materiały zapewnia Zamawiający).2)Wykaszanie trawy i chwastów od kwietnia do października włącznie w miarę zgłaszania potrzeb przez leśniczego.3)Odśnieżanie powierzchni przeznaczonych do celów turystycznych (parkingi, drogi dojazdowe, szlaki turystyczne) z wykorzystaniem ciągnika rolniczego z odpowiednim urządzeniem będących własnością Zamawiającego na podstawie protokołu przekazania sprzętu. 4)Utrzymanie wyżej wymienionych miejsc w porządku i czystości, w tym usuwanie połamanych gałęzi i powalonych drzew oraz zbiórka śmieci - wykonywana raz w tygodniu (w ustalonym dniu) oraz na polecenie leśniczego w okresie całego roku. 5)Inne wg. potrzeb. IV-UTRZYMANIE PORZĄDKU W LASACH IV.1 Zbiórka i wywóz śmieci z terenów leśnych. Zakres prac obejmuje: 1)Lokalizowanie (odnajdywanie) nielegalnych wysypisk lub terenów zaśmieconych na terenie leśnictwa, również poza drogami leśnymi.2)Zbieranie śmieci do worków i ich załadunek na przyczepę, kontener lub samochód i wywóz.3)Odbieranie śmieci zebranych w worki z miejsc wskazanych przez leśniczego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77200000-2


Dodatkowe kody CPV: 77230000-1, 77231000-8, 77100000-1, 77110000-4, 75251120-7, 90500000-2, 90511000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Utrzymanie porządku w lesie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 196605.60
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GARDEN-PARKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Modzelewskiego 23/76,
Kod pocztowy: 02-679
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 171320.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 171320.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 171320.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Ochrona przeciwpożarowa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 4) - cena najkorzystniejszej oferty przekraczała wartość zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Gospodarka łąkowo-rolna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 4) - cena najkorzystniejszej oferty przekraczała wartość zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zagospodarowanie turystyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 4) - cena najkorzystniejszej oferty przekraczała wartość zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.