To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-11
Ogłoszenie nr 500217166-N-2018 z dnia 11-09-2018 r.
Wrocławski Zespół Żłobków: Dostawę sprzętu AGD urządzenia elektryczne dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
Znak postępowania: ZP- 28/WZŻ/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598129-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500193853-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 021545051,
ul. ul. Fabryczna
15,
53-609
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+4871 365 03 46, e-mail
przetargi@wzz.wroc.pl, faks
+4871 365 03 47.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.wzz.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę sprzętu AGD urządzenia elektryczne dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP- 28/WZŻ/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Znak postępowania: ZP- 28/WZŻ/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa AGD urządzenia elektryczne do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. 2.3.Dostawa odbywać się będzie do następujących obiektów Zamawiającego: 1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław; 2) Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław; 3) Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław; 4) Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław; 5) Żłobek nr 5- ul. Dokerska 5, Wrocław; 6) Żłobek nr 6 - ul. Krowia I, Wrocław; 7) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław; 8) Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław; 9) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław; 10) Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław; 11) Żłobek nr 11- ul. Hubska 39, Wrocław; 12) Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85 a, Wrocław; 13) Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław; 14) Żłobek nr 14- ul. Mulicka 4 c, Wrocław; 15) Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław. 16) Administracja-ul. Fabryczna 15 , Wrocław 2.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu asortymentowo-cenowym. 2.5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 6 do SIWZ - Projekcie umowy. 2.6.Dostawa musi być zrealizowana w godzinach 07:30-15:00 od poniedziałku do piątku, dopuszcza się dostawę w innym terminie po uzgodnieniu z kierownikiem danego obiektu lub osobą upoważnioną. Dane kontaktowe zawiera załącznik nr 3 do umowy. 2.7.Przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikat zgodności CE i być oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej . 2.8. Opakowania muszą posiadać etykietę oraz kartę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2.9.Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach dostarczonego asortymentu były oznakowania i opisy w języku polskim, w tym znaki świadczące o dopuszczeniu zaproponowanego sprzętu AGD mającego zastosowanie w kuchni do kontaktu z żywnością.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39713210-8
Dodatkowe kody CPV: 39711100-0, 38713510-1, 30237475-9, 39717000-1, 39713210-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59207.66
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Swisspol Ltd. Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
68613.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2026r
- Umowa ramowa na dostawę środków spożywczych i żywności
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby WTZ im. Jana Pawła II Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Henrykowie
- Świadczenie usług telefonii komórkowej, transmisji danych oraz dostawa sprzętu dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa suchej karmy bytowej dla kotów wolno żyjących
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Opieki św. Jadwigi Śląskiej Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Henrykowie".
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia kuchennego na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Zwiększenie efektywności energetycznej Przedszkola Nr 3 w Głubczycach
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Sprzedaż i dostawa artykułów AGD i RTV dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
- Wyk. okresowych przeglądów serwisowych, konserwacji oraz bieżących napraw c.w. oraz wyk. kontroli szczelności układów VRF i MVR oraz pomp ciepła wraz z wpisem do CRO do końca 2025 r.
- Dostawa pierwszego wyposażenia dla GOKiR w Gogołowej
więcej: Czujniki elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.