eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MszanaDostawa pierwszego wyposa¿enia dla GOKiR w Gogo³owej



Og³oszenie z dnia 2025-10-15

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pierwszego wyposa¿enia dla GOKiR w Gogo³owej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MSZANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258687

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 81

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mszana

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-325

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mszana.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mszana.ug.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pierwszego wyposa¿enia dla GOKiR w Gogo³owej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ef74123f-7097-4557-b582-cd84c8324fc2

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00476173

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00042185/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.7 Dostawa pierwszego wyposa¿enia dla GOKiR w Gogo³owej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gwmszana.e-zp.finn.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gwmszana.e-zp.finn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rozdzia³ VII SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://gwmszana.e-zp.finn.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zapozna³em siê z poni¿sz± informacj± o przetwarzaniu danych osobowych. Rozumiem, ¿e podanie przeze mnie danych osobowych w zdefiniowanych celach jest ¶ci¶le zwi±zane z regulaminem i jest niezbêdne dla ¶wiadczenia interesuj±cej mnie roboty budowlane.* W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pañstwa danych osobowych oraz o przys³uguj±cych prawach z tym zwi±zanych. 1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Mszana reprezentuj±cy Gmina Mszana z siedzib± w Mszanie 44-325 Mszana, 1 Maja 81, zwany dalej Zamawiaj±cym. 2. W przypadku pytañ dotycz±cych sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie dzia³ania FINN e-Zamówienia Publiczne Urzêdu Gminy Mszana, a tak¿e przys³uguj±cych praw, odpowiedzi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych w nastêpuj±cy sposób: 1) adres poczty elektronicznej: iod@mszana.ug.gov.pl 2) nr telefonu 32-4759758 3) pisemnie na adres siedziby Administratora 3. Administrator danych osobowych – Zamawiaj±cy - przetwarza dane osobowe na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz na podstawie udzielonych zgód. 4. Dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach: a. wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Zamawiaj±cym; b. realizacji umów zawartych z kontrahentami Zamawiaj±cego; c. dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, w tym wypadku podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora polegaj±cy na dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), d. wykonania ci±¿±cych na Administratorze obowi±zków prawnych takich m.in. jak udzielanie odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianej przepisami prawa, w tym wypadku podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest obowi±zek prawny ci±¿±cy na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), 5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocze¶nie niezbêdne do ¶wiadczenia us³ug zgodnie z Regulaminem. Konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci wspó³pracy z Administratorem. Jednak obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP. 6. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 4 odbiorcami danych osobowych mog± byæ: a. organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa; b. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiaj±cym przetwarzaj± dane osobowe dla których Administratorem jest Zamawiaj±cy. c. osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1320 ze zm.); 7. Dane osobowe bêd± przechowywane od momentu utworzenia konta u¿ytkownika zarejestrowanego (od momentu poprawnego zakoñczenia procesu rejestracji). Przechowywane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt 4, przy czym Zamawiaj±cy przechowuje protokó³ postêpowania o udzielenie zamówienia wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiaj±cy przechowuje umowê przez ca³y czas trwania umowy. 8. Dane osobowe mog± byæ przechowywane do momentu realizacji ¿±dania o zaprzestanie przetwarzania danych osobowych lub ich usuniêcia, o ile nie stoi to w sprzeczno¶ci do pkt 7.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych przys³uguj± Ci nastêpuj±ce uprawnienia: a. prawo dostêpu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych. W przypadku gdy wykonanie prawa dostêpu do informacji (art. 15 ust. 1- 3 RODO) wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia. b. prawo do ¿±dania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane s± nieprawid³owe lub niekompletne. c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 ust. 1 RODO), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani po jego zakoñczeniu. d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 10. W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych nie przys³uguje Ci: a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 11. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przys³uguje Ci prawo do cofniêcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofniêcie to nie ma wp³ywu na zgodno¶æ przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem, z obowi±zuj±cym prawem. 12. W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Zamawiaj±cego Twoich danych osobowych, przys³uguje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. 13. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie zgody osoby, której dane dotycz±, podanie danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. 14. Podanie danych osobowych jest obowi±zkowe, w sytuacji gdy przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta miêdzy stronami umowa. 15. Dane osobowe nie s± przekazywane do pañstw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz do organizacji miêdzynarodowych. 16. Twoje dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Jednocze¶nie nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PI.271.16.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposa¿enia dla pomieszczeñ sanitarnych i technicznych” do budynku Gminnego O¶rodka Kultury i Rekreacji w Gogo³owej (adres: 44-323 Gogo³owa, ul. Wiejska 28). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jako¶ciowe dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶laj± - za³±czniki nr 7 do SWZ, dla ka¿dej z czê¶ci osobno.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39312000-2 - Urz±dzenia do przygotowania ¿ywno¶ci

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39314000-6 - Przemys³owy sprzêt kuchenny

39315000-3 - Urz±dzenia restauracyjne

39151200-7 - Sto³y robocze

39221000-7 - Sprzêt kuchenny

39711100-0 - Ch³odziarki i zamra¿arki

39711300-2 - Urz±dzenia elektrotermiczne

39711400-3 - Ruszty, p³yty grzewcze (AGD), p³ytki do podgrzewania potraw i pier¶cienie do gotowania

39713100-4 - Zmywarki do naczyñ

31710000-6 - Sprzêt elektroniczny

32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki

32343000-9 - Wzmacniacze

32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIA£ XI SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa nag³o¶nienia” do budynku Gminnego O¶rodka Kultury i Rekreacji w Gogo³owej (adres: 44-323 Gogo³owa, ul. Wiejska 28). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jako¶ciowe dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶laj± - za³±czniki nr 7 do SWZ, dla ka¿dej z czê¶ci osobno.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39312000-2 - Urz±dzenia do przygotowania ¿ywno¶ci

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39314000-6 - Przemys³owy sprzêt kuchenny

39315000-3 - Urz±dzenia restauracyjne

39151200-7 - Sto³y robocze

39221000-7 - Sprzêt kuchenny

39711100-0 - Ch³odziarki i zamra¿arki

39711300-2 - Urz±dzenia elektrotermiczne

39711400-3 - Ruszty, p³yty grzewcze (AGD), p³ytki do podgrzewania potraw i pier¶cienie do gotowania

39713100-4 - Zmywarki do naczyñ

31710000-6 - Sprzêt elektroniczny

32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki

32343000-9 - Wzmacniacze

32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIA£ XI SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposa¿enia meblowego” do budynku Gminnego O¶rodka Kultury i Rekreacji w Gogo³owej (adres: 44-323 Gogo³owa, ul. Wiejska 28). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jako¶ciowe dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶laj± - za³±czniki nr 7 do SWZ, dla ka¿dej z czê¶ci osobno.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39312000-2 - Urz±dzenia do przygotowania ¿ywno¶ci

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39314000-6 - Przemys³owy sprzêt kuchenny

39315000-3 - Urz±dzenia restauracyjne

39151200-7 - Sto³y robocze

39221000-7 - Sprzêt kuchenny

39711100-0 - Ch³odziarki i zamra¿arki

39711300-2 - Urz±dzenia elektrotermiczne

39711400-3 - Ruszty, p³yty grzewcze (AGD), p³ytki do podgrzewania potraw i pier¶cienie do gotowania

39713100-4 - Zmywarki do naczyñ

31710000-6 - Sprzêt elektroniczny

32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki

32343000-9 - Wzmacniacze

32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIA£ XI SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposa¿enia gastronomicznego” do budynku Gminnego O¶rodka Kultury i Rekreacji w Gogo³owej (adres: 44-323 Gogo³owa, ul. Wiejska 28). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jako¶ciowe dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶laj± - za³±czniki nr 7 do SWZ, dla ka¿dej z czê¶ci osobno.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39312000-2 - Urz±dzenia do przygotowania ¿ywno¶ci

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39314000-6 - Przemys³owy sprzêt kuchenny

39315000-3 - Urz±dzenia restauracyjne

39151200-7 - Sto³y robocze

39221000-7 - Sprzêt kuchenny

39711100-0 - Ch³odziarki i zamra¿arki

39711300-2 - Urz±dzenia elektrotermiczne

39711400-3 - Ruszty, p³yty grzewcze (AGD), p³ytki do podgrzewania potraw i pier¶cienie do gotowania

39713100-4 - Zmywarki do naczyñ

31710000-6 - Sprzêt elektroniczny

32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki

32343000-9 - Wzmacniacze

32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIA£ XI SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa urz±dzeñ i sprzêtu wewnêtrznego” do budynku Gminnego O¶rodka Kultury i Rekreacji w Gogo³owej (adres: 44-323 Gogo³owa, ul. Wiejska 28). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jako¶ciowe dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶laj± - za³±czniki nr 7 do SWZ, dla ka¿dej z czê¶ci osobno.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39312000-2 - Urz±dzenia do przygotowania ¿ywno¶ci

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39314000-6 - Przemys³owy sprzêt kuchenny

39315000-3 - Urz±dzenia restauracyjne

39151200-7 - Sto³y robocze

39221000-7 - Sprzêt kuchenny

39711100-0 - Ch³odziarki i zamra¿arki

39711300-2 - Urz±dzenia elektrotermiczne

39711400-3 - Ruszty, p³yty grzewcze (AGD), p³ytki do podgrzewania potraw i pier¶cienie do gotowania

39713100-4 - Zmywarki do naczyñ

31710000-6 - Sprzêt elektroniczny

32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki

32343000-9 - Wzmacniacze

32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIA£ XI SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Rozdzia³ III SWZ „WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA”
1. O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOG¡ UBIEGAÆ SIÊ WYKONAWCY, KTÓRZY:
1.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegaj± wykluczeniu,
b) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone.

1.2 Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunki udzia³u w postepowaniu w tym zakresie;
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
• dla ka¿dej z czê¶ci:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej: jedn± dostawê sprzêtu o warto¶ci min. 25 000 z³ brutto.
Przez zamówienia wykonane nale¿y rozumieæ:
1) zamówienia rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie;
2) zamówienia zakoñczone w w/w okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w w/w okresie.
Przez zamówienia wykonywane nale¿y rozumieæ zamówienia które trwaj± nadal (niezakoñczone) i w ramach których wykonawca do terminu sk³adania ofert wykona³ dostawê w wymaganej w ww. warunkach ilo¶ci.
Ka¿dy z warunków ma byæ spe³niony:
- samodzielnie przez wykonawcê, lub
- przez minimum jeden inny podmiot udostêpniaj±cy wykonawcy swoj± wiedzê i do¶wiadczenie i który zrealizuje te roboty/us³ugi, lub
- w przypadku wykonawców wspólnych - samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Rozdzia³ IV SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Rozdzia³ IV SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Rozdzia³ IV SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Rozdzia³ IV SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Rozdzia³ VI SWZ

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
4.2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawê/prace do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4.4. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 i 4.3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, któr± us³ugê wykonaj± poszczególni wykonawcy. (art. 117 ust 4 ustawy – za³. nr 4 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Za³. nr 01 Projektowe postanowienia umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-23 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gwmszana.e-zp.finn.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-23 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.