eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorzany › Świadczenie usług na zakup biletów miesięcznych na dojeżdżanie uczniów środkami komunikacji publicznej do Zespołu Szkół i z Zespołu Szkół w Przytocznie prowadzonych przez Gminę Jeziorzany w roku szkolnym 2018/2019.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-27

Ogłoszenie nr 500203999-N-2018 z dnia 27-08-2018 r.

Gmina Jeziorzany: Świadczenie usług na zakup biletów miesięcznych na dojeżdżanie uczniów środkami komunikacji publicznej do Zespołu Szkół i z Zespołu Szkół w Przytocznie prowadzonych przez Gminę Jeziorzany w roku szkolnym 2018/2019.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598827-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500185532-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jeziorzany, Krajowy numer identyfikacyjny 431019709, ul. ul. Rynek 22, 21-146 Jeziorzany, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 85 78 001, e-mail przetargi.jeziorzany@jeziorzany.eu, faks 81 85 78 002.
Adres strony internetowej (url): www.jeziorzany.eu; https://ugjeziorzany.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług na zakup biletów miesięcznych na dojeżdżanie uczniów środkami komunikacji publicznej do Zespołu Szkół i z Zespołu Szkół w Przytocznie prowadzonych przez Gminę Jeziorzany w roku szkolnym 2018/2019.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

U.271.02.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług będących przedmiotem postępowania odbywać się będzie dla uczniów uczęszczających do szkół: 1) Zespół Szkół w Przytocznie - Szkoła Podstawowa w Przytocznie - Gimnazjum Publiczne w Przytocznie wg następującego wykazu: Zespół Szkół w Przytocznie Ilość kilometrów Miejscowość Ilość uczniów Poniżej 5 km Jeziorzany, Drewnik Wola Blizocka 75 w tym w wieku przedszkolnym 13 dzieci. Pomiędzy 5 a 10 km Blizocin, Krępa, Stoczek Kocki , Anielówka, Węgielce 31 , w tym wieku przedszkolnym 7 dzieci, Pomiędzy 10 - 15 km Walentynów, Sad 31w tym wieku przedszkolnym 8 dzieci. Łączna liczba przewożonych dzieci do Zespołu Szkól w Przytocznie i z powrotem wynosi 137 uczniów (w tym 28 w wieku przedszkolnym ) dziennie, jest aktualna na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. Przewidywana liczba dni nauki szkolnej - 183 dni. 1) Trasy przewozu: a) Anielówka - Węgielce- Drewnik -Blizocin - Zespół Szkół w Przytocznie b) Jeziorzany - Zespół Szkół w Przytocznie c) Krępa- Wola Blizocka -Zespół Szkół w Przytocznie d) Walentynów- Sad -Zespół Szkół w Przytocznie W ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do wykonania ok. 8 kursów : 4 kursy poranne - dowóz oraz 4 kursy popołudniowe - odwóz. Liczba kursów może ulec zmianie. 2) Dowóz i odwóz odbywać się będzie w dniach nauczania. 3) Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Przytocznie ma odbyć się w godzinach 8-8.05. 4) W trakcie roku szkolnego Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu ze szkół dostosowując godziny do organizacji pracy szkoły. 5) W trakcie roku szkolnego Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany trasy dostosowując trasy do organizacji pracy szkoły oraz liczby dzieci. 6) Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od dnia 03.09.2018r. do dnia 21.06.2019., z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2018/2019 W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, dowóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze zgłoszenie Dyrektora szkoły. 7) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkodę materialną, spowodowaną działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania kierowcy i opiekuna w czasie przewozu uczniów. 8) Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć : brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodnie z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu. . 9) Stan techniczny pojazdów Wykonawcy powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym, posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. 10) W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. 11) Dzieci i młodzież powinna być dowieziona do szkoły, w takim czasie aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć jednak nie później niż przed zamknięciem świetlicy 12) Wykonawca zamówienia musi realizować przewóz uczniów zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1414 ze zm.) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz.1137 ze zm.). 13) Wykonawca musi posiadać przy podpisywaniu umowy z Zamawiającym koncesję, licencję lub zezwolenie na wykonywanie przewozów osób w krajowym transporcie drogowym (jeżeli przepisy prawa tego wymagają). 14) Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę kierowców i opiekunów zamówienia. 15) Wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę określają w szczególności: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób , o których mowa w art.29 ust. Ustawy PZP, b) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art.29 ust.3 ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań, c) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawców osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 88669.44
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAR-POL PRZEMYSŁAW ŁUKASIEWICZ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. 600-LECIA 15
Kod pocztowy: 21-132
Miejscowość: KAMIONKA
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95763.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95763.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95850.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.