To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-21
Ogłoszenie nr 500198835-N-2018 z dnia 21-08-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania: Roboty budowlane wraz z dostawą i montażem medycznych modułów zasilających w ramach realizacji zadania pod nazwą Dostosowanie bloku operacyjnego w Szpitalu Stalowej Woli jako element polepszenia świadczonych usług.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Dostosowanie bloku operacyjnego w Szpitalu w Stalowej Woli do obowiązujących przepisów jako element polepszenia jakości świadczonych usług nr RPPK.06.02.01-18-0009/17-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr VI " Spójność przestrzenna i społeczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585321-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500163332-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 000312567,
ul. ul. Staszica
4,
37450
Stalowa Wola, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
15 8433201,, e-mail
zam-publ@szpital-stw.com, faks
15 8433397.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-stw.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania: Roboty budowlane wraz z dostawą i montażem medycznych modułów zasilających w ramach realizacji zadania pod nazwą Dostosowanie bloku operacyjnego w Szpitalu Stalowej Woli jako element polepszenia świadczonych usług.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Spr. 842 ZP/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kod CPV Podstawowy kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Usługi nadzoru budowlanego 2. Cel zamówienia: Celem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Roboty budowlane wraz z dostawą i montażem medycznych modułów zasilających w ramach realizacji zadania pod nazwą Dostosowanie bloku operacyjnego w Szpitalu w Stalowej Woli jako element polepszenia świadczonych usług". Przedsięwzięcie to jest realizowane w oparciu o umowę o dofinansowanie, projektu pn.: Zamówienie prowadzone w związku z realizacją umowy o dofinansowanie: "Dostosowanie bloku operacyjnego w Szpitalu w Stalowej Woli do obowiązujących przepisów jako element polepszenia jakości świadczonych usług nr RPPK.06.02.01-18-0009/17-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr VI " Spójność przestrzenna i społeczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 zawartą dnia 24.10.2017r., pomiędzy Marszałkiem Województwa Podkarpackiego a SPZZOZ Powiatowym Szpitalem Specjalistycznym w Stalowej Woli. 3. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie przetargu nieograniczonego spr. 440 ZP/2018 oraz zawartej w jego następstwie umowy z dnia 26 czerwca 2018 r. o zamówienie publiczne 440 ZP/2018 i polega na wykonaniu robót budowlanych we wszystkich branżach na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego i projektu wykonawczego: budowy Bloku Operacyjnego i Pracowni endoskopowej wraz z łącznikiem pomiędzy Pawilonem Diagnostyczno - Zabiegowym a Pierwszym Pawilonem na poziomie II piętra, budowie Centralnej sterylizatorni na poziomie parteru PDZ, wykonaniu robót wykończeniowych w maszynowni wentylacyjnej PDZ w piwnicy budynku, budowie pomieszczenia na zwłoki jako rozbudowa łącznika szpitalnego, wykonaniu robót budowlanych Magazynu odpadów medycznych i Centrali gazów medycznych w istniejącej przewiązce, dostosowaniu klatek schodowych PDZ do przepisów w zakresie SAP. 4. Szczegółowy opis robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego pod linkiem : http://przetargi.szpital-stw.com/index.php?edit=t&id-dok=1001&przetarg_id=383 odnoszącym się do postępowania przetargowego 440 ZP/2018, gdzie znajduję się dokumentacja przetargowa na wykonanie robót budowlanych oraz dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 5. Planowany termin realizacji Zadania przez wykonawcę robót budowlanych : sierpień 2018 - marzec 2019 r. 6. Wartości robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim wg umowy z wykonawcą robót budowlanych są następujące: Kwota netto - 12 161 567,41zł, Kwota brutto - 14 815 017,09 zł 7. Podstawowe wymagania formalne stawiane inspektorowi nadzoru inwestorskiego: Inspektor nadzoru inwestorskiego musi: posiadać uprawnienia wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie dla jakiego składa ofertę, posiadać wiedzę z zakresu polskiego prawa budowlanego, znać i mieć dostęp do odpowiednich norm i przepisów, posiadać praktykę zawodową dostosowaną do rodzaju i stopnia skomplikowania robót, być członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego, Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa posiadać ważne ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej 8. Podstawowe obowiązki wymagane od inspektora nadzoru inwestorskiego: Obowiązki podmiotu pełniącego nadzór inwestorski: pełnienie nadzoru inwestorskiego realizowane jest w imieniu i na rzecz zamawiającego i obejmuje obowiązki związane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą zadania inwestycyjnego, a w szczególności: 8.1. W zakresie dokumentacji projektowej: przyjęcie od Zamawiającego dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja zostanie przekazana w jednym egzemplarzu oraz w formie elektronicznej w dniu podpisania umowy. 8.2. W zakresie realizacji projektu: zarządzania, nadzoru, kontroli i rozliczenia zadania inwestycyjnego: 1) przejęcie od zamawiającego obowiązków nadzoru nad budową niezwłocznie po podpisaniu umowy i sprawdzeniu /ew. korekta/ prawidłowości dotychczasowych działań w zakresie nadzoru; 2)kontrola procesu budowy oraz zapisów w dzienniku budowy oraz oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne; 3) pełna koordynacja działań w zakresie współpracy z projektantami oraz rozwiązywanie problemów w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót wg dokumentacji technicznej i konieczności zatwierdzenia rozwiązań dodatkowych lub zamiennych; 4) pobyt na budowie min 2 razy w tygodniu każdorazowo potwierdzony podpisem w księdze obecności, która znajdować się będzie na terenie szpitala (Sekretariat Szpitala lub gabinet Zastępcy Dyrektora ds. Administracyjno-Eksploatacyjnych pok. Nr 7) oraz stosowania na placu budowy odblaskowej kamizelki ochronnej z napisem "Inspektor Nadzoru Inwestorskiego"; 5) wnoszenie uwag do realizacji harmonogramu robót przedstawionego przez Wykonawcę Robót; 6) kontrola zgodności realizacji z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym i innymi przepisami w tym zakresie; 7) kontrolowanie zgodności realizacji z zapisami umowy; 8) kontrola jakości i ilości wykonanych robót i częściowe ich odbiory oraz kontrola jakości zastosowanych materiałów i ich zgodności z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu do obrotu; 9) nadzorowanie i egzekwowanie wykonywania robót przez wykonawcę zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapisami umowy o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, ustawą Prawo Budowlane i przepisami z nim związanymi, Ustawą o finansach publicznych, Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, ustalonymi terminami realizacji, obowiązującymi normami, zasadami oraz przepisami prawa polskiego, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji; 10) ocena materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę Robót, ocena dostarczonych dokumentów odnośnie przydatności ww. materiałów w realizacji przedmiotowej inwestycji i pisemna akceptacja do realizacji przedstawionego materiału, 11) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów; 12) kontrola, czy stosowane przez wykonawców wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym oraz archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie; 13) sprawdzanie i terminowe dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu; 14) stałe /co najmniej co tygodniowe/, w zakresie uzgodnionym z zamawiającym, prowadzenie cyfrowej dokumentacji fotograficznej wykonanych robót, w szczególności zanikających oraz w przypadkach wystąpienia ewentualnych usterek. Kopia dokumentacji powinna być przekazywana sukcesywnie Zamawiającemu w formie elektronicznej; 15) sprawdzanie prawidłowości protokołu odbioru robót oraz faktur częściowych i końcowej pod względem merytorycznym, formalno-rachunkowym oraz zgodności z zawartą umową z Wykonawcą Robót, co zostanie potwierdzone podpisem na stosownym dokumencie; 16) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji zgłoszonych przez wykonawcę robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, uszczegółowień, rozwiązań projektowych i innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, oraz przebiegu procesu inwestycyjnego; 17) kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz sprawdzenie wycen dokonywanych przez wykonawcę; 18) kierowanie do projektanta zastrzeżeń do projektu zgłoszonych przez Wykonawcę Robót i dokonanie z nim stosownych uzgodnień i wyjaśnień; 19) w przypadku robót, które nie są objęte dokumentacją projektową lub zmian sugerowanych przez Wykonawcę Robót, uzgodnienie z Zamawiającym procedury postępowania lub informowania o odrzuceniu sugerowanych zmian, przy czym podmiot pełniący nadzór inwestorski nie jest władny, bez uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, odrzucać, zatwierdzać dodatkowe roboty lub zmiany, które pociągną za sobą zmiany finansowe zadania oraz zmiany w przedmiocie kontraktu budowlanego; 20) ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych zgłaszanych przez Wykonawcę Robót, 21) opracowanie protokołów konieczności, oraz opinii i uzasadnień na roboty nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej warunkujące wykonanie robót objętych umową podstawową oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 22) informowanie Zamawiającego o problemach, jakie wystąpiły, jak również o problemach przewidywanych, sposobach ich uniknięcia lub niezbędnych działaniach korygujących; 23) wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową; 24) ułatwienie polubownego rozstrzygania sporów; 25) organizowanie i prowadzenie okresowych narad koordynacyjnych na budowie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą Robót, nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu (włącznie z przygotowaniem i archiwizacją protokołów ze wszystkich formalnych narad) dotyczących bieżących i przyszłych robót (w razie konieczności), w których udział brać będą Wykonawca Robót oraz Zamawiający, jak również zapewnienie wdrażania podjętych decyzji wpływających na postęp i terminowość wykonywanych robót. W przypadkach koniecznych zamawiający ma prawo żądać zwołania narady w określonym przez siebie terminie; 26) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów; 27) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; 28) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy; 29) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz weryfikacja przygotowanych przez Wykonawcę Robót dokumentów do odbioru końcowego; 30) skompletowanie dokumentów wymaganych do złożenia do PINB w Stalowej Woli w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie inwestycji; 31) przyjęcie od Wykonawcy Robót inwentaryzacji powykonawczej oraz skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej i sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji; 32) przygotowanie i uczestniczenie w odbiorze końcowym, włącznie z przekazaniem zakończonego zadania Zamawiającemu i jego ostatecznym rozliczeniem; 33) wyegzekwowanie usunięcia przez projektanta i Wykonawcę Robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbioru końcowego; 34) wnioskowanie o dochodzenie należnych kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych Wykonawcy Robót; 35) przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań uzupełniających Wykonawcy Robót za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez nich zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty musi być zastrzeżony w zawartej z wykonawcą umowie; 36) kontrola umów i rozliczeń Wykonawcy Robót z jego Podwykonawcami 37) Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach i ich skutkach. 8.3. W zakresie wykonywania czynności w okresie gwarancji i rękojmi: Udział w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę inwestycji, egzekwowanie ich usunięcia i sporządzanie stosownych protokołów. 8.4. W zakresie obsługi informacyjnej: Bieżąca obsługa informacyjna o przebiegu realizacji zadania. 8.5. Zakres usług pełnionych przez inspektora nadzoru powinien być realizowany wg wytycznych zawartych w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 1332 z póżn. zm.) oraz wszystkimi przepisami w tym zakresie. 8.6. Inspektor nadzoru inwestorskiego sprawować będzie nadzór budowy w wymiarze czasu zapewniającym pełną skuteczność pełnionego nadzoru inwestorskiego we wszystkich koniecznych branżach i zgodnie z zakresem robót jakie będą wykonywane w ramach inwestycji, zgodnie z treścią przedstawionej oferty. 8.7. Zamawiający informuje, że instalacje elektryczne w zadaniu obejmują zarówno instalacje prądowe (WLZ, rozdzielnie, tablice itp.) jak i niskoprądowe (strukturalne, pożarowe, CCTV, itp.) wymagające specjalistycznej wiedzy inspektora nadzoru inwestorskiego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
121616.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH "KONZBUD" inż. Zbigniew Konopka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88191.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup wózka widłowego, pakowarki do worków oraz zestawu łączności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszelkimi uzgodnieniami dla budynku SOWIK w Stalowej Woli.
- Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Stalowej Woli
- Zakwaterowanie i wyżywienie uczniów klas sportowych (64 uczestników) PSP 12 podczas obozu sportowego w 2025 r.
- "Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliwa w systemie kart elektronicznych w roku 2026 i 2027"
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego dla jednostek Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





