To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-17
Ogłoszenie nr 500196901-N-2018 z dnia 17-08-2018 r.
Gmina i Miasto Odolanów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej w ramach realizacji zadania pn. "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Odolanów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583844-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina i Miasto Odolanów, Krajowy numer identyfikacyjny 25085512700000,
ul. Rynek
11,
63430
Odolanów, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
62 733 15 81, e-mail
zp@odolanow.pl, faks
62 733 38 92.
Adres strony internetowej (url): www.odolanow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.odolanow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej w ramach realizacji zadania pn. "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Odolanów"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.25.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora branży elektrycznej zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ w ramach realizacji zadania pn.: "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Odolanów". 2. W ramach w/w zadania nadzór będzie sprawowany nad: 1) Budową oświetlenia ulicznego ul. Nowej w Raczycach (jako I etap zadania inwestycyjnego pn. Budowa oświetlenia ulicznego ul. Nowa, Spacerowa i Borowikowa w Raczycach); 2) Budową oświetlenia ulicznego w Kaczorach, gm. Odolanów (ul. Milenijna oraz ul. Rzemieślnicza); 3) Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Brzozowej w Gliśnicy; 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru inwestorskiego przewidziany jest ustawą z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, 2) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową o roboty budowlane, nie rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu oraz maksymalnie dodatkowo w ilości 8 wizyt na placu budowy w okresie realizacji prac budowlanych, 3) kontrola prawidłowości prowadzenia przez wykonawców procesu budowlanego oraz wyceny robót, 4) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy ponoszonych przez Zamawiającego, 5) kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, 6) składanie raportów Zamawiającemu o występujących ewentualnych trudnościach w realizacji budowy lub odstępstwach od umów o roboty budowlane, w terminie 2 dni od wystąpienia ww. trudności lub odstępstw, 7) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, 8) egzekwowanie od wykonawcy wszelkich prób i badań opisanych w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót, 9) zatwierdzanie materiałów do wbudowania oraz zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 10) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach realizacji umowy o roboty budowlane, 11) potwierdzanie usunięcia wad wykonanych robót budowlanych, 12) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, 13) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności 14) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP, 15) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 16) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 17) nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dziennika budowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej w ramach realizacji zadania pn. "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Odolanów" |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe ELKA Adam Kurzawski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9840.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





