eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzetarg nieograniczony na usługę opieki serwisowej nad oprogramowaniem komputerowym InfoMedica/AMMS



Ogłoszenie z dnia 2018-08-01

Ogłoszenie nr 500181376-N-2018 z dnia 01-08-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie: Przetarg nieograniczony na usługę opieki serwisowej nad oprogramowaniem komputerowym InfoMedica/AMMS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567120-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 510022366, ul. Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48 (89) 5398240, e-mail przetargi@poliklinika.net, faks +48 (89)5269156.
Adres strony internetowej (url): www.poliklinika.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na usługę opieki serwisowej nad oprogramowaniem komputerowym InfoMedica/AMMS

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPZ-20/04/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opieka serwisowa nad oprogramowaniem informatycznym Infomedica/AMMS objętym nadzorem autorskim producenta, a zainstalowanym w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko- Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie. 2. Serwis oprogramowania komputerowego InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A. obejmuje następujące moduły: 1) Apteczka Oddziałowa; 2) Apteka; 3) Blok Operacyjny; 4) Finansowo-Księgowy; 5) Obsługa kasy gotówkowej; 6) Koszty; 7) Rejestr Sprzedaży; 8) Wycena Kosztów Normatywnych; 9) Gospodarka Materiałowa; 10) Symulator JGP; 11) Grafik; 12) Kadry; 13) Płace; 14) Laboratorium; 15) Punkt Pobrań; 16) Ruch Chorych; 17) Środki Trwałe; 18) Wyposażenie; 19) Zlecenia; 20) Przychodnia AMMS - Rejestracja, Gabinet Lekarski, Statystyka i rozliczenia NFZ; 21) Przychodnia AMMS - Gabinet Zabiegowy; 22) MPI - e-Rejestracja AMMS; 23) AMMS Patomorfologia. 3. W ramach opieki serwisowej oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS Wykonawca musi zapewnić: a) instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem; b) pomoc w usunięciu awarii Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem, w tym powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych; c) bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; d) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych; e) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; f) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania; g) obsługę telefoniczną (hot-line) i internetową Zamawiającego; h) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem bazy danych Oracle 11g wykorzystywanej do obsługi systemu informatycznego InfoMedica/AMMS; i) dwie wizyty serwisowe miesięcznie w siedzibie Zamawiającego. W ramach obsługi telefonicznej (hot-line)i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza Oprogramowania Aplikacyjnego. Obsługa telefoniczna ma na celu pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników objętych niniejszym zamówieniem. Opieka serwisowa będzie świadczona zdalnie za pomocą łączy lub w uzasadnionych w siedzibie Zamawiającego (po dwustronnym uzgodnieniu, a w przypadku nieuzgodnienia terminu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego). Powyższe nie dotyczy wizyty, o której mowa w pkt 3.4 ppkt i). 4. W ramach administracji bazy danych Oracle Wykonawca musi zapewnić: a) utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych Oracle; b) instalację, konfigurację oraz administrację baz danych; c) obsługę sytuacji awaryjnych; d) diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów, w szczególności problemów wynikających z zakleszczeń, zarządzania przestrzeniami tabel; e) przeprowadzanie monitoringu baz danych w odniesieniu do procesów, obiektów (kompilacja niepoprawnych obiektów, tworzenie nowych obiektów, nadawanie uprawnień do obiektów itp.) oraz raportów (AWR, StatsPack), monitorowanie integralności danych; f) rozwijanie i przeprowadzanie konkretnych procesów baz danych tj: bezpieczeństwo, backup (przygotowywanie oraz implementacja procedur backup'owych); g) informowanie placówki medycznej o pojawiających się problemach związanych z pracą bazy danych; h) opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemowej; i) liczba godzin administratora Wykonawcy do wykorzystania w ciągu miesiąca 6 h; j) strojenie bazy danych (segmenty pamięci SGA, UNDO, TEMP, Pliki dzienników, buforów dziennika, strojenie CBO) w zakresie administracyjnym (nie dotyczy strojenia aplikacji); k) rozwiązywanie pojawiających się problemów i dostarczanie wsparcia Zamawiającemu (nie dotyczy optymalizacji aplikacji umieszczonej w bazie danych).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 240006.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GANSO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podwale 128F
Kod pocztowy: 43-606
Miejscowość: Jaworzno
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 295207.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 295207.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 295207.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.