To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-23
Ogłoszenie nr 500172500-N-2018 z dnia 23-07-2018 r.
Gmina Modliborzyce: "Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Słupie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze" na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565521-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Modliborzyce, Krajowy numer identyfikacyjny 83040960800000,
ul. ul. Piłsudskiego
63,
23310
Modliborzyce, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
158 715 079, e-mail
modliborzyce@wp.pl, faks
158 717 102.
Adres strony internetowej (url): www.modliborzyce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Słupie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):INW.271.1.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: "Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Słupie", celem poprawy infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej w miejscowości Słupie w Gminie Modliborzyce. Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Słupie położony jest na terenie zabudowy mieszkaniowej zagrodowej na działkach nr. ewidencyjnym 71/1 i 72/1. Istniejący budynek świetlicy wiejskiej to budynek piętrowy, częściowo podpiwniczony, ze strychem nieużytkowym, z dachem wielospadowym, o wymiarach zewnętrznych w rzucie przyziemia 21,40 × 9,22 m i 5,32 × 1,20 m. Na parterze znajduje się sala ogólna, holl, wc, schody na piętro oraz pomieszczenia gospodarcze, na piętrze sala ogólna, holl, kuchnia i zmywalnia, w piwnicy pomieszczenia gospodarcze. Parametry budynku: powierzchnia zabudowy - 203,70 m², powierzchnia użytkowa - 278,28 m², kubatura - 1 500,00 m³, wysokość parteru - 3,00 m, wysokość piętra - 2,55 m - 3,55 m, wysokość do kalenicy - 8,80 m, ilość kondygnacji naziemnych - 2. 2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 2.2.1. Branżę budowlaną w ramach, której należy wykonać roboty remontowe wewnętrzne i zewnętrzne budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Słupie. 2.2.1.1. roboty remontowe wewnętrzne w budynku to m.in.: Piwnica: wykonanie tynków wewnętrznych, zwykłych kat. III cementowo-wapiennych, zamontowanie drzwi zewnętrznych aluminiowych, wykonanie posadzki betonowej z płytek podłogowych, rozebranie istniejących schodów, wykonanie zewnętrznych, wykonanie stropu, malowanie dwukrotne farbą emulsyjną zmywalną pomieszczeń po zagruntowaniu podłoża preparatami czepnymi. Parter: rozebranie istniejącej ściany, zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego, odnowienie ścian i sufitów poprzez przetarcie istniejących tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowej jednowarstwowej oraz malowanie farbą akrylową zmywalną po uprzednim gruntowaniu, licowanie ścian płytkami ceramicznymi w łazienkach po skuciu tynków, szpachlowanie i czyszczenie istniejących cokolików, wymiana kratek wentylacyjnych, wykucie i wstawienie wszystkich drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, czyszczenie i odmalowanie balustrady schodowej, wykonanie sufitów podwieszanych gipsowo - kartonowych na konstrukcji metalowej z wykonaniem gładzi i pomalowaniem, skucie istniejących płytek w łazienkach oraz ułożenie nowych, wykonanie poręczy dla niepełnosprawnych w łazience. Piętro: zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego i wykonanie nowego, wykonanie nadproży, odnowienie ścian i sufitów poprzez przetarcie istniejących tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowej jednowarstwowej oraz malowanie farbą akrylową zmywalną po uprzednim gruntowaniu, licowanie ścian płytkami ceramicznymi w kuchni i zmywalni do wysokości 2,0 m po skuciu istniejących tynków i wykonaniu nowych, szpachlowanie i czyszczenie istniejących cokolików, wymiana kratek wentylacyjnych, wykucie i wstawienie wszystkich drzwi wewnętrznych, czyszczenie i odmalowanie kraty na hollu, wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych na konstrukcji metalowej z wykonaniem gładzi i pomalowaniem w celu wydzielenia chłodni, wykonanie wywietrznika dachowego. 2.2.1.2. roboty remontowe zewnętrzne budynku to m.in.: wykonanie remontu dachu poprzez wymianę istniejącego pokrycia z eternitu na blachę trapezową wraz z łaceniem oraz obróbkami blacharskimi i o rynnowaniem budynku, dołożenie 4 krokwi w celu wykonania kominów, wymurowanie kominów powyżej połaci dachowej z cegły klinkierowej, wykonanie remontu elewacji poprzez wykonanie ocieplenia płytami styropianowymi wraz z tynkiem, parapetami zewnętrznymi oraz płytkami mrozoodpornymi klinkierowymi na istniejących schodach i nowych schodach do piwnicy, wykonanie nawierzchni placu przed budynkiem, miejsca parkingowe i opaski wokół budynku z kostki brukowej betonowej (częściowe przełożenie istniejącej kostki), remont istniejącego ogrodzenia betonowego z uzupełnieniem braków w ogrodzeniu, wykonanie zbiornika na nieczystości ciekłe oraz pokrywy wraz z włazem na istniejącym 2.2.2. Branżę sanitarną w ramach, której należy wykonać: ? instalację wody zimnej; ? instalację wody ciepłej; ? instalację kanalizacji sanitarnej; ? instalację c.o.; ? instalację gazową wewnętrzną; ? dostawę oraz montaż technologii kuchni. 2.2.3. Branżę elektryczną w ramach, której należy wykonać: ? wewnętrzną linie zasilającą (wlz); ? złącze licznikowe ZL-1, wyłącznik ppoż; ? tablice bezpiecznikowe TB-1, TB-2; ? instalacja siłowa 230/400V; ? instalacja gniazd i oświetlenia 230V; ? instalacja odgromowa. 2.3. Szczegółowy zakres opisu przedmiotu zamówienia określa szczegółowa specyfikacja techniczna (SST), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,(STWiORB), ogólna charakterystyka obiektu, przedmiar robót, rysunki techniczne, stanowiące integralną część SIWZ. 2.4. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach zostało wskazane pochodzenie w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenia - Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na cele doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależny nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że oferowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryterium oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. 2.6. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały które wchodzą w skład realizacji inwestycji. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 24 miesięcy co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale 12 do SIWZ - kryteria oceny ofert. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji. 2.7. Zamawiający informuje, iż przed rozpoczęciem prac nad opracowaniem oferty oraz określeniem jej ceny zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu budowy w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót, oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi mającymi wpływ na cenę oferty. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i wartości robót stanowią ryzyko wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót na czas prowadzenia prac. Zamawiający informuje, iż przedmiary robót dołączone do opisu przedmiotu zamówienia stanowią jedynie materiał pomocniczy. W ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania wynikające z dokumentacji projektowej specyfikacji technicznej a także ogólnie rozumianej sztuki budowlanej. Roboty, o których mowa wyżej należy wykonać z materiałów Wykonawcy. 2.8. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym Załącznik Nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 2.9. Zamawiający na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.) następujące czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: - pracownik robót wykonujący prace objęte zakresem zamówienia wskazanym w pkt 2.2. SIWZ (w tym prac fizycznych z branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej) jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samo zatrudnienia jako podwykonawcy). 2.10. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 2.9. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.11. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.9. czynności w trakcie realizacji zamówienia ? Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Zamawiający wymaga, aby informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.9. czynności zamawiający przewiduje sankcje przewidziane w projekcie umowy. 2.12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45261000-4, 45410000-4, 45431200-9, 45421100-5, 24540000-1, 45442120-4, 45111291-4, 45442100-8, 45430000-0, 45214220-8, 45330000-9, 45311000-0, 45332300-6, 45331100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
514363.73
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Produkcyjny "RENOWACJA"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
622845.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MODLIBORZYCE
więcej: przetargi MODLIBORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dachu na budynku stodoły
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
- 297/Cir/25/KK_ Remont kwater służbowych w budynkach mieszkalnych - lokal ul. Zaruby.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Cedry Wielkie
- Rozbudowa szlaku rowerowego "Bug rajem turysty" na terenie Gminy Siemiatycze
- Remont komór mroźniczej i chłodniczej znajdujących się w budynku Szkoły Policji w Pile
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





