To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-17
Ogłoszenie nr 500167317-N-2018 z dnia 17-07-2018 r.
Gmina i Miasto Odolanów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej w ramach realizacji projektu pn.: "Przebudowa kościoła poewangelickiego w Odolanowie na salę wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu" nr projektu RPWP.04.04.04-30-0005/16, "Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy i Miasta Odolanów wraz z montażem Odnawialnych Źródeł Energii" nr projektu RPWP.03.02.04-30-0003/17, "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego nr projektu RPWP.03.02.04 - 30 - 0002/17" oraz "Budową oświetlenia ulicznego na terenie GiM Odolanów" i "Modernizacją sieci elektrycznej w kotłowni sali sportowej Pilawa".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach WRPO na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572775-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500137124-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina i Miasto Odolanów, Krajowy numer identyfikacyjny 25085512700000,
ul. Rynek
11,
63430
Odolanów, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
62 733 15 81, e-mail
zp@odolanow.pl, faks
62 733 38 92.
Adres strony internetowej (url): www.odolanow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.odolanow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej w ramach realizacji projektu pn.: "Przebudowa kościoła poewangelickiego w Odolanowie na salę wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu" nr projektu RPWP.04.04.04-30-0005/16, "Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy i Miasta Odolanów wraz z montażem Odnawialnych Źródeł Energii" nr projektu RPWP.03.02.04-30-0003/17, "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego nr projektu RPWP.03.02.04 - 30 - 0002/17" oraz "Budową oświetlenia ulicznego na terenie GiM Odolanów" i "Modernizacją sieci elektrycznej w kotłowni sali sportowej Pilawa".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.23.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej w ramach realizacji projektu pn.: 1. "Przebudowa kościoła poewangelickiego w Odolanowie na salę wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu" nr projektu RPWP.04.04.04-30-0005/16, - jako I część zamówienia; 2. "Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy i Miasta Odolanów wraz z montażem Odnawialnych Źródeł Energii" nr projektu RPWP.03.02.04-30-0003/17, "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego nr projektu RPWP.03.02.04 - 30 - 0002/17" - jako II części zamówienia 3. "Budową oświetlenia ulicznego na terenie GiM Odolanów" i "Modernizacją sieci elektrycznej w kotłowni sali sportowej Pilawa"- jako III części zamówienia Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Szczegółowy opis dla każdej części zamówienia znajduje się w ZAŁĄCZNIKU I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr :1 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pelnienie funkcji inspektora branży elektrycznej zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ w ramach realizacji projektu pn.: "Przebudowa kościoła poewangelickiego w Odolanowie na salę wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu" nr projektu RPWP.04.04.04-30-0005/16. 2. W ramach w/w projektu nadzór będzie sprawowany nad przebudową kościoła poewangelickiego w Odolanowie na salę wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru inwestorskiego przewidziany ustawą z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, 2) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową o roboty budowlane, nie rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu oraz maksymalnie dodatkowo w ilości 8 wizyt na placu budowy w okresie realizacji prac budowlanych, 3) kontrola prawidłowości prowadzenia przez wykonawców procesu budowlanego oraz wyceny robót, 4) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy ponoszonych przez Zamawiającego, 5) kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, 6) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umów o roboty budowlane, 7) składanie raportów Zamawiającemu o występujących ewentualnych trudnościach w realizacji budowy lub odstępstwach od umów o roboty budowlane, w terminie 2 dni od wystąpienia ww. trudności lub odstępstw, 8) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, 9) egzekwowanie od wykonawcy wszelkich prób i badań opisanych w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót, 10) zatwierdzanie materiałów do wbudowania oraz zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 11) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach realizacji umowy o roboty budowlane, 12) potwierdzanie usunięcia wad wykonanych robót budowlanych, 13) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, 14) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności 15) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ, 16) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 17) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 18) nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dziennika budowy. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 2 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pelnienie funkcji inspektora branży elektrycznej zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ w ramach realizacji projektu pn.: "Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy i Miasta Odolanów wraz z montażem Odnawialnych Źródeł Energii" nr projektu RPWP.03.02.04-30-0003/17 oraz "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego nr projektu RPWP.03.02.04 - 30 - 0002/17". 2. W ramach w/w projektów nadzór będzie sprawowany nad: 1) Termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej w Uciechowie, 2) Termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, 3) Termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej oraz sali sportowej w Garkach, 4) Termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej w Hucie, 5) Termomodernizacją budynku Przedszkola im. Kubusia Puchatka w Odolanowie wraz z budową systemu OZE, 6) Termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej w Nabyszycach. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru inwestorskiego przewidziany ustawą z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, 2) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową o roboty budowlane, nie rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu oraz maksymalnie dodatkowo w ilości 8 wizyt na placu budowy w okresie realizacji prac budowlanych, 3) kontrola prawidłowości prowadzenia przez wykonawców procesu budowlanego oraz wyceny robót, 4) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy ponoszonych przez Zamawiającego, 5) kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, 6) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umów o roboty budowlane, 7) składanie raportów Zamawiającemu o występujących ewentualnych trudnościach w realizacji budowy lub odstępstwach od umów o roboty budowlane, w terminie 2 dni od wystąpienia ww. trudności lub odstępstw, 8) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, 9) egzekwowanie od wykonawcy wszelkich prób i badań opisanych w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót, 10) zatwierdzanie materiałów do wbudowania oraz zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 11) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach realizacji umowy o roboty budowlane, 12) potwierdzanie usunięcia wad wykonanych robót budowlanych, 13) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, 14) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności 15) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ, 16) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 17) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 18) nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dziennika budowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej w ramach realizacji projektu pn.: "Przebudowa kościoła poewangelickiego w Odolanowie na salę wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu" nr projektu RPWP.04.04.04-30-0005/16 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25349.86
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe ELKA Adam Kurzawski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32595.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej w ramach realizacji projektu pn.: "Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy i Miasta Odolanów wraz z montażem Odnawialnych Źródeł Energii" nr projektu RPWP.03.02.04-30-0003/17 oraz "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego nr projektu RPWP.03.02.04 - 30 - 0002/17". |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37966.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe ELKA Adam Kurzawski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35670.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





