To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-27
Ogłoszenie nr 500147312-N-2018 z dnia 27-06-2018 r.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli: Zakup urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych w ramach projektu "Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. "Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców" Nr WND-RPPK.09.04.00-18-0057/16, Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,Priorytet IX- "Jakość edukacji i kompetencji regionie", Działanie 9.4. "Poprawa jakości kształcenia zawodowego" ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561874-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Postępowanie prowadzone jest w imieniu i na rzecz: Powiatu Stalowowolskiego ul. Podleśna 15 37-450 Stalowa Wola
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli, Krajowy numer identyfikacyjny 24158300000,
ul. ul. 1 Sierpnia
26,
37450
Stalowa Wola, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
158 420 640, e-mail
zs2stalowawola@pro.onet.pl, faks
158 422 691.
Adres strony internetowej (url): http://bip.stalowowolski.pl/index.php/jednostki-organizacyjne/zespol-szkol-ponadgimnazjalnych-nr-2
Adres profilu nabywcy: http://bip.stalowowolski.pl/index.php/jednostki-organizacyjne/zespol-szkol-ponadgimnazjalnych-nr-2/przetargi
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych w ramach projektu "Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSP2BPPSSZ.26.62.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych w ramach projektu "Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców". 2. Dostarczane materiały, urządzenia i narzędzia z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych winne być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz oryginalnie zapakowane. 3. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 4. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ oraz wzorem umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz rzeczowy. 6. Wykonawca w formularzu cenowym - załącznik nr 1 do SIWZ winien wskazać ceny jednostkowe netto, brutto oraz łączne ceny netto, brutto. 7. Ponadto wykonawca w załączniku nr 2 - Formularz rzeczowy winien wskazać nazwę oraz model oraz parametry techniczne oferowanego produktu celem zweryfikowania oferowanego produktu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego. 8. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonego przedmiotu zamówienia w przypadku złej jakości lub niezgodne z ustalonymi parametrami. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięć ilościowych między poszczególnym asortymentem wymienionym w formularzu cenowym bez modyfikacji cen jednostkowych (np. w przypadku rezygnacji z części szkoleń na które wymagane są zakupy asortymentu wymienionego w niniejszym postępowaniu). 10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż dostarczony przedmiot umowy nie spełnia wymogów zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikach, zostanie on zwrócony Wykonawcy. Koszty zwrotu ponosi Wykonawca. Forma zwrotu zostanie ustalona z Wykonawcą. 11. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy towary będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 12. Wszystkie elementy dostawy muszą być oznaczone identyfikatorem Dostawcy oraz datą zakupu. 13. Dostawa urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych realizowana będzie sukcesywnie, zgodnie z każdorazowym zleceniem Zamawiającego, w ciągu maksimum 21 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, pisemnie za pośrednictwem faxu lub elektronicznie) określającego szczegółowy asortyment i ilość. Faktyczny termin urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych wynikać będzie z deklaracji wykonawcy w formularzu ofertowym. Termin dostawy urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. 14. Dostawa odbywać się będzie w uzgodnionym terminie do siedziby Zamawiającego, w godz. od 700 do 1500, od poniedziałku do piątku. 15. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia osób wyznaczonych przez Dyrektorów Szkół w zakresie jego obsługi. 16. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wraz z dostawą przedmiotu umowy dokumentów niezbędnych do użytkowania przedmiotu dostawy zgodnie z jego przeznaczeniem, tj.: - instrukcji użytkowania, - opisy techniczne, - inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów określonych dla materiałów i urządzeń. 17. Dostarczone dokumenty będą sporządzone w języku polskim. 18. Każdorazowo po dostawie urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych sporządzany będzie protokół odbioru częściowego/końcowego dostawy, stanowiący podstawę wystawienia faktury oraz obliczenia okresu gwarancji na dostarczony asortyment. 19. Liczba poszczególnego asortymentu urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy ma wymiar szacunkowy i służy jedynie wyłonieniu najkorzystniejszego wykonawcy. 20. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym - Załącznik nr 1 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu cenowym nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy. 21. Z realizacji przedmiotu zamówienia sporządzany jest protokół odbioru przedmiotu zamówienia, który podpisuje upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 22. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający uwzględni wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie lub faxem do należytego wykonania w terminie 3 dni roboczych tych części przedmiotu zamówienia, których sposób wykonania lub jakość zostały zakwestionowane przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie sprawdzenia. 23. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 24. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wady fizyczne i prawne wszelkich materialnych rezultatów przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową. 25. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność materialnych rezultatów dostaw przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i Formularzach rzeczowym i cenowym
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 31000000-6
Dodatkowe kody CPV: 31700000-3, 31600000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych w ramach projektu "Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców". |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
171148.46
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa RADMAX Radosław Malarz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
158056.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup, dostawa i montaż klimatyzatorów dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
- Zarządzanie projektem dot. modernizacji Szpitala Powiat. w St. Woli w celu utworzenia .Oddz. Geriatrycznego-tj. pełnienie funkcji Koordynatora Projektu oraz Asystenta ds.merytoryczno-technicznych.
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych pojazdów o napędzie elektrycznym w homologacji N2 z zabudową typu wywrotka do zbiórki odpadów komunalnych do Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Dostawa opraw oświetleniowych LED w głównej Sali sportowej Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej wraz z usługą demontażu i utylizacji 72 szt. starych oraz montażu nowych opraw
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Dostawa urządzeń elektromechanicznych
- Zakup oświetlenia na salę teatralną Teatru Małego
- Dostawę materiałów elektrycznych dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.