Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa pieczywa dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa pieczywa dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e8a7c66-514f-418e-b25b-347f1226cd91
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049027/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 dostawa pieczywa dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e8a7c66-514f-418e-b25b-347f1226cd913.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym (SCUW) a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
platformy: e-zamówienia, która jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
oraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy e-zamówienia pod adresem:
https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Komunikacja-w postepowaniu-
3.2_20211016.pdf
Składanie ofert/wniosków/prac konkursowych dostępne jest tylko dla użytkowników będących
Wykonawcami, posiadającymi uprawnienie do Składania ofert/wniosków/prac konkursowych. W celu
złożenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę oferty/wnioski, następnie
przycisk złóż ofertę.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola – Pani Danuta Bednarz.
- inspektorem ochrony danych osobowych w Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych jest Pan Grzegorz Madej, prowadzący działalność gospodarczą pn. IURATUS Grzegorz Madej, z siedzibą pod adresem Bodzanów 467, 32-020 Wieliczka, adres e mail: iod.scuw@stalowawola.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Sukcesywna dostawa pieczywa dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola” prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP – II.271.109.2025.RK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia sukcesywna dostawa pieczywa dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola objętych niniejszym zamówieniem.
2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy dla jednostek organizacyjnych będących jednocześnie płatnikami umowy:
- część I zamówienia:
1.) Żłobek Miejski w Stalowej Woli
Aleje Jana Pawła II 5A,
37-450 Stalowa Wola
NIP 8651509832, REGON 830009100
2.) Miejski Żłobek Integracyjny w Stalowej Woli
ul. Józefa Poniatowskiego 55A
37-450 Stalowa Wola
NIP 8652565324, REGON 365876488
3.) Żłobek Miejski nr 3 w Stalowej Woli
ul. KEN 1, 37-450 Stalowa Wola
NIP: 8652583322, REGON: 524975351
4.) Przedszkole Nr 1 w Stalowej Woli
ul. Niezłomnych 2A,
37-450 Stalowa Wola
NIP 865-15-20-325, REGON 830220609
5.) Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy w Stalowej Woli
ul. Skoczyńskiego 5,
37-450 Stalowa Wola
NIP 8651520354, REGON 830220615
6.) Przedszkole nr 3 w Stalowej Woli
ul. Poniatowskiego 57, 37-450 Stalowa Wola
NIP 8651494378 REGON 830220696
7.) Przedszkole nr 4 w Stalowej Woli
ul. Melchiora Wańkowicza 72/1,
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651733311, REGON: 830220704
8.) Przedszkole nr 5 im. Juliana Tuwima w Stalowej Woli
ul. Mieszka I-go 5,
37- 450 Stalowa Wola
NIP: 8651776579, REGON: 830220710
9.) Przedszkole nr 6 w Stalowej Woli
ul. Partyzantów 10,
37-450 Stalowa Wola
NIP 865-14-94-792, REGON 830220727
10.) Przedszkole nr 7, im. Marii Konopnickiej,
ul. J. Popiełuszki 29a, 37-450 Stalowa Wola
NIP 8652507456 REGON 830220733
11.) Przedszkole nr 9 w Stalowej Woli
al. Jana Pawła II 5,
37-450 Stalowa Wola
NIP 8651494800, REGON 830220740
12.) Przedszkole nr 10 w Stalowej Woli im. Marii Konopnickiej
Al. Jana Pawła II 11
37-450 Stalowa Wola
NIP 8651520377, REGON 830220756,
13.) Przedszkole nr 11 w Stalowej Woli
al. Jana Pawła II 6,
37-450 Stalowa Wola
NIP 8651494384, REGON: 830220762
14.) Przedszkole nr 15 w Stalowej Woli
ul. Obrońców Westerplatte 1,
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651522034, REGON: 830220791 telefon: 15 842-49-03
15.) Przedszkole nr 18 im. Marii Montessori w Stalowej Woli
ul. Józefa Poniatowskiego 33,
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651427264, REGON: 830220816
4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna
liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana
za najkorzystniejszą,pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- część II zamówienia:
1.) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego w Stalowej Woli
Ul. Romana Dmowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651427287, REGON: 000837413
2.) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Stalowej Woli
Ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola
3.) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Bohaterów Westerplatte w Stalowej Woli ul. Prymasa Wyszyńskiego 14, 37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651426997, REGON: 000837420
4.) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Stalowej Woli
Ul. Niezłomnych 1 37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651427270, REGON: 000837436
5.) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Energetyków w Stalowej Woli
Ul. Energetyków 18 37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651450665, REGON: 000837442
6.) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Szarych Szeregów w Stalowej Woli
Ul. Wojska Polskiego 9 37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651450926, REGON: 001321670
7.) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 im. Jana Pawła II w Stalowej Woli
ul. J. Poniatowskiego 55,
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651451328, REGON: 830003591
8.) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 1 w Stalowej Woli
ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 29A, 37-450 Stalowa Wola
NIP 8652557193 REGON 180799029
9.) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2 w Stalowej Woli
ul. Melchiora Wańkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola
8652557201 REGON 180799012
10.) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
ul. Dmowskiego 1,37-450 Stalowa Wola
NIP 8652063924 REGON 005660296
4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna
liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana
za najkorzystniejszą,pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie na
podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 4 – składane wraz z
ofertą
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2)
Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp ustawy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – składane odrębnie przez wykonawcę lub każdego z wykonawców
konsorcjum - załącznik nr 3;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki które pod rygorem nieważności, składa się w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) formularz ofertowy – dokument wygenerowany i wypełniony na platformie e-zamówienia,
2) formularz rzeczowo-cenowy – załącznik nr 1a – część I zamówienia lub 1b – część II zamówienia;
2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
2) Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp ustawy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – składane odrębnie przez wykonawcę lub
każdego z wykonawców konsorcjum - załącznik nr 3;
3) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający
zasoby - załącznik nr 4;
4) Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy (dotyczy tylko
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przezdwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do
podpisania umowy o zamówienie publiczne. 2.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego
zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez
Wykonawców. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje równieżmożliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z postanowieniami § 7 umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-26 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-26 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-24
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Cykliczne dostawy artykułów biurowych ,gospodarczych , tuszy i tonerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem opieki
- Uzbrojenie terenu w zakresie wodno-kanalizacyjnym dla Osiedla Leśna w Stalowej Woli
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. "Odnowienie przestrzeni publicznej osiedla Poręby"
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popiełuszki 10.
- Zakup, dostawa i montaż klimatyzatorów dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Zakładu Karnego w Przemyślu i Oddziału Zewnętrznego w Medyce"
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7.
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych i sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2025r."
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla PCM Sp. z o.o.
- Dostawy żywności dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Radlinie, w okresie lipiec- grudzień 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
więcej: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.