To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-21
Ogłoszenie nr 500141948-N-2018 z dnia 21-06-2018 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o.: Wykonanie usług objętych Kontraktem XII: "Promocja Projektu" w ramach projektu pn.: "Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w Lublinie - Etap III" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w Lublinie - Etap III
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539363-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500079707-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 43098198200000,
ul. Al J. Piłsudskiego
15,
20407
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
815 324 281, e-mail
zampub@aqua.mpwik.lublin.pl, faks
815 321 910.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług objętych Kontraktem XII: "Promocja Projektu" w ramach projektu pn.: "Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w Lublinie - Etap III" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OZ/241/22/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług objętych Kontraktem XII: "Promocja Projektu" w ramach projektu pn.: "Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w Lublinie - Etap III" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Zakres przedmiotu zamówienia. 1) Wykonanie tablic informacyjnych: ilość: 3 szt. wymiary: 3m (szerokość) x 2m (wysokość), powierzchnia min. 6m2, materiał: trwały materiał odporny na działania warunków atmosferycznych np. płyta kompozytowa typu Dibond, płyta aluminiowa, itp. z otworami do mocowania, tablica musi zawierać: nazwę Beneficjenta, tytuł projektu, cel projektu, zestaw logo - znaki FE i UE, adres portalu www.mapadotacji.gov.pl, Wykonawca wykona projekt tablicy i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, tablice informacyjne należy wykonać zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, termin wykonania tablic informacyjnych: II kwartał 2018 r., Zamawiający dokona protokolarnego bezusterkowego odbioru tablic. Data protokolarnego odbioru każdej z tablic zostanie uzgodniona przez Strony, okres gwarancji jakości na każdą wykonaną tablicę: minimum 5 lat, licząc od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru każdej tablicy. 2)Wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych z konstrukcją nośną: ilość: 6 szt., wymiary: 3m (szerokość) x 2m (wysokość), powierzchnia min. 6m2, materiał: trwały materiał odporny na działania warunków atmosferycznych np. płyta kompozytowa typu Dibond, płyta aluminiowa, itp. z otworami do mocowania konstrukcja nośna pod tablicę wykonana ze stali malowanej, trwała i stabilna tablica musi zawierać: nazwę Beneficjenta, tytuł projektu, cel projektu, zestaw logo - znaki FE i UE, adres portalu www.mapadotacji.gov.pl, Wykonawca wykona projekt tablicy i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, tablice informacyjne należy wykonać zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, termin wykonania i montażu tablic informacyjnych, partiami: o II kwartał 2018 r. - 3 szt., o III kwartał 2018 r. - 3 szt., miejsce zamontowania tablic zostanie wskazane przez Zamawiającego po zawarciu umowy z Wykonawcą usługi, Po zamontowaniu każdej tablicy, Zamawiający dokona protokolarnego bezusterkowego odbioru. Data protokolarnego odbioru każdej z tablic zostanie uzgodniona przez Strony, okres gwarancji jakości na każdą wykonaną i zamontowaną tablicę: minimum 5 lat, licząc od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru każdej tablicy. 3) Wykonanie tablic pamiątkowych: ilość: 3 szt., wymiary: 1,20m (szerokość) x 0,8m (wysokość), materiał: blacha mosiężna grawerowana z otworami do mocowania o grubości min. 3mm z granitowym podkładem z otworami do mocowania, wymiary podkładu: 1,40m (szerokość) x 1m (wysokość), tablica polerowana, krawędzie fazowane, komplet nitów mocujących, tablica musi zawierać: nazwę Beneficjenta, tytuł projektu, cel projektu, zestaw logo - znaki FE i UE, adres portalu www.mapadotacji.gov.pl, Wykonawca wykona projekt tablicy i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, tablice pamiątkowe należy wykonać zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, termin wykonania tablic pamiątkowych: I kwartał 2022 r., Zamawiający dokona protokolarnego bezusterkowego odbioru tablic. Data protokolarnego odbioru każdej z tablic zostanie uzgodniona przez Strony, okres gwarancji jakości na każdą wykonaną tablicę: minimum 5 lat, licząc od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru każdej tablicy. 4) Rollup: ilość: 2 szt., wymiary: 0,8m (szerokość) x 2m (wysokość), stelaż wewnętrzny, futerał, kolor tła: biały, nadruk jednostronny, kolor pełny, tworzywo PCV, odporne na działanie warunków atmosferycznych, Wykonawca zaprojektuje i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu grafikę rollupa, z uwzględnieniem: nazwy Zamawiającego, tytuł projektu, cel projektu, zestaw logo - znaki FE i UE, adres portalu www.mapadotacji.gov.pl, grafikę rollupa należy wykonać zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, termin dostawy: jednorazowo 2 szt. - II kwartał 2018 r. 5) Reklama na pojazdach: ilość: 30 szt., powierzchnia: min. 0,5m2/1 pojazd, kolor tła: biały, nadruk jednostronny, kolor pełny, materiał: folia samoprzylepna, odporna na działanie warunków atmosferycznych, Wykonawca wykona projekt reklamy i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu z uwzględnieniem: nazwy Zamawiającego, tytuł projektu, cel projektu, zestaw logo - znaki FE i UE, adres portalu www.mapadotacji.gov.pl oraz zaproponuje sposób rozmieszczenia reklamy na pojeździe, grafikę reklamy należy wykonać zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, Zamawiający przekaże Wykonawcy marki i typ pojazdów, w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy, termin wykonania: jednorazowo 30 szt. - III kwartał 2018 r., okres gwarancji jakości: minimum 5 lat, licząc od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru reklam. 6) Kalendarze (terminarze) książkowe: łączna ilość: 2400 szt., format A4, lewa strona - 1 tydzień, prawa strona - kartka w kratkę do notowania, druk: dwa kolory, na każdej stronie logowanie projektu kolorowe, wykonane zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, ilość stron: min. 105, papier offsetowy 70g/m, biały, oprawa miękka, kolor oprawy do uzgodnienia z Zamawiającym, Wykonawca wykona projekt kalendarza i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, tłoczenie logowania projektu należy wykonać zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, zakładka, kolor zakładki do uzgodnienia z Zamawiającym, termin dostawy, partiami: o IV kwartał 2018 r. - jednorazowo 480 szt. kalendarzy na rok 2019, o IV kwartał 2019 r. - jednorazowo 480 szt. kalendarzy na rok 2020, o IV kwartał 2020 r. - jednorazowo 480 szt. kalendarzy na rok 2021, o IV kwartał 2021 r. - jednorazowo 480 szt. kalendarzy na rok 2022, o I kwartał 2022 r. - jednorazowo 480 szt. kalendarzy na rok 2023. 7) Torby laminowane rozmiar M i L: łączna ilość rozm. M (ok. 24x9x33cm): 2000 szt. - po 400 szt. na lata 2018-2022, łączna ilość rozm. L (ok. 30x10x40cm): 2000 szt. - po 400 szt. na lata 2018-2022, kolor: biały kreda mat gram. nie mniej niż 170g/m2, dno i zakładka górna: karton 450g/m2, sznurek syntetyczny w kolorze niebieskim, nadruk offsetowy, kolorystyka: CMYK, logo do nadruku udostępni Zamawiający, nadruk należy wykonać zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, Wykonawca wykona projekt torby i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, termin dostawy, partiami: o IV kwartał 2018 r. - po 400 szt. z każdego rozmiaru, o IV kwartał 2019 r. - po 400 szt. z każdego rozmiaru, o IV kwartał 2020 r. - po 400 szt. z każdego rozmiaru, o IV kwartał 2021 r. - po 400 szt. z każdego rozmiaru, o I kwartał 2022 - po 400 szt. z każdego rozmiaru. 8) Kamizelki odblaskowe dla dorosłych: łączna ilość: 1000 szt., kamizelka odblaskowa z certyfikatem ISO 20471, kolor kamizelki: żółty, rozmiar uniwersalny XL, metoda znakowania TT3, maksymalne pole znakowania: 10x8 (cm), na plecach logo, logo do nadruku udostępni Zamawiający, nadruk musi być wykonany zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, Wykonawca wykona projekt kamizelki i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, termin dostawy, partiami: o III kwartał 2018 r. - 500 szt., o III kwartał 2019 r. - 500 szt. 9) Kamizelki odblaskowe dla dzieci: łączna ilość: 600 szt., kamizelka odblaskowa z dodatkowymi paskami odbijającymi światło z certyfikatem EN 1150:1999, kolor kamizelki: żółty, rozmiar uniwersalny S, metoda znakowania TT3, maksymalne pole znakowania: 10x6(cm), na plecach logo, logo do nadruku udostępni Zamawiający, nadruk musi być wykonany zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, Wykonawca wykona projekt kamizelki i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, termin dostawy, partiami: o III kwartał 2018 r. - 300 szt., o III kwartał 2019 r. - 300 szt. 10) Długopisy metalowe "touch pen" slim: łączna ilość: 4000 szt., długopis metalowy z końcówką do obsługi ekranów dotykowych oraz wkładem piszącym na niebiesko, długość długopisu: max. 15cm, średnica: 0,7cm, logo do nadruku udostępni Zamawiający, nadruk musi być wykonany zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, Wykonawca wykona projekt długopisu i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, termin dostawy, partiami: o IV kwartał 2018 r. - 1000 szt., o IV kwartał 2019 r. - 1000 szt., o IV kwartał 2020 r. - 1000 szt., o IV kwartał 2021 r. - 1000 szt. 11) Notes konferencyjny format A4: łączna ilość: 1000 szt., kartki w linię, okładki wykonane z przezroczystego materiału PP, nadruk kolorowy (CMYK) na każdej kartce w stopce, logo do nadruku udostępni Zamawiający, nadruk musi być wykonany zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, Wykonawca wykona projekt notesu i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, termin dostawy, partiami: o 250 szt. - IV kwartał 2018 r., o 250 szt. - IV kwartał 2019 r., o 250 szt. - IV kwartał 2020 r., o 250 szt. - IV kwartał 2021 r. Wszystkie wzory materiałów promocyjnych Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zamawiającemu nie później niż 14 dni przed planowaną dostawą. Po otrzymaniu wzorów materiałów, Zamawiający w ciągu 7 dni, przekaże ewentualne uwagi i sugestie, które Wykonawca jest zobowiązany wprowadzić a następnie uzyskać akceptację Zamawiającego. 12) Artykuły sponsorowane w prasie o zasięgu lokalnym: opracowywanie i publikowanie artykułów sponsorowanych dotyczących projektu w prasie o zasięgu obejmującym co najmniej miasto Lublin i gminy ościenne (w min. 4 czasopismach/dziennikach), łączna ilość: 9 artykułów w pełnym kolorze (nadruki wykonane zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020), wielkość artykułu: minimum ½ strony, w artykułach należy ująć bieżące informacje na temat realizacji Projektu, treść artykułów będzie każdorazowo uzgadniana z Zamawiającym, nie później niż 14 dni przed planowaną publikacją. Po otrzymaniu projektu artykułu prasowego, Zamawiający w ciągu 7 dni, przekaże ewentualne uwagi i sugestie, które Wykonawca jest zobowiązany wprowadzić a następnie uzyskać akceptację Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zamieszczenie: o 2 artykułów w 2018 r., o 2 artykułów w 2019 r., o 2 artykułów w 2020 r., o 2 artykułów w 2021 r., o 1 artykułu w 2022 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości publikowanych artykułów w poszczególnych latach realizacji projektu przy niezmienionej łącznej liczbie artykułów. Ww. zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu egzemplarz czasopisma/dziennika, w którym ukazał się artykuł w ciągu 7 dni od publikacji, po publikacji ostatniego z artykułów Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie publikowane w ramach zamówienia artykuły w wersji elektronicznej (dobrej jakości skany artykułów z każdego czasopismach/dziennika, w którym nastąpiła publikacja); skan musi zostać wykonany w taki sposób, aby była widoczna data ukazania się artykułu w czasopiśmie/dzienniku, a także tytuł/nazwa tego czasopisma/dziennika; nazwy skanów muszą zawierać w tytule daty publikacji oraz nazwy/tytuły czasopism/dzienników, w których się ukazały; nośnik, na którym zostaną przekazane skany musi zostać oznaczony zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020. 13) Artykuły sponsorowane w miesięcznikach branżowych: opracowywanie i publikowanie artykułów sponsorowanych dotyczących projektu w miesięcznikach branży komunalnej, łączna ilość: 5 artykułów w pełnym kolorze (nadruki wykonane zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020), wielkość artykułu: minimum ½ strony, w artykułach należy ująć bieżące informacje na temat realizacji Projektu, treść artykułów będzie każdorazowo uzgadniana z Zamawiającym, nie później niż 14 dni przed planowaną publikacją. Po otrzymaniu projektu artykułu prasowego, Zamawiający w ciągu 7 dni, przekaże ewentualne uwagi i sugestie, które Wykonawca jest zobowiązany wprowadzić a następnie uzyskać akceptację Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zamieszczenie: o 1 artykułu w 2018 r., o 1 artykułu w 2019 r., o 1 artykułu w 2020 r., o 1 artykułu w 2021 r., o 1 artykułu w 2022 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości publikowanych artykułów w poszczególnych latach realizacji projektu przy niezmienionej łącznej liczbie artykułów. Ww. zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu egzemplarz miesięcznika, w którym ukazał się artykuł w ciągu 7 dni od publikacji, po publikacji ostatniego z artykułów Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie publikowane w ramach zamówienia artykuły w wersji elektronicznej (dobrej jakości skany artykułów z każdego miesięcznika, w którym nastąpiła publikacja); skan musi zostać wykonany w taki sposób, aby była widoczna data ukazania się artykułu w miesięczniku, a także tytuł/nazwa tego miesięcznika; nazwy skanów muszą zawierać w tytule daty publikacji oraz nazwy/tytuły miesięcznika, w których się ukazały; nośnik, na którym zostaną przekazane skany musi zostać oznaczony zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020. 14) Produkcja reklamowego spotu radiowego dotyczącego Projektu: ilość: 1 produkcja, min. 20 sekund, lektor + podkład muzyczny, dźwięk stereo zgodny z wymogami emisji wybranego nadawcy radiowego, wyprodukowany spot radiowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z autorskimi prawami majątkowymi do spotu, na nośnikach CD w formacie mp3 - w dwóch egzemplarzach, okładki/wierzchnie strony płyt CD muszą być logowane zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, treść spotu oraz jego ostateczny kształt Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Po otrzymaniu projektu spotu w jego ostatecznym kształcie, Zamawiający w ciągu 7 dni, przekaże ewentualne uwagi i sugestie, które Wykonawca jest zobowiązany wprowadzić a następnie uzyskać akceptację Zamawiającego. termin wykonania spotu: III kwartał 2018 r. 15) Emisja reklamowego spotu radiowego dotyczącego Projektu: łączna ilość: 9 emisji w primetime, tj. w pasmach 7.00 - 9.00 oraz 14.00 - 16.00, na antenie stacji radiowych posiadających minimum 5% udziału w rynku lubelskim, terminy emisji spotu: o III i IV kwartał 2018 r. - po 1 emisji w danym kwartale, o II i IV kwartał 2019 r. - po 1 emisji w danym kwartale, o II i IV kwartał 2020 r. - po 1 emisji w danym kwartale, o II i IV kwartał 2021 r. - po 1 emisji w danym kwartale, o I kwartał 2022 r. - 1 emisja, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości emisji spotu radiowego w poszczególnych latach realizacji projektu przy niezmienionej łącznej liczbie emisji. Ww. zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 16) Produkcja reklamowego spotu telewizyjnego dotyczącego Projektu: ilość: 1 produkcja, min. 25 sekund, lektor + podkład muzyczny, dźwięk stereo zgodny z wymogami emisji wybranego nadawcy telewizyjnego, treść spotu oraz jego ostateczny kształt Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Po otrzymaniu projektu spotu w jego ostatecznym kształcie, Zamawiający w ciągu 7 dni, przekaże ewentualne uwagi i sugestie, które Wykonawca jest zobowiązany wprowadzić a następnie uzyskać akceptację Zamawiającego. treść spotu nie może naruszać dóbr osób trzecich, wykonanie spotu w technice wysokiej rozdzielczości z możliwością konwertowania zależnie od zastosowania (TV, Internet, itp.) do odpowiednich parametrów, podczas odtwarzania materiałów multimedialnych musi znaleźć się oznaczenie zgodne z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, Wykonawca uzyska i przekaże Zamawiającemu wszelkie wymagane prawem zgody wszystkich osób biorących udział w spocie na udostępnianie wizerunku, wyprodukowany spot telewizyjny Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z autorskimi prawami majątkowymi do spotu oraz ścieżki dźwiękowej i projektów graficznych, na nośnikach CD w formacie mp4 - w dwóch egzemplarzach. termin wykonania spotu: III kwartał 2018 r. 17) Emisja reklamowego spotu telewizyjnego dotyczącego Projektu: łączna ilość: 9 emisji po min. 25 sekund w telewizji o zasięgu lokalnym, Wykonawca wykupi czas antenowy i przekaże do wyemitowania spot reklamowy w telewizji ogólnopolskiej docierającej do mieszkańców miasta Lublin i gmin ościennych o zasięgu lokalnym (pomiędzy godzinami 16.00 a 22.00), terminy emisji spotu: o III i IV kwartał 2018 r. - po 1 emisji w danym kwartale, o II i IV kwartał 2019 r. - po 1 emisji w danym kwartale, o II i IV kwartał 2020 r. - po 1 emisji w danym kwartale, o II i IV kwartał 2021 r. - po 1 emisji w danym kwartale, o I kwartał 2022 r. - 1 emisja, wyemitowany spot Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach, na nośnikach DVD i w formacie DVD lub AVI, okładki/wierzchnie strony płyt CD muszą być logowane zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości emisji spotu telewizyjnego w poszczególnych latach realizacji projektu przy niezmienionej łącznej liczbie emisji. Ww. zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 18) Produkcja filmów informacyjnych o Projekcie: łączna ilość: 2 produkcje, długość każdego z filmów: min. 8 minut, dźwięk stereo, wykonanie filmów w technice wysokiej rozdzielczości z możliwością konwertowania zależnie od zastosowania (TV, Internet, itp.) do odpowiednich parametrów, treść filmów nie może naruszać dóbr osób trzecich, Wykonawca uzyska i przekaże Zamawiającemu wszelkie wymagane prawem zgody wszystkich osób biorących udział w filmie na udostępnianie wizerunku, podczas odtwarzania materiałów multimedialnych musi znaleźć się oznaczenie zgodne z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, Wykonawca opracuje scenariusze, przygotuje i wyprodukuje materiały filmowe z ogólnymi informacjami o Projekcie: o film I - o rozpoczęciu Projektu, jego realizacji i ogólnych założeniach, w tym o spodziewanych rezultatach, o film II - o zakończeniu realizacji Projektu, Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym scenariusz filmu informacyjnego o Projekcie oraz jego ostateczny kształt. Po otrzymaniu opracowanego filmu, Zamawiający w ciągu 7 dni, przekaże ewentualne uwagi i sugestie, które Wykonawca jest zobowiązany wprowadzić a następnie uzyskać akceptację Zamawiającego. Filmy powinny w szczególności: a) przedstawiać ogólnie instytucję Zamawiającego, tło historyczne, inwestycje dotychczas zrealizowane, podmioty odpowiedzialne za realizację projektu, b) ujmować cele, zakres rzeczowy projektu, spodziewane rezultaty, dokumentować działania związane z jego realizacją, c) być adresowane do mieszkanek i mieszkańców Lublina, inwestorów, zainteresowanych rozwojem infrastruktury miejskiej Lublina, Wykonawca w celu prawidłowej realizacji filmów zapewni: a) montaż, b) udźwiękowienie filmów, c) oprawę muzyczną, d) narrację w języku polskim oraz zsynchronizowane napisy w języku angielskim do anglojęzycznej wersji filmów, e) przygotowanie filmów DVD: "mastering" (tzn. obróbka techniczna filmu, wyczyszczenie zakłóceń, itd.) oraz nagranie w formacie DVD. Wykonawca przekaże Zamawiającemu filmy wraz z autorskimi prawami majątkowymi do filmów oraz ścieżki dźwiękowej i projektów graficznych na nośniku informatycznym - pamięć USB (typu USB Flash Drive, Flash Disk, Flashdrive), w liczbie po 200 sztuk każdego z filmów, W ramach przedmiotu zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest zakup, oznaczenie i dostawa nośników informatycznych (pamięć USB), nośnik informatyczny - pamięć USB, o którym mowa powyżej musi spełniać poniższe wymagania: a) musi zostać oznaczony zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, z uwzględnieniem nazwy projektu i logo Beneficjenta (Zamawiającego) b) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji min. 3 projekty nośników informatycznych (pamięć USB), z których Zamawiający wybierze 1 rodzaj, termin wykonania filmu i dostawy na nośniku informatycznym (pamięć USB): o film I w terminie do 10.09.2018 r., o film II w terminie do 01.02.2022 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
247000.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CUMULUS PR Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
262884.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Obsługa medialna wydarzeń i projektów realizowanych przez Centrum e-Zdrowia
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Usługa realizacji promocji projektu: Adaptacja i modernizacja przestrzeni Teatru Wielkiego w Łodzi wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia, w ramach Programu FEnIKS 2021-2027
- Realizacja zadań edukacyjno-informacyjnych w obszarze profilaktyki chorób układu krążenia (ChUK)
- kompleksowa organizacja 3 konferencji stacjonarnych w 3 subregionach województwa warmińsko-mazurskiego
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





