To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-18
Ogłoszenie nr 500138112-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.
Katowickie Centrum Onkologii: zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549183-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Katowickie Centrum Onkologii, Krajowy numer identyfikacyjny ---,
ul. ul. Raciborska
26,
40074
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 514 533, e-mail
szpital@kco.katowice.pl, faks
322 514 533.
Adres strony internetowej (url): www.kco.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KCO/PN/ 24 /2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych w podziale na: Pakiet nr 1 - Produkty do pielęgnacji ciała, miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju, Pakiet nr 2 - Środki czyszczące i polerujące, Pakiet nr 3 - Środki higieniczne (papiery toaletowe, ręczniki i prześcieradła papierowe), Pakiet nr 4 - Ścierki z mikrofibry, Pakiet nr 5 - Środki czystości - chemiczne w postaci koncentratu do wdrożonej technologii utrzymania czystości powierzchni pokrytych powłokami zabezpieczającymi - podłóg typu TARKETT (kolekcja: IQ Megalit 505, IQ Megalit 508, IQ Eminent 071 i IQ Toro SC 104), Pakiet nr 6 - Środki myjące i nabłyszczające do zmywarek, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 8 do SIWZ - Oferta Cenowa. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych sukcesywne dostawy przez cały okres obowiązywania umowy, na wezwanie Zamawiającego. 2. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do Magazynu Zamawiającego. 4. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu. 5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu. 7. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 8. W przypadku Pakietu nr 2 poz. 1-9 i Pakietu nr 3 poz. 1-6 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 7 do SIWZ - Wykaz próbek. 9. W celu weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu z opisem zawartym w SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawców, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, do złożenia próbek oferowanego asortymentu oraz dokumentów (kartę produktu, ulotkę, etykietę, kartę charakterystyki lub inne dokumenty wystawione przez producenta). 10. UWAGA: a. Zamawiający w kolumnach (Cena jedn. netto, Wartość ogółem netto i Wartość ogółem brutto) dopuszcza wycenę wyłącznie do dwóch miejsc po przecinku. Sposób i miejsce złożenia próbek Dot. Pakietu nr 2 1. Próbki są nieodpłatne i bezzwrotne. 2. Zamawiający dopuszcza złożenie próbek razem z ofertą. 3. Próbki należy umieścić w oddzielnej od Oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce/kopercie. 4. Paczkę/kopertę oraz poszczególne próbki należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy oraz numer Pakietu i numer pozycji - której dotyczy. 5. Paczka/koperta dodatkowo winna być opisana: PRÓBKI do przetargu na zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych. 6. Próbki należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ - Wykaz próbek, który należy wypełnić i dołączyć do paczki/koperty z próbkami. 7. Próbki należy złożyć w Kancelarii Dyrektora - Katowice, ul. Raciborska 26, do dnia i godziny składania ofert. Dot. Pakietu nr 3 1. Próbki są nieodpłatne i bezzwrotne. 2. Próbki należy dostarczyć na wezwanie Zamawiającego. 3. Próbki należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ - Wykaz próbek, który należy wypełnić i dołączyć do paczki/koperty z próbkami. I. Zamawiający dopuszcza składanie ofert: 1. częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety, ujęte w Załączniku Nr 8 do SIWZ. 2. równoważnych pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje preparaty posiadające takie samo spektrum działania, takie same związki aktywne, zbliżoną wydajność i wielkość jednostkową opakowania oraz są zgodne z przyjętą i wdrożoną w Centrum technologią utrzymania czystości powierzchni pokrytych powłokami zabezpieczającymi. 3. UWAGA - Dot. Pakietu nr 1 poz. 79 W Zakładzie Radioterapii funkcjonuje system - KATRIN. W tym przypadku Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 4. UWAGA - Dot. Pakietu nr 6 Zamawiający informuje, że posiadane zmywarki są objęte gwarancją. W tym przypadku Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. II. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy. Miejsce realizacji dostaw Magazyn Zamawiającego - Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33700000-7
Dodatkowe kody CPV: 33760000-3, 39224000-8, 39525800-6, 39800000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26305.91
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Matchem 2000 Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38795.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67865.82
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H. MARPOL M. Szlencka, S. Kusiak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
84523.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
175706.96
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. ALGA Paweł Pinkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
202778.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8077.61
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DABEX Kołodziej i Jęczmionka Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9712.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24900.95
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DABEX Kołodziej i Jęczmionka Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28428.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa macierzy
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI (...)
- DOSTAWA PRODUKTÓW DO DIALIZY OTRZEWNOWEJ
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- Analiza akustyczna wraz z koncepcją koniecznych do wykonania działań naprawczych wzdłuż DK81 w Ochabach Małych, w rejonie ul. Głównej 1 i 3
- Dostawa urządzeń optycznych do astrofotografii w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w podziale na zadania
- Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
- Zakup i dostarczenie środków czystości, środków higieny osobistej oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku dla KWP zs. w Radomiu (...)
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej i sprzętu.
- Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy w 2025 roku
- ZP/14/2025_Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.