eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białobrzegi"Udzielenie powiatowi białobrzeskiemu w 2018 roku długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-15

Ogłoszenie nr 500137192-N-2018 z dnia 15-06-2018 r.

Powiat Białobrzeski: "Udzielenie powiatowi białobrzeskiemu w 2018 roku długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561219-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Białobrzeski, Krajowy numer identyfikacyjny 67022313200000, ul. Plac Zygmunta Starego 9, 26800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 6133414 w. 56, e-mail promocja@bialobrzegipowiat.pl, faks 486 133 420.
Adres strony internetowej (url): www.bialobrzegipowiat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Udzielenie powiatowi białobrzeskiemu w 2018 roku długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AR.272.5.2018.AB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: "Udzielenie powiatowi białobrzeskiemu w 2018 roku długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań".2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zaciąga się w 2018 roku kredyt długoterminowy do kwoty 1.378.225,92 zł (słownie: jeden milion trzysta siedemdziesiąt osiem tysięcy dwieście dwadzieścia pięć zł 92/100), w tym: 969.305 zł (słownie: dziewięćset sześćdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta pięć zł 00/100) na pokrycie planowanego deficytu budżetowego Powiatu Białobrzeskiego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego, 408.920,92 zł (słownie: czterysta osiem tysięcy dziewięćset dwadzieścia zł 92/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 1) Okres kredytowania: od podpisania umowy kredytowej do 31 października 2031 2)Kwota kredytu: 1.378.225,92 PLN (słownie: jeden milion trzysta siedemdziesiąt osiem tysięcy dwieście dwadzieścia pięć zł 92/100) na: a)pokrycie planowanego deficytu budżetowego Powiatu Białobrzeskiego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego "Kompleksowa modernizacja budynku ZOZ-ów w Białobrzegach przy ul. Spacerowej 10" - 969.305 zł (wkład własny)b) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań - 408.920,92 zł. 3)Uruchomienie kredytu: a) Wykonawca uruchomi kredyt w 2018 roku w dwóch transzach: do dnia 30.06.2018 r. kwotę 408.920,92 zł, do dnia 31.07.2018 r. kwotę 969.305 zł b) Uruchomienie transz kredytu przez bank następować będzie na podstawie dyspozycji Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty dyspozycji. 4)W okresie od dnia uruchomienia poszczególnych transz kredytu do 31.10.2019 r. przewiduje się karencję w spłacie kredytu.5)Harmonogram spłaty rat kapitałowych kredytu: o w dniu 31.10.2019 r. kwota 5.000 PLN, o w dniu 31.10.2020 r. kwota 5.000 PLN, o w dniu 31.10.2021 r. kwota 5.000 PLN, o w dniu 31.10.2022 r. kwota 5.000 PLN, o w dniu 31.10.2023 r. kwota 150.915 PLN, o w dniu 31.10.2024 r. kwota 150.915 PLN, o w dniu 31.10.2025 r. kwota 150.915 PLN, o w dniu 31.10.2026 r. kwota 150.915 PLN, o w dniu 31.10.2027 r. kwota 150.915 PLN. o w dniu 31.10.2028 r. kwota 150.915 PLN. o w dniu 31.10.2029 r. kwota 150.915 PLN. o w dniu 31.10.2030 r. kwota 150.915 PLN. o w dniu 31.10.2031 r. kwota 150.905,92 PLN. 6)Odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego wykorzystania kredytu. Bank nie będzie pobierał opłat i prowizji od zaangażowania kredytu, tj. kwoty niewykorzystanej części kredytu.7) Spłata odsetek nastąpi w terminach miesięcznych, do ostatniego dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, za który odsetki zostały naliczone. 8)Oprocentowanie od wykorzystanego kredytu: suma stopy bazowej WIBOR dla terminu 1 miesięcznego wyliczony jako średnia wszystkich notowań z miesiąca poprzedzającego spłatę i obowiązującego w okresie, za który odsetki będą naliczane oraz marży Banku.9)Bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz kredytu, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu.10)Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.11) Źródłem pokrycia spłaty kredytu, prowizji i odsetek będą dochody własne powiatu w latach 2018 - 2031. 12) Zabezpieczenia spłaty kredytu stanowić będzie wyłącznie weksel in blanco z deklaracją wekslową.13)Do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty, tj. rok 365/366, miesiąc rzeczywista ilość dni. 14) Zamawiający w okresie kredytowania będzie miał możliwość zmiany terminów spłaty rat, wysokości rat kapitałowych w poszczególnych latach spłaty kredytu bez dodatkowych opłat.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile jest to wiadome.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 379650.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BANK SPÓŁDZIECZY RZEMIOSŁA W RADOMIU
Email wykonawcy: zsp@bsr.com.pl
Adres pocztowy: ul.Waryńskiego 2, 26-600 Radom
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 255829.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 255829.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 285536.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.