eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Wykonanie prac remontowych wokół i w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-15

Ogłoszenie nr 500136101-N-2018 z dnia 15-06-2018 r.

Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza: Wykonanie prac remontowych wokół i w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553114-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500099482-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 86165300000, ul. ul. Piastowska 1, 42400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 6722882, 602 773 051, e-mail administracja@mok.pl, faks 326 722 882.
Adres strony internetowej (url): http:// www.mok.pl /

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac remontowych wokół i w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271/1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Wykonanie prac remontowych wokół i w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części (zadania). CZĘŚĆ NR 1 Wymiana wewnętrznej rury odpływowej wody deszczowej w budynku MOK "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu". Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wymiany wewnętrznej rury opadowej wody deszczowej w budynku MOK "Centrum" w Zawierciu przy ul. Piastowskiej 1. Powyższe związane jest z wykonaniem niżej wymienionych robót: - wykucie otworów w ścianach, - wykonanie wykopu na odcinku od budynku do studni kanalizacji deszczowej, - demontaż żeliwnej kanalizacji deszczowej, - ułożenie nowych rur kanalizacyjnych PVC, - wykonanie prób szczelności, - zasypanie wykopu i doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego. CZĘŚĆ NR 2 Wykonanie naprawy i remontu schodów prowadzących na balkon przy Wydziale Promocji wraz z remontem fragmentu ściany bocznej w rejonie infokiosku przy wejściu do Wydziału Promocji w budynku MOK "Centrum" w Zawierciu. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie naprawy i remontu schodów prowadzących na balkon przy Wydziale Promocji wraz z remontem fragmentu ściany bocznej w rejonie infokiosku przy wejściu do Wydziału Promocji w budynku MOK "Centrum" w Zawierciu przy ul. Piastowskiej 1. Powyższe związane jest z wykonaniem niżej wymienionych robót: - skucie luźnych fragmentów belek policzkowych schodów od strony spodniej, - oczyszczenie i zabezpieczenie zbrojenia belek policzkowych, - odtworzenie ubytków wraz z otynkowaniem i pomalowaniem na kolor zgodny z kolorystyką budynku, - wykucie uszkodzonych stopni schodowych, - oczyszczenie zbrojenia, - zaszalowanie i wybetonowanie nowych stopni schodowych z betonu B20, - oczyszczenie i pomalowanie istniejących balustrad stalowych, - oczyszczenie i odgrzybienie fragmentu ściany przy infokiosku, - tynkowanie i malowanie ścian bocznych i policzków schodowych oraz fragmentu ściany przy infokiosku na kolor zgodny z kolorystyką budynku, - wywiezienie i utylizacja gruzu z rozbiórki, - dostawę i montaż 2 szt. stojaków na rowery - zgodnie z dokumentacją, - dostawę i montaż daszka łukowego 160 cmx100 cm z poliwęglanu. CZĘŚĆ NR 3 Wykonanie naprawy i remontu elementów utwardzonych w obrębie wejścia do Wydziału Promocji w budynku MOK "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie elementów utwardzonych w obrębie wejścia do Wydziału Promocji budynku MOK "Centrum" w Zawierciu przy ul. Piastowskiej 1. Powyższe związane jest z wykonaniem niżej wymienionych robót: - rozbiórce istniejącego chodnika z kostki brukowej wzdłuż ściany wschodniej w rejonie wejścia do Wydziału Promocji, - skucie istniejącej płyty betonowej od strony wschodniej przy wejściu do budynku, - wymianie krawężnika przy chodniku od strony wschodniej, - wykorytowanie terenu w miejscach określonych w dokumentacji technicznej na rys. nr 1 na głębokość 20cm, ułożenie obrzeży gr 8 cm na ławie betonowej, wykonanie podbudowy tłuczniowej 14 cm i podbudowy piaskowej 6cm, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm z uzupełnieniem warstwy humusu. CZĘŚĆ NR 4 Remont płyty balkonu od strony południowej - II piętro, remont płyty balkonu od strony południowej - bilard, remont płyty balkonu od strony wschodniej, remont płyty balkonu na dziedzińcu w budynku MOK "Centrum" w Zawierciu. Zakres zamówienia obejmuje: - remont płyty balkonu od strony południowej - II piętro, - remont płyty balkonu od strony południowej - bilard, - remont płyty balkonu od strony wschodniej, - remont płyty balkonu na dziedzińcu w budynku MOK "Centrum" w Zawierciu przy ul. Piastowskiej 1. Zamówienia obejmuje remont balkonu polegający na skuciu wykonanej na płycie posadzki z płytek ceramicznych (dotyczy balkonu od strony południowej - bilard), gładzi cementowej, demontażu istniejących obróbek blacharskich, oczyszczeniu i zabezpieczeniu skorodowanego zbrojenia, uzupełnieniu ubytków betonu, zastosowaniu izolacji poziomej na płytach z papy termozgrzewalnej, wykonaniu nowych obróbek blacharskich brzegów płyt, wykonaniu nowej warstwy betonu spadkowego, wykonaniu malowania zabezpieczającego naprawionej konstrukcji, ułożeniu posadzki oraz czyszczenie i malowanie balustrad. Szczegółowy zakres robót budowlanych odpowiednio dla każdej części został określony w dokumentacji technicznej - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. Dokumentacja techniczna - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót odpowiednio dla każdej części zostały sporządzone przez Pana Grzegorza Gruka posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia nie wymagają pozwolenia na budowę. 2. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Przedmiotowe roboty budowlane nie wprowadzają nowych utrudnień oraz barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. 3. Zamawiający informuje, iż wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia nie wymaga pozwolenia na budowę. 4. Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin placu budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących na obiekcie. 5. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją techniczną - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 6. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 7. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, , charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 8. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 9. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 10. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 11. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia odpowiednio dla każdej części zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 12. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót), czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową (robotami), dostawców materiałów budowlanych. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorach umów stanowiących załączniki odpowiednio dla każdej części nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233253-7, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wymiana wewnętrznej rury odpływowej wody deszczowej w budynku MOK "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8549.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa JUL-BUD Łukasz Pałęga
Email wykonawcy: lpalega@interia.pl
Adres pocztowy: Bliżyce 65
Kod pocztowy: 42-320
Miejscowość: Niegowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10487.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10862.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie naprawy i remontu schodów prowadzących na balkon przy Wydziale Promocji wraz z remontem fragmentu ściany bocznej w rejonie infokiosku przy wejściu do Wydziału Promocji w budynku MOK "Centrum" w Zawierciu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17311.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa JUL-BUD Łukasz Pałęga
Email wykonawcy: lpalega@interia.pl
Adres pocztowy: Bliżyce 65
Kod pocztowy: 42-320
Miejscowość: Niegowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21208.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21208.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21208.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wykonanie naprawy i remontu elementów utwardzonych w obrębie wejścia do Wydziału Promocji w budynku MOK "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13816.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa JUL-BUD Łukasz Pałęga
Email wykonawcy: lpalega@interia.pl
Adres pocztowy: Bliżyce 65
Kod pocztowy: 42-320
Miejscowość: Niegowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17874.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14277.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17874.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Remont płyty balkonu od strony południowej - II piętro, remont płyty balkonu od strony południowej - bilard, remont płyty balkonu od strony wschodniej, remont płyty balkonu na dziedzińcu w budynku MOK "Centrum" w Zawierciu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55430.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64435.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64435.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64435.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.