eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieraków ŚląskiŚwiadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sierakowie Śląskim



Ogłoszenie z dnia 2025-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sierakowie Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sierakowie Śląskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240147510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 4

1.5.2.) Miejscowość: Sieraków Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-793

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 343538032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zspsierakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspsierakow.biposwiata.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea30e806-8c99-4d84-9fdc-703f046620e4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sierakowie Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea30e806-8c99-4d84-9fdc-703f046620e4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605891

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 126200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowo opisane w Rozdziale IV SWZ
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 6 roku życia uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sierakowie Śląskim:
- około 33 obiadów dla dzieci zgłoszonych przez Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Sierakowie Śląskim, ul. Wyzwolenia 2
- około 16 obiadów dla dzieci zgłoszonych przez Zamawiającego do Oddziału Przedszkolnego w Wędzinie, ul. Szkolna 2
Razem około 49 obiadów dziennie.
b) przygotowanie i dostawa jednego gorącego posiłku dla chętnych dzieci w wieku od 6 do 15 roku życia:
- około 20 posiłków dziennie dla dzieci zgłoszonych przez Zamawiającego do Szkoły Podstawowej w Sierakowie Śląskim, ul. Szkolna 4
c) przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 6 roku życia uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w miesiącu sierpniu 2025r. w związku z „dyżurem przedszkola” w Sierakowie Śląskim:
- około 30 obiadów dziennie dla dzieci zgłoszonych przez Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Sierakowie Śląskim, ul. Wyzwolenia 2
2. Wymagany termin realizacji:
- od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r. oraz 01.08.2025 r. do 31.08.2025r. w Przedszkolu Samorządowym w Sierakowie Śląskim
- od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r. w Oddziale Przedszkolnym w Wędzinie
- od 01.01.2025 r. do 27.06.2025 r. w Szkole Podstawowej w Sierakowie Śląskim
3. Usługa cateringu objęta przedmiotem zamówienia będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od zajęć opiekuńczych w przedszkolu i w szkole.
4. Planowana ilość dostaw ma charakter szacunkowy. W zależności od frekwencji dzieci lub zmiany deklaracji rodziców zgłaszających chęć żywienia dzieci w szkole/w przedszkolu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu oraz nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci i ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą. Rozliczenia finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ceny brutto jednodniowego posiłku dla jednego dziecka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136296 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136296 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136296 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Gastronomiczny Łukasz Wiciński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452322768

7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 79

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136296,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.