Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00605891/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sierakowie Śląskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sierakowie Śląskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240147510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 4
1.5.2.) Miejscowość: Sieraków Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-793
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343538032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zspsierakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspsierakow.biposwiata.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea30e806-8c99-4d84-9fdc-703f046620e41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sierakowie Śląskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea30e806-8c99-4d84-9fdc-703f046620e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605891
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 126200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowo opisane w Rozdziale IV SWZ
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 6 roku życia uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sierakowie Śląskim:
- około 33 obiadów dla dzieci zgłoszonych przez Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Sierakowie Śląskim, ul. Wyzwolenia 2
- około 16 obiadów dla dzieci zgłoszonych przez Zamawiającego do Oddziału Przedszkolnego w Wędzinie, ul. Szkolna 2
Razem około 49 obiadów dziennie.
b) przygotowanie i dostawa jednego gorącego posiłku dla chętnych dzieci w wieku od 6 do 15 roku życia:
- około 20 posiłków dziennie dla dzieci zgłoszonych przez Zamawiającego do Szkoły Podstawowej w Sierakowie Śląskim, ul. Szkolna 4
c) przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 6 roku życia uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w miesiącu sierpniu 2025r. w związku z „dyżurem przedszkola” w Sierakowie Śląskim:
- około 30 obiadów dziennie dla dzieci zgłoszonych przez Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Sierakowie Śląskim, ul. Wyzwolenia 2
2. Wymagany termin realizacji:
- od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r. oraz 01.08.2025 r. do 31.08.2025r. w Przedszkolu Samorządowym w Sierakowie Śląskim
- od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r. w Oddziale Przedszkolnym w Wędzinie
- od 01.01.2025 r. do 27.06.2025 r. w Szkole Podstawowej w Sierakowie Śląskim
3. Usługa cateringu objęta przedmiotem zamówienia będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od zajęć opiekuńczych w przedszkolu i w szkole.
4. Planowana ilość dostaw ma charakter szacunkowy. W zależności od frekwencji dzieci lub zmiany deklaracji rodziców zgłaszających chęć żywienia dzieci w szkole/w przedszkolu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu oraz nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci i ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą. Rozliczenia finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ceny brutto jednodniowego posiłku dla jednego dziecka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136296 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136296 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136296 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Gastronomiczny Łukasz Wiciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452322768
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 79
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ GASTRONOMICZNY ŁUKASZ WICIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ GASTRONOMICZNY ŁUKASZ WICIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136296,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-08-31INNE PRZETARGI SIERAKÓW ŚLĄSKI
więcej: przetargi SIERAKÓW ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Dobieszu
- Przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Cendrowicach
- Świadczenie kompleksowych usług codziennego całodobowego żywienia pacjentów
- Prowadzenie stołówki szkolonej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Koleczkowie i przygotowywanie posiłków na miejscu z możliwością ich dalszej odsprzedaży poza terenem Zespołu wraz z dzierżawą
- Przygotowanie oraz dostawa gorącego posiłku dla dzieci przedszkolnych i szkolnych w roku szkolnym 2025/2026
- PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE OBIADÓW DLA MZS NR 5 W GORLICACH ORAZ PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE CAŁODZIENNYCH POSIŁKÓW DLA ODDZIAŁÓW MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 5 W BUDYNKU MZS 5 GORLICACH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.