To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-07
Ogłoszenie nr 500127481-N-2018 z dnia 07-06-2018 r.
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie: Świadczenie usług serwisowych urządzeń i instalacji klimatyzacji znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548335-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 102127000000,
ul. ul. Wiślna
7,
31-007
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 2557-300, e-mail
is@mp.mofnet.gov.pl, karol.wykurz@mp.mofnet.gov.pl, faks
12 2557-465.
Adres strony internetowej (url): www.malopolskie.kas.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisowych urządzeń i instalacji klimatyzacji znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1201-ILL-5.260.30.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych urządzeń i instalacji klimatyzacji znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki realizacji zamówienia zostały zwarte w: 1) opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ), 2) Istotnych postanowieniach umowy (zwanych dalej IPU, załącznik nr 5 do SIWZ), 3) załączniku nr 1 do IPU (zestawienie urządzeń), 4) załączniku nr 3 do IPU (zakres czynności konserwacyjnych).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50700000-2
Dodatkowe kody CPV: 39717200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Przedmiotowe zamówienie stanowi jedną z części zamówienia, które Zamawiający zamierza udzielić w 2018 r. Pozostałe części zamówienia stanowić będą przedmiot odrębnego postępowania. Orientacyjna wartość wszystkich części, zgodnie z planem postępowań o udzielenie zamówień w 2018 r. wynosi 583 500,00 zł netto.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63900.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Air Technika Sp. z o.o. SKA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57084.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1.5% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i doposażenia w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- Realizacja zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Dostawa z montażem urządzeń klimatyzacyjnych
- Dostawa wyposażenia i urządzeń na potrzeby realizacji Programu OL i OC w 2025 r. na terenie Gminy Łask
- Montaż instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





