eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoroszyceTermomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Chróścinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-06

Ogłoszenie nr 500126867-N-2018 z dnia 06-06-2018 r.

Gmina Skoroszyce: Termomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Chróścinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany z EFRR w ramach RPO WO na lata 2014-2020. Zadanie realizowanew ramach projektu pn. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Subregionu Południowego" w ramach Poddziałania 3.2.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych, wydzielonego w ramach Osi Priorytetowej III "Gospodarka niskoemisyjna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527985-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Skoroszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 53141294100000, ul. ul. Powstańców Śląskich 17, 48320 Skoroszyce, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4318505 w. 36, e-mail nieruchomosci@skoroszyce.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.skoroszyce.pl www.skoroszyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Chróścinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2018.IBK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego: "Termomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Chróścinie" - etap I 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane) wraz z załącznikami do zgłoszenia dotyczących termomodernizacji obiektu wraz z remontem systemu grzewczego z dostosowaniem do zgodności z obowiązującymi przepisami, standardami i obowiązującymi normami - szkice, rysunki techniczne, pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami, projekt zagospodarowania działki wraz z opisem technicznym instalacji, oraz inne dokumenty żądane przez Starostwo Powiatowe w Nysie - Wydział Architektury i Budownictwa. Przewidziane do wykonania zadania: montaż zestawu kolektorów słonecznych dla ogrzewania CWU, modernizacja systemu grzewczego budynków, ocieplenie wszystkich przegród zewnętrznych, wymiana wszystkich drzwi zewnętrznych, wymiana stolarki okiennej. W zakres prac budowlanych wejdą prace wykonywane dla I etapu termomodernizacji budynków szkolnych Szkoły Podstawowej im. Arki Bożka w Chróścinie: BUDYNEK NR 2 - BUDYNEK DYDAKTYCZNY SZKOŁY - budynek 2-piętrowy, całkowicie podpiwniczony (w piwnicach znajdują się kotłownia, pomieszczenia techniczne, szatnie uczniowskie i biblioteka z magazynami księgozbiorów); ŁĄCZNIK - budynek 1-piętowy, w całości podpiwniczony (w podpiwniczeniu znajduje się skład opału - ekogroszku). Pozostałe obiekty objęte będą II etapem termomodernizacji. Będą to: BUDYNEK NR 1 - PRZEDSZKOLE - budynek 1-piętrowy,częściowo podpiwniczony (piwnice tylko pod pomieszczeniami kuchni - magazyny); BUDYNEK NR 3 - SALA GIMNASTYCZNA - budynek parterowy z antresolą, bez piwnic. Oprócz sali ćwiczeń wydzielono tu inne pomieszczenia użytkowe oraz szatnie i ubikacje. Antresola przeznaczona na widownię dla kibiców. Zakres prac: a) docieplenie przegrody - stropodachu poprzez pokrycie warstwą styropapy o grubości 0,20m, współczynniku przewodzenia ciepła 0,031W/Mk, powierzchnia przegrody do docieplenia 523,52m2 b) Docieplenie przegrody - strop w budynku 2 i łączniku nad piwnicą płyta styropianowa o grubości 0,12m, współczynniku przewodzenia ciepła 0,032W/mK, powierzchnia przegrody do docieplenia 117,11m2 \ c) Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 0,14m, współczynniku przewodzenia ciepła 0,032W/Mk, powierzchnia przegrody 689,79m2 . d) Wykonanie izolacji pionowej w gruncie do głębokości ok 1m płytami styropianowymi o grubości 0,15m, współczynniku przewodzenia ciepła 0,033W/mK, powierzchnia przegrody do docieplenia 238,31m2. e) Wymiana wszystkich drzwi zewnętrznych o powierzchni 7,92m2 na drzwi o współczynniku U=1,300W/m2K. f) Wymiana wszystkich okien o powierzchni 394,13m2 na okna o współczynniku U=0,900W/m2K. g) Zmniejszenie powierzchni okien na korytarzach w budynku nr 2, powierzchnia przegrody 29,07m2. h) Montaż 1 zestawu solarnego dla celów c. w. u. składającego się z 6 kolektorów słonecznych (każdy o powierzchni absorbera wynoszącej 2,3m2). 2) wykonanie ekspertyzy technicznej, zgodnie z § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, 3) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) wykonanie wszelkich robót oraz dostaw w zakresie podanym w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU), zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 5) wykonanie kosztorysów i przedmiarów robót, 6) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 7) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej, 8) sprawowanie nadzoru autorskiego, 9) wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne do wykonania obowiązków lub rezultatów wskazanych w pkt 1-8. Dla realizacji w/w robót konieczne jest wykonanie innych robót budowlanych towarzyszących, tj. - wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących, związanych z wykonaniem warstw termoizolacyjnych w przegrodach, tj. między innymi - wymianę parapetów zewnętrznych i obróbek blacharskich, montaż prefabrykowanych oświetlaczy okien zagłębionych w gruncie, wykonanie nowych opasek przy ścianach zewnętrznych budynków, wykonanie i zamurowanie przekuć i bruzd instalacyjnych, zamurowanie zmniejszonych otworów okiennych w hallach i na klatkach schodowych W skład programu funkcjonalno-użytkowego wchodzi: - Część opisowa - ogólna oraz opisy stanu istniejącego i projektowanego. - Załączniki - karty katalogowe materiałów i elementów wyposażenia przyjęte w programie - Audyt energetyczny - Część rysunkowa - inwentaryzacja budowlana i szczegóły przegród projektowanych - Wstępny projekt instalacyjny - opisy z rysunkami technicznymi - instalacja CO i CWU. - Kosztorysy inwestorskie - część budowlana i instalacyjna 3. Szczegóły dotyczące zakresu prac projektowych oraz częściowo robót budowlanych opisuje: Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) dla zadania pn.: "Termomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Chróścinie" oraz Audyt energetyczny budynku stanowiące załącznik do niniejszego SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ - Program Funkcjonalno Użytkowy. Uszczegółowienie zakresu robót budowlanych nastąpi a na etapie wykonania robót budowlanych i wynikać będzie z zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonywania robót budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Dyrektorem placówki taki sposób i termin wykonania robót wewnątrz budynku, aby nie utrudniało to prowadzenia zajęć szkolnych. 4. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi: 1) koszty związane z uzyskaniem wszelkich niezbędnych zgód, pozwoleń, w zakresie remontu systemu grzewczego wraz z protokołem sprawdzenia przewodów kominowych, 2) koszty sporządzenia Planu BIOZ, 3) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, 4) koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., 5) koszty dozoru budowy, 6) koszty wywozu odpadów, 7) inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. 5. Warunek równoważności. Wykonawca jest zobowiązany w wykonywanej dokumentacji budowlano-wykonawczej do opisania rozwiązań technologicznych i zastosowanych materiałów w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W dokumentacji projektowej nie mogą być wskazane nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, sformułowania, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów lub utrudniać uczciwą konkurencję. W przypadku, gdy jest to uzasadnione specyfiką zamówienia i brakiem możliwości precyzyjnego określenia rozwiązań technologicznych oraz materiałów za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Wykonawca może zastosować określenia wskazane w zdaniu poprzednim, pod warunkiem bezwzględnego zamieszczenia zapisu "lub równoważne", wskazując jednocześnie na minimalne wymagania techniczne materiałów lub technologii równoważnych. W przypadku użycia nazw własnych, znaków towarowych patentów lub pochodzenia lub sformułowań lub źródeł lub szczególnych procesów, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów lub utrudnić uczciwą konkurencję, Wykonawca powinien przedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia. Ponadto wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w SIWZ lub wskazane w załączonych dokumentach należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, oraz użytych nazw własnych, znaków towarowych patentów lub pochodzenia lub sformułowań lub źródeł lub szczególnych procesów, które zostaną wskazane w dokumentacji projektowej lub zostały już użyte w SIWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ, zaznaczając, że przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45421100-5, 45321000-3, 45443000-4, 45442100-8, 45111220-6, 45300000-0, 45331100-7, 45331110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1227642.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SKŁADOKIEN.PL sp. z o.o.
Email wykonawcy: kontakt@skladokienopole.pl
Adres pocztowy: ul. Kwiatowa 9, 56-400 Bystre
Kod pocztowy: 56-400
Miejscowość: Bystre
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1510000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1510000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1894200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.