eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup opracowania projektu programu oraz zakup i montaż indywidualnego systemu przyzywowego w formie opasek naręcznych z przyciskiem alarmowym, lokalizatorem oraz synchronizację z zamontowanym systemem kontroli dostępu do pokoi mieszkańców

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-05

Ogłoszenie nr 500124826-N-2018 z dnia 05-06-2018 r.

Dom Pomocy Społecznej SYRENA: Zakup opracowania projektu programu oraz zakup i montaż indywidualnego systemu przyzywowego w formie opasek naręcznych z przyciskiem alarmowym, lokalizatorem oraz synchronizację z zamontowanym systemem kontroli dostępu do pokoi mieszkańców

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553676-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej SYRENA, Krajowy numer identyfikacyjny 637717700000, ul. ul. Syreny 26, 01155 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226 327 509, e-mail waldemar.gaik@dpssyrena.pl, faks 226 327 509.
Adres strony internetowej (url): www.dpssyrena.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup opracowania projektu programu oraz zakup i montaż indywidualnego systemu przyzywowego w formie opasek naręcznych z przyciskiem alarmowym, lokalizatorem oraz synchronizację z zamontowanym systemem kontroli dostępu do pokoi mieszkańców

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPS.ZP.271.109.6060.101.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup opracowania projektu programu oraz zakup i montaż indywidualnego systemu przyzywowego w formie opasek naręcznych z przyciskiem alarmowym, lokalizatorem, oraz synchronizację z zamontowanym systemem kontroli dostępu do pokoi mieszkańców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: 1) opracowanie projektu programu przyzywowego - alarmowego zgodnie z rozporządzeniem ministra pracy i polityki społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej oraz jego synchronizacja z istniejącym systemem kontroli dostępu w wersji papierowej, w ilości 3 szt. egzemplarzy i w wersji elektronicznej w jednym egzemplarzu, na oddzielnej płycie CD lub DVD, 2) zakup i montaż indywidualnego systemu przyzywowego w formie opasek naręcznych z przyciskiem alarmowym, lokalizatorem, oraz synchronizację z zamontowanym systemem kontroli dostępu do pokoi mieszkańców, 3) instalację i uruchomienie aplikacji obsługującej system przyzywowy, 4) indywidualne przeszkolenie z zakresu obsługi systemu przyzywowego i działania systemu kontroli dostępu wszystkich mieszkańców oraz wytypowanych pracowników w DPS "Syrena". Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej: 24 miesięcy od daty protokolarnego odbioru. Udzielenie krótszego okresu gwarancji, niż 24 miesiące spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych w obrębie przedmiotu zamówienia, oferty takie będą podlegały odrzuceniu. Zamawiający przewiduje konieczność przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. Zaoferowany projekt programu przyzywowo-alarmowego może być wykorzystywany po jego dostosowaniu w innych jednostkach m.st. Warszawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32360000-4


Dodatkowe kody CPV: 45312000-8, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 354000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELAND Andrzej Opara
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mazurska 8
Kod pocztowy: 05-830
Miejscowość: Nadarzyn
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 432155.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 432155.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 432155.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.