To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-23
Ogłoszenie nr 500115155-N-2018 z dnia 23-05-2018 r.
Nadleśnictwo Skwierzyna: Budowa drogi leśnej nr 43 dla potrzeb przeciwpożarowych i wywozu drewna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544217-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500080161-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Skwierzyna ul. 2 Lutego 2, 66-440 Skwierzyna, REGON 810539290, Tel. (95)728 69 40, Fax: (95)728 69 43, e-mail: skwierzyna@szczecin.lasy.gov.pl
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubniewice ul. Jana Pawła II 34, 69-210 Lubniewice, REGON 210044160, Tel. (95)755 84 00, Fax: (95)755 70 44, e-mail: lubniewice@szczecin.lasy.gov.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Skwierzyna, Krajowy numer identyfikacyjny 81053929000000,
ul. ul. 2-go Lutego
2,
66440
Skwierzyna, woj.
, państwo
Polska, tel.
957 286 940, e-mail
skwierzyna@szczecin.lasy.gov.pl, faks
957 286 943.
Adres strony internetowej (url): www.skwierzyna.szczecin.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami wspólnego przeprowadzenia i udzielania zamówienia. Zgodnie z art. 16
ust. 1 PZP Zamawiający mogą wspólnie przeprowadzić postępowanie i udzielić zamówienia, wyznaczając spośród siebie
Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz.
Zamawiającym upoważnionym do przygotowania i przeprowadzenia niniejszego postępowania oraz do podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego jest Nadleśnictwo Skwierzyna. Zamawiający działają w oparciu o porozumienie zawarte w
celu przeprowadzenia niniejszego postępowania i udzielenia zamówienia.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi leśnej nr 43 dla potrzeb przeciwpożarowych i wywozu drewna
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.2.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na budowie drogi leśnej nr 43 dla potrzeb przeciwpożarowych i wywozu drewna oraz dodatkowe zjazdy leśne wewnętrzne wzdłuż projektowanej drogi. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki nr 9 i 10 do SIWZ. 1) Podstawowe parametry drogi: rodzaj drogi - leśna, wewnętrzna, prędkość projektowa - 30 km/h, szerokość jezdni - 3,50 m, szerokość poboczy 0,75 m, szerokość mijanek 3,00m, długość krawędzi zatrzymania 23,0m, promienie wyokrągleń na zjazdach: R=3,0, R=5,0, R=9,0, R=11,0m, R11,50m, R=12,0m i R=22,0m, pochylenie poprzeczne jezdni daszkowe na odcinku prostym i=3,0% pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne na łuku i=3,0% pochylenie poprzeczne poboczy (droga na odcinku prostym) i=6,0% pochylenie poprzeczne poboczy (droga na łuku) i=3,0%; i=6,0% 2) Konstrukcja nawierzchni: nawierzchnia tłuczniowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie # 0/31,5 gr. 8 cm, kruszywo - materiał ziarnisty uzyskany przez mechaniczne rozdrobnienie skał litych, wg PN-S 06102, (nawierzchnia powinna być zaklinowana miałem kamiennym - kruszywo łamane zwykłe o wielkości ziaren do 4 mm), podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie # 0/63 gr. 17 cm, kruszywo ze skały litej, geotkanina polipropylenowa o wytrzymałości na rozciąganie 35/35kN wg PN-ISO 10319:1996, podłoże wyprofilowane i zagęszczone, podłoże gruntowe pod konstrukcję nawierzchni powinno spełniać wymogi podłoża gruntowego jak dla G1, o zagęszczeniu Is >= 0,98 oraz wtórnym module nośności E2 >= 60 MPa 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanową załączniki nr 9 i 10 do SIWZ. 4) Załączony do SIWZ przedmiar stanowi element pomocniczy do sporządzenia oferty, przed sporządzeniem oferty należy zapoznać się z Dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki nr 9 i 10 do SIWZ. 5) Wszelkie nazwy własne użyte w załącznikach do SIWZ i dokumentacji projektowej należy czytać, jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je, jako "takie lub równoważne". Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W związku z powyższym wszelkie odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, które pojawiają się w opisie przedmiotu zamówienia określają jedynie minimalne wymagania stawiane przez zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy stosując rozwiązania opisane przez zamawiającego lub równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 6) Zamawiający zobowiązuje oferentów do wskazania elementów urządzeń i materiałów równoważnych do zastosowania w stosunku do projektu i specyfikacji. W myśl art. 30 ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w projekcie budowlanym. W tym przypadku należy załączyć tabelę porównawczą. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w projekcie i SIWZ. 7) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający podczas realizacji zamówienia, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace o charakterze robót fizycznych, w szczególności: - ręczne oczyszczanie pasa drogi z roślinności i pozostałości po niej, - prace ręczne przy zdejmowaniu humusu, - prace ręczne przy robotach ziemnych, - prace ręczne niezbędne przy wykonywaniu równania drogi, koryta drogi, podbudowy i nawierzchni drogi, - prace ręczne niezbędne do wykończenia robót tj. plantowanie i zagęszczenie powierzchni korony drogi, skarp i poboczy, - oraz prace wykonywane przez operatorów sprzętu budowlanego niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i kierowców samochodów ciężarowych dostarczających materiały budowlane na plac budowy. 8) W trakcie realizacji zamówienia Zmawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia wskazane w punkcie 7 czynności: imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących prace o których mowa w pkt. 7; oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności* bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 10) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności. 11) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. * Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45100000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
727351.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo-Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "KOLIBER" Kazimierz Witek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
909258.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SKWIERZYNY
więcej: przetargi w Skwierzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.