To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-28
Ogłoszenie nr 500081493-N-2017 z dnia 28-12-2017 r.
Gmina Miasto Częstochowa: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania: "Przebudowa budynku przy ul. Sułkowskiego 9 w Częstochowie dla Centrum Pomocy Rodzinie" - II postępowanie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych dla poddziałania: 10.2.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - RIT.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616159-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500060195-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Częstochowa, Krajowy numer identyfikacyjny 151399002,
ul. ul. Śląska
11/13,
42-217
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48343707100, e-mail
przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl, faks
+48343707170.
Adres strony internetowej (url): www.czestochowa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania: "Przebudowa budynku przy ul. Sułkowskiego 9 w Częstochowie dla Centrum Pomocy Rodzinie" - II postępowanie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZ.271.81.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania: "Przebudowa budynku przy ul. Sułkowskiego 9 w Częstochowie dla Centrum Pomocy Rodzinie", tj. kompleksowa obsługa finansowa i techniczna zadania inwestycyjnego wraz z rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację obejmującą w szczególności: a)nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi; b)wykonywanie w imieniu zamawiającego wszelkich czynności związanych z promocją projektu zgodnie z wytycznymi programu ze środków którego zadanie będzie współfinansowane; c)nadzór finansowy, prowadzenie wszelkich spraw związanych z finansowaniem zadania, prowadzenie pełnej sprawozdawczości oraz rozliczeń środków własnych zamawiającego oraz środków pozyskanych na realizację inwestycji przez zamawiającego, tj. środków pochodzących z programu ze środków którego zadanie będzie współfinansowane. 1. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: a)Przebudowę budynku na potrzeby Centrum Pomocy Rodzinie. Zakres prac obejmuje przebudowę wnętrza budynku w celu dostosowania go do nowej funkcji, budowę nowej wewnętrznej klatki schodowej, wykonanie nowego wejścia, wzmocnienie stropów wraz z wykonaniem nowego stropu nad piętrem, wzmocnienie konstrukcji dachu oraz ocieplenie budynku. Inwestycja zlokalizowana przy ul. Sułkowskiego 9 w Częstochowie, działka nr 29/1, obręb 107. Podstawowe parametry metryczne (po przebudowie): Powierzchnia zabudowy - 241,00 m2; Powierzchnia użytkowa - 727,60 m2; Kubatura - 2 650,00 m3; Wymiary budynku - 20,85 m x 16,25 m; Wysokość budynku - 11,80 m. b) Instalacje sanitarne: gazowe, c.o., wentylację mechaniczną, wodociągowe, kanalizacyjne. c) Instalacje elektryczne. d) Zagospodarowanie terenu - likwidacja istniejących w budynku schodów wejściowych, realizacja nowych schodów, chodników i miejsc parkingowych. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych nad którymi będzie sprawowany nadzór - zgodnie z załączoną dokumentacją projektową do postępowania. Szczegółowy zakres obowiązków, które inwestor zastępczy będzie musiał wykonać, zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik do SIWZ i ogłoszenia o przetargu i jest dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71540000-5
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71631300-3, 71247000-1, 71244000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56184.75
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wielobranżowe Przedsiebiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65995.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Kryteria oceny ofert odnoszące się do najkorzystniejszej oferty: Cena ryczałtowa brutto (60%): 65.995,65 PLN. Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (20%): Kierownik projektu - 3 inwestycje Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych - 2 inwestycje Inspektor nadzoru robót sanitarnych - 3 inwestycje Inspektor nadzoru robót elektrycznych - 3 inwestycje Specjalista ds. monitorowania i rozliczeń - 3 inwestycje. Częstotliwość inspekcji (20%): 11 godzin tygodniowo. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





