eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH, FARMACEUTYKÓW I PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA ORAZ POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PT. WSPÓLNIE MOŻEMY WIĘCEJ 3 CZĘŚCII. ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO PRACOWNI SZKOLNYCH W GIMNAZJUM (G) NR 1, G NR 2, G NR 6. II. ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH, FARMACEUTYKÓW I PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA G NR 2. III. ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PRACOWNI SZKOLNYCH W G NR 1, G NR 2, G NR 6.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-11

Ogłoszenie nr 500078731-N-2018 z dnia 11-04-2018 r.

Miasto Piotrków Trybunalski: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH, FARMACEUTYKÓW I PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA ORAZ POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PT. WSPÓLNIE MOŻEMY WIĘCEJ 3 CZĘŚCI: I. ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO PRACOWNI SZKOLNYCH W GIMNAZJUM (G) NR 1, G NR 2, G NR 6. II. ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH, FARMACEUTYKÓW I PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA G NR 2. III. ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PRACOWNI SZKOLNYCH W G NR 1, G NR 2, G NR 6.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510580-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500024305-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 590648468, ul. Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 327 796, e-mail zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks 447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH, FARMACEUTYKÓW I PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA ORAZ POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PT. WSPÓLNIE MOŻEMY WIĘCEJ 3 CZĘŚCI: I. ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO PRACOWNI SZKOLNYCH W GIMNAZJUM (G) NR 1, G NR 2, G NR 6. II. ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH, FARMACEUTYKÓW I PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA G NR 2. III. ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PRACOWNI SZKOLNYCH W G NR 1, G NR 2, G NR 6.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZ.271.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, zestawów audiowizualnych, urządzeń medycznych, farmaceutyków i produktów do pielęgnacji ciała oraz pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu pt. Wspólnie możemy więcej. Zamówienie składa się z części: I. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do pracowni szkolnych w Gimnazjum (G) nr 1, G nr 2, G nr 6. II. Zakup i dostawa urządzeń medycznych, farmaceutyków i produktów do pielęgnacji ciała dla G nr 2. III. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni szkolnych w G nr 1, G nr 2, G nr 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III, stanowi załącznik nr 10. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 15) ustawy Pzp, jeden Wykonawca może złożyć ofertę na 1 część, lub 2 części lub 3 części. Zamawiający nie zastrzega prac, które Wykonawca ma wykonać siłami własnymi. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia umowy o pracę osób zatrudnionych przez wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9


Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 33000000-0, 39162110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: I. ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO PRACOWNI SZKOLNYCH W GIMNAZJUM (G) NR 1, G NR 2, G NR 6.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61382.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Aply Anna Borawska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zagórzańska 28c
Kod pocztowy: 04-965
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74446.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74446.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83090.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: II. ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH, FARMACEUTYKÓW I PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA G NR 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6450
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELMIKO MEDICAL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poleczki 29
Kod pocztowy: 02-822
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6966
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6966
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6966
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: III. ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PRACOWNI SZKOLNYCH W G NR 1, G NR 2, G NR 6.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 84552.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: APLY Anna Borawska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zagórzańska 28c
Kod pocztowy: 04-965
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.